Gå til innhold

får plutselig brystsmerter. Noen aning om hva det kan være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i den siste uka opplevd smerter i brystet som kan komme plutselig, det er akkurat som om noen hogger meg til i brystet. kjenner det midt mellom ribbene. Det kan vare noen sekunder, så går det over igjen.

Det er vondt å trekke pusten når jeg kjenner de smertene.

Gidder ikke å bry legen med dette her, sjansen for at jeg skulle ha hjerteproblemer er jo minimial. Men jeg lurer jo på hva det er da.

Noen som har opplevd det samme?

Clue1365380406
Skrevet

Muskelsmerter? Det er iallefall veldig vanlig.

Jepp, muskelsmerter, som i mange tilfeller skyldes stress.

Skrevet

Hadde/har det samme problemet. Havnet hos en hjertespesialist. Ikke noe feil på hjertet mitt, heldigvis. Han trodde det var krampe i spiserøret. Rådet han ga meg, var å drikke et glass vann. Jeg gjorde det ved neste anfall, vannet det svei nedover, men anfallet ga seg.

Skrevet

Muskelsmerter? Det er iallefall veldig vanlig.

ok takk for svaret:) tror nok det kan være det siden det varer såpass kort tid om gangen.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Fordøyelsesproblemer kan ofte oppfattes som brystsmerter. Mange har tolket det som hjerteproblemer.

Eller angst.

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Du høres ut til å det samme som meg.

Jeg har hatt det så lenge jeg kan huske, og skjer helst når jeg er stresset.

Det har ikke blitt funnet noe galt med hjertet mitt.

Er du julestresset?

Skrevet

Du høres ut til å det samme som meg.

Jeg har hatt det så lenge jeg kan huske, og skjer helst når jeg er stresset.

Det har ikke blitt funnet noe galt med hjertet mitt.

Er du julestresset?

Synes jeg alltid er stresset, enten det er jul eller ikke.

Tviler vel på at de hadde fnnet noe som helst hvis jeg gikk til legen, så det ser jeg ikke noe poeng i . Men jeg tror nok på forklaringen på kramper eller fordøyelsesproblemer her

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...