Gå til innhold

Er du ferdig til jul?

Gjest Kjerringspørsmål!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke helt ferdig. Mannen gjør mye. I år tar jeg det mer med ro enn ellers ;-)

Skrevet

Huff, nei... det kommer så mye i veien hele tida!

Gavene er i rute, men adventstaken er fortsatt nedpakket i julepynteska. Stjerna likeså :o/ Ingen julestemning å spore i det hele tatt her i huset, bortsett fra en hjemmestrikket julenisse fra tanta mi, som kom i posten for noen dager siden.

Skulle utnytte hele morgendagen, men så må jeg jobbe isteden. Har IKKE lyst, men jeg har visst ikke lært meg å si nei...

Det blir vel jul i år likevel!

Skrevet

Kan du gå inn på msn

Oh btw, der er jeg også for tiden. Sender deg en mail.

Skrevet

Det er en del igjen, dessverre. Hjelp? Han hjelper vel med å steike smultringar. Det er fordi han er så innmari glad i smultringar. I går ville han helst avlyse jula. Så det blir vel eg som må ordne det meste om det skal bli gjort.

Men eg trur eg heller tar og kuttar ned lista over gjeremål.

;-)

Skrevet

Tja, vi har spist opp alle kolakkene, og fått bredbånd - er det mer?

Har du spist av kloakken..?

Var bredbåndet så dyrt? ;)

Skrevet

Har du spist av kloakken..?

Var bredbåndet så dyrt? ;)

Tja - det trengtes visst en pc i andre enden av det bredbåndet...så.....:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...