Gå til innhold

Forslag til nytt forum!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde vi ikke hatt et eget forum der spesielt interesserte kan få krangle om USA, Irak, muslimer osv? ;-)

Skrevet

Dække så dårlig plass her. Jeg har enda tilgode å lese et innlegg der jeg vet jeg ikke er interessert, langt mindre besvare det.

Fanken at folk skal ha så lite å irritere seg over.

Skrevet

Dække så dårlig plass her. Jeg har enda tilgode å lese et innlegg der jeg vet jeg ikke er interessert, langt mindre besvare det.

Fanken at folk skal ha så lite å irritere seg over.

Ja, sånn er det å bo i Norge. Fint lite å irritere seg over, så noe må man jo finne på ;o)

Synes til tider diskusjonene mellom deg, sør, grip osv er underholdende jeg - så hadde dere forsvunnet til et annet forum hadde jeg nok titta innom der også....

Skrevet

Ja, sånn er det å bo i Norge. Fint lite å irritere seg over, så noe må man jo finne på ;o)

Synes til tider diskusjonene mellom deg, sør, grip osv er underholdende jeg - så hadde dere forsvunnet til et annet forum hadde jeg nok titta innom der også....

Ja, ikke sant. Hadde det ikke vært for oss, så ville jo dette vært reine gravkammeret. Eller som et venteværelse hos dåktærn, hvilket går ut på ett.

Skrevet

Ja, ikke sant. Hadde det ikke vært for oss, så ville jo dette vært reine gravkammeret. Eller som et venteværelse hos dåktærn, hvilket går ut på ett.

Åkkei da, jeg gir meg. Jeg er sånn anti-kranglete jeg skjønner du :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...