Gå til innhold

De ville helst sende kisten til månen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp. Legg nå endelig skylden på palestinerene for Israels ulovlige okkupasjon av landet deres.

Jeg antar at du på lik linje også gir jødene skylden for nazistenes herjinger.

Skrevet

Det at du har fått bredbånd, betyr ikke at du må krangle hele tida ;o)

Kan du ikke skrive noe hyggelig også da, jeg tror du må skifte nick igjen jeg, det du har nå er så krigersk :o)

Skrevet

Det at du har fått bredbånd, betyr ikke at du må krangle hele tida ;o)

Kan du ikke skrive noe hyggelig også da, jeg tror du må skifte nick igjen jeg, det du har nå er så krigersk :o)

...forsøke å styre hva jeg skal skrive eller ikke skrive, da, frue. Ta det helt med ro, det skal nok bli tid til litt pludring også.

Skrevet

...forsøke å styre hva jeg skal skrive eller ikke skrive, da, frue. Ta det helt med ro, det skal nok bli tid til litt pludring også.

Flisa sier du er blid men ivrig så jeg får tro henne på hennes ord ;o)

Nå liker jeg litt pludring jeg vet du så det er bra hvis du får tid til det også. Jeg bare så for meg at heretter ble du sittende å hamre på tastaturet hele tida :o)

Skrevet

Jepp. Legg nå endelig skylden på palestinerene for Israels ulovlige okkupasjon av landet deres.

Jeg antar at du på lik linje også gir jødene skylden for nazistenes herjinger.

Send in the Marines.

Skrevet

Send in the Marines.

Nåja - du liker tydeligvis soldater i bodybags...

Skrevet

Send in the Marines.

Noen ubemannede droner er like bra...nei, bedre.

Skrevet

Og du anklager andre for å være "feige"! *lol*

Skrevet

Ja, når du nevner teknologi husker vi jo dronen som dro med seg en rakett og styrte den rett i trynet på al-qaidamedlemmene i Jemen. De satt visstnok i bil, i fart. Kult. Gir håp.

Skrevet

Ja, når du nevner teknologi husker vi jo dronen som dro med seg en rakett og styrte den rett i trynet på al-qaidamedlemmene i Jemen. De satt visstnok i bil, i fart. Kult. Gir håp.

Det er "interessant" hvordan du forfekter krig, men likevel sitter på ræva og bare er stor i kjeften?

Kanskje på tide å "gjøre noe", istedet for bare å sende andre i døden, som en annen feiging.

Stor i kjeften er det eneste du er!

Skrevet

Jepp, mørkemennene har snart ingen steder igjen å gjemme seg. Flirende i trynet på marxistene har blitt til grimaser.

Hvem skal de logre for nå som sjølve sjefen er dau.

Skrevet

Det er "interessant" hvordan du forfekter krig, men likevel sitter på ræva og bare er stor i kjeften?

Kanskje på tide å "gjøre noe", istedet for bare å sende andre i døden, som en annen feiging.

Stor i kjeften er det eneste du er!

Et godt tiltak mot død og fordervelse er jo eliminering av al-qaidamedlemmer, ikke?

Skrevet

Jepp, mørkemennene har snart ingen steder igjen å gjemme seg. Flirende i trynet på marxistene har blitt til grimaser.

Hvem skal de logre for nå som sjølve sjefen er dau.

Igjen en annen feiging, som er stor i ord, men som ikke tør reise til Irak.

Men du lar selvsagt andre bli drept...

Skrevet

Et godt tiltak mot død og fordervelse er jo eliminering av al-qaidamedlemmer, ikke?

HVor mange har du, personlig, drept?

Når risikerte du ditt eget (ikke andres, men ditt eget) liv?

Du er bare stor i kjeften, Grip.

Skrevet

HVor mange har du, personlig, drept?

Når risikerte du ditt eget (ikke andres, men ditt eget) liv?

Du er bare stor i kjeften, Grip.

Vi har vel det til felles, sør, at vi har det mest i kjeften.

Det er jo grenser for hvor lenge du kan høste heder for ditt opphold i Brasil, Sør-Afrika eller hvor det nå var.

PS. Jeg har avtjent min verneplikt, dog uten særlig mange striper.

Skrevet

Vi har vel det til felles, sør, at vi har det mest i kjeften.

Det er jo grenser for hvor lenge du kan høste heder for ditt opphold i Brasil, Sør-Afrika eller hvor det nå var.

PS. Jeg har avtjent min verneplikt, dog uten særlig mange striper.

Jeg har aldri forfektet å drepe noen som helst, verken i Sør-Afrika, Brasil eller andre steder, Grip. Jeg har heller aldri gjort noe poeng ut av risikoen.

Du, derimot, forfekter drap, krig og lemlestelse. Fra et hus i rolige Norge.

En av grunnene til at det ER rolig i Norge er nettopp at man ikke holder på slik du forfekter.

Skrevet

Jeg har aldri forfektet å drepe noen som helst, verken i Sør-Afrika, Brasil eller andre steder, Grip. Jeg har heller aldri gjort noe poeng ut av risikoen.

Du, derimot, forfekter drap, krig og lemlestelse. Fra et hus i rolige Norge.

En av grunnene til at det ER rolig i Norge er nettopp at man ikke holder på slik du forfekter.

Ikke fra et "hus", men fra en "villa", om jeg må be.

Jeg forfekter kun drap på terrorister. Ikke andre.

Skrevet

Du har nettopp forfektet et angrep på Iran...

Forskjellen mellom Iran og USA består bl.a. i at Iran så går det mot flere MR, mens i USA går det mot færre...

Skrevet

Du vet, det er ikke politisk korrekt å snakke om eliminering av statsløse, internasjonale gangstere. Altruismens glade tanter på Marienlyst og i Akersgata har også sine etterdiltere på nettet.

Skjønner bare ikke at du gidder å svare en av dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...