Gå til innhold

Henrettelser i Iran

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, mye vannkraft osv. er da offentlig i Norge også.

Men det er lenge siden Kina har søkt om WTO medlemskap, og det er tusenvis av kapitalistiske fabrikker (VW, og alle de store).

Du får sjekke ut litt om saken. Jeg er usikker, men gidder ikke finne ut av det, ikke i kveld.

Videoannonse
Annonse
Gjest QuePasta
Skrevet

Er du sikker på det ikke er flere land enn Iran og USA?

Neida, det er flere land: Yemen, Saudi Arabia, Nigeria, og Pakistan har nettopp innført det igjen. I tillegg er det praksis i sentralafrikanske land å henrette barnesoldater.

Og i motsetning til disse landene henretter man faktisk ikke barn i usa.

(Legg forøvrig merke til at disse sakene faktisk ikke hadde noe med henrettelse av barn å gjøre - det yngste offeret var 18. Det var kun et forsøk på å flytte fokus vekk fra saken!)

Skrevet

Neida, det er flere land: Yemen, Saudi Arabia, Nigeria, og Pakistan har nettopp innført det igjen. I tillegg er det praksis i sentralafrikanske land å henrette barnesoldater.

Og i motsetning til disse landene henretter man faktisk ikke barn i usa.

(Legg forøvrig merke til at disse sakene faktisk ikke hadde noe med henrettelse av barn å gjøre - det yngste offeret var 18. Det var kun et forsøk på å flytte fokus vekk fra saken!)

Hun var under 18 da det hun er dømt for, skjedde.

Ellers er det fint hvis du forsøker å holde deg til sak, i stedet for å diskutere "Sør".

Gjest QuePasta
Skrevet

Hun var under 18 da det hun er dømt for, skjedde.

Ellers er det fint hvis du forsøker å holde deg til sak, i stedet for å diskutere "Sør".

Hvis du ser etter, ser du at det jeg kommenterer er innholdet i innleggene.

Skrevet

Hvis du ser etter, ser du at det jeg kommenterer er innholdet i innleggene.

Neppe.

Wendela1365380791
Skrevet

Forferdelige greier. Jeg skjønner ikke hvordan disse barbarene tenker - om de overhode har noe å tenke med.

Denne jenta har vel opplevd så mye grusomt, at hun kanskje ville fått det bedre om hun fikk slippe.

Men jeg håper de klarer å gjøre noe, og at hun da får hjelp fremover også.

Skal hun piskes, for deretter å stenes ihel, håper jeg det er en eller annen smart skapning som får gitt henne noe, slik at hun sovner stille inn før disse jævlene får påført henne denne grusomme lidelsen.

Det burde være mulig å få stoppet. De som har noe å si eller virkelig har makt, kan vel ikke sitte å se på at slikt skjer.

Faen for en råtten og urettferdig verden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...