Mr Kahn Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 ...skriver Haran Rivlin om israelernes holdning til Arafat. Artikkelen forøvrig har flere gode poenger: http://www.dagbladet.no/kultur/2004/11/21/415164.html 0 Siter
Sør Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Jepp. Legg nå endelig skylden på palestinerene for Israels ulovlige okkupasjon av landet deres. Jeg antar at du på lik linje også gir jødene skylden for nazistenes herjinger. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Det at du har fått bredbånd, betyr ikke at du må krangle hele tida ;o) Kan du ikke skrive noe hyggelig også da, jeg tror du må skifte nick igjen jeg, det du har nå er så krigersk ) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 Det at du har fått bredbånd, betyr ikke at du må krangle hele tida ;o) Kan du ikke skrive noe hyggelig også da, jeg tror du må skifte nick igjen jeg, det du har nå er så krigersk ) ...forsøke å styre hva jeg skal skrive eller ikke skrive, da, frue. Ta det helt med ro, det skal nok bli tid til litt pludring også. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 ...forsøke å styre hva jeg skal skrive eller ikke skrive, da, frue. Ta det helt med ro, det skal nok bli tid til litt pludring også. Flisa sier du er blid men ivrig så jeg får tro henne på hennes ord ;o) Nå liker jeg litt pludring jeg vet du så det er bra hvis du får tid til det også. Jeg bare så for meg at heretter ble du sittende å hamre på tastaturet hele tida ) 0 Siter
Grip Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Jepp. Legg nå endelig skylden på palestinerene for Israels ulovlige okkupasjon av landet deres. Jeg antar at du på lik linje også gir jødene skylden for nazistenes herjinger. Send in the Marines. 0 Siter
Sør Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Send in the Marines. Nåja - du liker tydeligvis soldater i bodybags... 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 Send in the Marines. Noen ubemannede droner er like bra...nei, bedre. 0 Siter
Sør Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Noen ubemannede droner er like bra...nei, bedre. Og du anklager andre for å være "feige"! *lol* 0 Siter
Grip Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Noen ubemannede droner er like bra...nei, bedre. Ja, når du nevner teknologi husker vi jo dronen som dro med seg en rakett og styrte den rett i trynet på al-qaidamedlemmene i Jemen. De satt visstnok i bil, i fart. Kult. Gir håp. 0 Siter
Sør Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Ja, når du nevner teknologi husker vi jo dronen som dro med seg en rakett og styrte den rett i trynet på al-qaidamedlemmene i Jemen. De satt visstnok i bil, i fart. Kult. Gir håp. Det er "interessant" hvordan du forfekter krig, men likevel sitter på ræva og bare er stor i kjeften? Kanskje på tide å "gjøre noe", istedet for bare å sende andre i døden, som en annen feiging. Stor i kjeften er det eneste du er! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 Ja, når du nevner teknologi husker vi jo dronen som dro med seg en rakett og styrte den rett i trynet på al-qaidamedlemmene i Jemen. De satt visstnok i bil, i fart. Kult. Gir håp. Jepp, mørkemennene har snart ingen steder igjen å gjemme seg. Flirende i trynet på marxistene har blitt til grimaser. Hvem skal de logre for nå som sjølve sjefen er dau. 0 Siter
Grip Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Det er "interessant" hvordan du forfekter krig, men likevel sitter på ræva og bare er stor i kjeften? Kanskje på tide å "gjøre noe", istedet for bare å sende andre i døden, som en annen feiging. Stor i kjeften er det eneste du er! Et godt tiltak mot død og fordervelse er jo eliminering av al-qaidamedlemmer, ikke? 0 Siter
Sør Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Jepp, mørkemennene har snart ingen steder igjen å gjemme seg. Flirende i trynet på marxistene har blitt til grimaser. Hvem skal de logre for nå som sjølve sjefen er dau. Igjen en annen feiging, som er stor i ord, men som ikke tør reise til Irak. Men du lar selvsagt andre bli drept... 0 Siter
Sør Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Et godt tiltak mot død og fordervelse er jo eliminering av al-qaidamedlemmer, ikke? HVor mange har du, personlig, drept? Når risikerte du ditt eget (ikke andres, men ditt eget) liv? Du er bare stor i kjeften, Grip. 0 Siter
Grip Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 HVor mange har du, personlig, drept? Når risikerte du ditt eget (ikke andres, men ditt eget) liv? Du er bare stor i kjeften, Grip. Vi har vel det til felles, sør, at vi har det mest i kjeften. Det er jo grenser for hvor lenge du kan høste heder for ditt opphold i Brasil, Sør-Afrika eller hvor det nå var. PS. Jeg har avtjent min verneplikt, dog uten særlig mange striper. 0 Siter
Sør Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Vi har vel det til felles, sør, at vi har det mest i kjeften. Det er jo grenser for hvor lenge du kan høste heder for ditt opphold i Brasil, Sør-Afrika eller hvor det nå var. PS. Jeg har avtjent min verneplikt, dog uten særlig mange striper. Jeg har aldri forfektet å drepe noen som helst, verken i Sør-Afrika, Brasil eller andre steder, Grip. Jeg har heller aldri gjort noe poeng ut av risikoen. Du, derimot, forfekter drap, krig og lemlestelse. Fra et hus i rolige Norge. En av grunnene til at det ER rolig i Norge er nettopp at man ikke holder på slik du forfekter. 0 Siter
Grip Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Jeg har aldri forfektet å drepe noen som helst, verken i Sør-Afrika, Brasil eller andre steder, Grip. Jeg har heller aldri gjort noe poeng ut av risikoen. Du, derimot, forfekter drap, krig og lemlestelse. Fra et hus i rolige Norge. En av grunnene til at det ER rolig i Norge er nettopp at man ikke holder på slik du forfekter. Ikke fra et "hus", men fra en "villa", om jeg må be. Jeg forfekter kun drap på terrorister. Ikke andre. 0 Siter
Sør Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Ikke fra et "hus", men fra en "villa", om jeg må be. Jeg forfekter kun drap på terrorister. Ikke andre. Du har nettopp forfektet et angrep på Iran... Forskjellen mellom Iran og USA består bl.a. i at Iran så går det mot flere MR, mens i USA går det mot færre... 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 Ikke fra et "hus", men fra en "villa", om jeg må be. Jeg forfekter kun drap på terrorister. Ikke andre. Du vet, det er ikke politisk korrekt å snakke om eliminering av statsløse, internasjonale gangstere. Altruismens glade tanter på Marienlyst og i Akersgata har også sine etterdiltere på nettet. Skjønner bare ikke at du gidder å svare en av dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.