Gå til innhold

Har dere dobbeltgjengere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

opplever ofte at folk tror at de har sett meg før. opplever veldig ofte " deg har jeg jo sett før ett eller annet sted, synger du i kor?". det er ikke grenser for hvor folk tror de har sett meg. Her om dagen så holdt en hund på å løpe meg ned. og eieren måtte roe den ned "det er ikke Elisabeth, det bare ligner noe immari" Lurer på om jeg har et utseende som folk tror de har sett før. Opplever dere lignende ting?

Gjest luringen suringen
Skrevet

Nekter å tro at hunden nesten løp deg ned fordi den trodde du var Elisabeth - hunder er ikke slik skrudd sammen! At du drimot lukter interessant kan nok heller være grunnen, hundens hovedsans er luktesansen =)

Ang dobbeltgjenger, ja jeg har en i Oslo. Vi kunne vært tvillinger. Er ikke i slekt!

Skrevet

Nekter å tro at hunden nesten løp deg ned fordi den trodde du var Elisabeth - hunder er ikke slik skrudd sammen! At du drimot lukter interessant kan nok heller være grunnen, hundens hovedsans er luktesansen =)

Ang dobbeltgjenger, ja jeg har en i Oslo. Vi kunne vært tvillinger. Er ikke i slekt!

Hadde en labrador for mange år siden. Den løp nesten i senk en mann med krykker.En i vennekretsen hadde krykker på den tiden og hunden trodde det var ham.

Gjest luringen suringen
Skrevet

Hadde en labrador for mange år siden. Den løp nesten i senk en mann med krykker.En i vennekretsen hadde krykker på den tiden og hunden trodde det var ham.

Nei, Lab'en trodde nok ikke at krykkemannen var en kjenning, har ikke med krykkene å gjøre. Heller at hunden har god / dårlig ( snill eller agressiv ) erfaring med eldre folk.

Månen er tross alt ikke en gul ost!

Gjest men inni er vi ikke like!
Skrevet

Jeg tror jeg har mange. "Alle" har sett meg før. Og det skal sies at jeg er en asosial jente fra en liten bygd.. Jeg flyttet til En liten by, og der kom jeg flere ganger i snakk med folk som hadde sett meg der året før og syns jeg så så koselig ut.. "Ja, jeg så deg jo der og der en gang i fjor" Og det var snakk om plasser jeg aldri hadde vært på. Og så flyttet jeg til Trondheim, og her var det maange som hadde sett meg før. Og jeg hadde ikke vært i Trondheim før jeg flyttet hit.

Hadde vært rart om det ikke var noen som lignet på meg da. Vi er jo tross alt sinnsykt mange mennesker her på jorden!!

Skrevet

Fikk en oppringing av mamma og mine brødre her for 5 år siden.

De sa jeg var på Ricki Lake! (Talkshow i USA).

De tok det opp, og jeg fikk se det, og jeg må innrømme at han var temmelig lik!

Skrevet

En venn av familien var sikker på at jeg var blitt mor og greier. Hun hadde sett meg gå forbi huset hrennes med barnevogna MANGE ganger:) Og jeg som er så singel og barnløs som det går an, hehe.

Skrevet

'Alle' så meg på videoen som ble laget etter OL på Lillehammer, den med Ol-floka. Min mor så meg også i den videoen. Jeg begynte og lure for jeg var jo på Lillehammer. Men da jeg selv fikk se videoen var den de trodde var meg tatt fra Vikingskipet. Der har jeg aldri vært. Men at det lignet forferdelig på meg, det så jeg til og med selv.

Skrevet

Nei, Lab'en trodde nok ikke at krykkemannen var en kjenning, har ikke med krykkene å gjøre. Heller at hunden har god / dårlig ( snill eller agressiv ) erfaring med eldre folk.

Månen er tross alt ikke en gul ost!

Å, nei da. Det var en kjempesnill labrador, kanskje litt dumsnill, og nei, det var ikke en gammel mann. Personen var ca 20 år og hunden var kjempeglad i ham. Bikkja reagerte på krykkene som et kjennetegn.Det var ca 75-100 meter fra. Vi så at det ikke var "Per" og bikkja stoppet rett foran han og begynte å snuse på ham. Deretter snudde hun mot oss og var veldig interessert i lukta på gresset. Akkurat som hun var flau.

Skrevet

Når jeg har vært ute på byen så har det hendt flere ganger at folk har trodd jeg var en eller annen. For alt det jeg vet kan det bare ha vært dårlige sjekketrikser og da, + fulle folk & mørke lokaler....tja :)

Har ikke opplevd noe slikt i "edru" tilstander da...

Skrevet

Så du har samme genser som Per Orderud?

Hihi! Nei, det får da være måte på :)

Gjest trudemostue
Skrevet

Å, nei da. Det var en kjempesnill labrador, kanskje litt dumsnill, og nei, det var ikke en gammel mann. Personen var ca 20 år og hunden var kjempeglad i ham. Bikkja reagerte på krykkene som et kjennetegn.Det var ca 75-100 meter fra. Vi så at det ikke var "Per" og bikkja stoppet rett foran han og begynte å snuse på ham. Deretter snudde hun mot oss og var veldig interessert i lukta på gresset. Akkurat som hun var flau.

Dyr har ikke evnen til å bli flaue..

Skulle ønske folk kunne slutte å tillegge dyr menneskelige egenskaper. Trude Mostue er fæl til det i sin spalte i VG.

Men dette var en digresjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...