Gjest Rusle Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Er ikke helt ferdig. Mannen gjør mye. I år tar jeg det mer med ro enn ellers ;-) 0 Siter
Line Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Huff, nei... det kommer så mye i veien hele tida! Gavene er i rute, men adventstaken er fortsatt nedpakket i julepynteska. Stjerna likeså :o/ Ingen julestemning å spore i det hele tatt her i huset, bortsett fra en hjemmestrikket julenisse fra tanta mi, som kom i posten for noen dager siden. Skulle utnytte hele morgendagen, men så må jeg jobbe isteden. Har IKKE lyst, men jeg har visst ikke lært meg å si nei... Det blir vel jul i år likevel! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Vi er ikke ferdige. Men vi får det nok til i år også. 0 Siter
tiliti Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Kan du gå inn på msn Oh btw, der er jeg også for tiden. Sender deg en mail. 0 Siter
Zarine Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Det er en del igjen, dessverre. Hjelp? Han hjelper vel med å steike smultringar. Det er fordi han er så innmari glad i smultringar. I går ville han helst avlyse jula. Så det blir vel eg som må ordne det meste om det skal bli gjort. Men eg trur eg heller tar og kuttar ned lista over gjeremål. ;-) 0 Siter
Champagne Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Tja, vi har spist opp alle kolakkene, og fått bredbånd - er det mer? Har du spist av kloakken..? Var bredbåndet så dyrt? 0 Siter
flisa Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Har du spist av kloakken..? Var bredbåndet så dyrt? Tja - det trengtes visst en pc i andre enden av det bredbåndet...så.....:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.