Gå til innhold

De ville helst sende kisten til månen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har nettopp forfektet et angrep på Iran...

Forskjellen mellom Iran og USA består bl.a. i at Iran så går det mot flere MR, mens i USA går det mot færre...

Som du vet, var det USA som "fant opp" menneskerettighetene.

Skrevet

Du vet, det er ikke politisk korrekt å snakke om eliminering av statsløse, internasjonale gangstere. Altruismens glade tanter på Marienlyst og i Akersgata har også sine etterdiltere på nettet.

Skjønner bare ikke at du gidder å svare en av dem.

Gidder? Jeg ligger med et halvt øye på islamisthorens skriverier, og svarer i hytt og pine, mens en leken cognac mykner mine ømme nakkemuskler.

Skrevet

Du vet, det er ikke politisk korrekt å snakke om eliminering av statsløse, internasjonale gangstere. Altruismens glade tanter på Marienlyst og i Akersgata har også sine etterdiltere på nettet.

Skjønner bare ikke at du gidder å svare en av dem.

Nei, å drepe folk uten lov og rett er liksom det vi skal kritisere ANDRE for, og ikke gjøre det samme selv!

Skrevet

Som du vet, var det USA som "fant opp" menneskerettighetene.

*rister på hodet*

Er du virkelig så uvitende, Grip?

Skrevet

Gidder? Jeg ligger med et halvt øye på islamisthorens skriverier, og svarer i hytt og pine, mens en leken cognac mykner mine ømme nakkemuskler.

Det gleder meg selvsagt at du nyter franske produkter, selv om kvaliteten på dine skriblerier tydeligvis er påvirket av alkoholen!

Skrevet

*rister på hodet*

Er du virkelig så uvitende, Grip?

Du kjenner vel til at bakgrunnen for dagens MR har en historie som strekker seg lengre tilbake enn til 1948? Tror du det var muslimene som jobbet dem frem?

Skrevet

Det gleder meg selvsagt at du nyter franske produkter, selv om kvaliteten på dine skriblerier tydeligvis er påvirket av alkoholen!

Jeg skriver med en kvalitet som stundens alvor krever.

Skrevet

Du kjenner vel til at bakgrunnen for dagens MR har en historie som strekker seg lengre tilbake enn til 1948? Tror du det var muslimene som jobbet dem frem?

Tror du at det var USA eller Kirken som jobbet den frem?

De originale MR er eldre enn USA, Grip!

FNs MR er internasjonale.

Skrevet

Nåja - litt kunnskap ville nok hjulpet deg langt på vei.

Idiot-innlegg om å ha en krig med Iran er egentlig for hjernedøde til å kommentere.

Skrevet

Det er lørdag, vi har fått bredbånd -ovnen står på fullt, -skal fanken meg åpne en flaske vin. SKÅL!

Skrevet

Det er lørdag, vi har fått bredbånd -ovnen står på fullt, -skal fanken meg åpne en flaske vin. SKÅL!

Skål selv, De.

Skrevet

Så du hva han skreiv?

«-Idiot-innlegg om å ha en krig med Iran er egentlig for hjernedøde til å kommentere-»

Nå har han da endelig innrømmet det selv.

*lattervræl*

Skrevet

Så du hva han skreiv?

«-Idiot-innlegg om å ha en krig med Iran er egentlig for hjernedøde til å kommentere-»

Nå har han da endelig innrømmet det selv.

*lattervræl*

God bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...