Sør Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Når har du IKKE støttet hans videre terror/vanstyre og hetset de som har fått ham fjernet, er vel et langt mer relevant spørsmål her. Du skrev: "Du støtter ham nå og har ikke tatt til vettet." Hvor støtter jeg han? Hvilket innlegg? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Du skrev: "Du støtter ham nå og har ikke tatt til vettet." Hvor støtter jeg han? Hvilket innlegg? Det er mulig at du ikke innser at motstand mot de alliertes invasjon av Tyskland i 1945 også var en støtte til Hitlers videre styre. Likeså med Saddam i Irak. --------------------- Slike banale fakta kan det ikke være vanskelig selv for deg å forstå. 0 Siter
Sør Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Det er mulig at du ikke innser at motstand mot de alliertes invasjon av Tyskland i 1945 også var en støtte til Hitlers videre styre. Likeså med Saddam i Irak. --------------------- Slike banale fakta kan det ikke være vanskelig selv for deg å forstå. Så problemet ditt er at du ikke evner å ha to tanker i hodet samtidig. Ifølge deg så er motstand mot å teppebombe Tyskland med atombomber det samme som å "støtte" Hitler. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Så problemet ditt er at du ikke evner å ha to tanker i hodet samtidig. Ifølge deg så er motstand mot å teppebombe Tyskland med atombomber det samme som å "støtte" Hitler. Har noen teppebombet Irak? Brukt atomvåpen?? Ikke det nei. Hold deg nogenlunde saklig! 0 Siter
Sør Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Har noen teppebombet Irak? Brukt atomvåpen?? Ikke det nei. Hold deg nogenlunde saklig! Dine løgnaktige påstander om at noen støtter Saddam forhindrer noen seriøs tråd. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Dine løgnaktige påstander om at noen støtter Saddam forhindrer noen seriøs tråd. Du hadde altså ikke noe svar om hvorfor du sprer løgner, og rygger ut av diskusjonen med ditt sedvanige pisspreik. Lite nytt fra deg. 0 Siter
Sør Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Du hadde altså ikke noe svar om hvorfor du sprer løgner, og rygger ut av diskusjonen med ditt sedvanige pisspreik. Lite nytt fra deg. Du har fremdeles ikke funnet noe innlegg fra meg som støtter løgnene dine. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Du har fremdeles ikke funnet noe innlegg fra meg som støtter løgnene dine. Det er ikke mer enn to innlegg siden du prøvde inbille folk at USA har brukt atombomber i Irak. Tror du virkelig noen gidder ta deg på alvor? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.