Gå til innhold

Argh, for the love of God...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har du IKKE støttet hans videre terror/vanstyre og hetset de som har fått ham fjernet, er vel et langt mer relevant spørsmål her.

Du skrev: "Du støtter ham nå og har ikke tatt til vettet."

Hvor støtter jeg han?

Hvilket innlegg?

Skrevet

Du skrev: "Du støtter ham nå og har ikke tatt til vettet."

Hvor støtter jeg han?

Hvilket innlegg?

Det er mulig at du ikke innser at motstand mot de alliertes invasjon av Tyskland i 1945 også var en støtte til Hitlers videre styre.

Likeså med Saddam i Irak.

---------------------

Slike banale fakta kan det ikke være vanskelig selv for deg å forstå.

Skrevet

Det er mulig at du ikke innser at motstand mot de alliertes invasjon av Tyskland i 1945 også var en støtte til Hitlers videre styre.

Likeså med Saddam i Irak.

---------------------

Slike banale fakta kan det ikke være vanskelig selv for deg å forstå.

Så problemet ditt er at du ikke evner å ha to tanker i hodet samtidig.

Ifølge deg så er motstand mot å teppebombe Tyskland med atombomber det samme som å "støtte" Hitler.

Skrevet

Så problemet ditt er at du ikke evner å ha to tanker i hodet samtidig.

Ifølge deg så er motstand mot å teppebombe Tyskland med atombomber det samme som å "støtte" Hitler.

Har noen teppebombet Irak? Brukt atomvåpen??

Ikke det nei. Hold deg nogenlunde saklig!

Skrevet

Har noen teppebombet Irak? Brukt atomvåpen??

Ikke det nei. Hold deg nogenlunde saklig!

Dine løgnaktige påstander om at noen støtter Saddam forhindrer noen seriøs tråd.

Skrevet

Dine løgnaktige påstander om at noen støtter Saddam forhindrer noen seriøs tråd.

Du hadde altså ikke noe svar om hvorfor du sprer løgner, og rygger ut av diskusjonen med ditt sedvanige pisspreik.

Lite nytt fra deg.

Skrevet

Du hadde altså ikke noe svar om hvorfor du sprer løgner, og rygger ut av diskusjonen med ditt sedvanige pisspreik.

Lite nytt fra deg.

Du har fremdeles ikke funnet noe innlegg fra meg som støtter løgnene dine.

Skrevet

Du har fremdeles ikke funnet noe innlegg fra meg som støtter løgnene dine.

Det er ikke mer enn to innlegg siden du prøvde inbille folk at USA har brukt atombomber i Irak.

Tror du virkelig noen gidder ta deg på alvor?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...