Gjest togli Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Burde vi ikke hatt et eget forum der spesielt interesserte kan få krangle om USA, Irak, muslimer osv? ;-) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Dække så dårlig plass her. Jeg har enda tilgode å lese et innlegg der jeg vet jeg ikke er interessert, langt mindre besvare det. Fanken at folk skal ha så lite å irritere seg over. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Dække så dårlig plass her. Jeg har enda tilgode å lese et innlegg der jeg vet jeg ikke er interessert, langt mindre besvare det. Fanken at folk skal ha så lite å irritere seg over. Ja, sånn er det å bo i Norge. Fint lite å irritere seg over, så noe må man jo finne på ;o) Synes til tider diskusjonene mellom deg, sør, grip osv er underholdende jeg - så hadde dere forsvunnet til et annet forum hadde jeg nok titta innom der også.... 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Ja, sånn er det å bo i Norge. Fint lite å irritere seg over, så noe må man jo finne på ;o) Synes til tider diskusjonene mellom deg, sør, grip osv er underholdende jeg - så hadde dere forsvunnet til et annet forum hadde jeg nok titta innom der også.... Ja, ikke sant. Hadde det ikke vært for oss, så ville jo dette vært reine gravkammeret. Eller som et venteværelse hos dåktærn, hvilket går ut på ett. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Ja, ikke sant. Hadde det ikke vært for oss, så ville jo dette vært reine gravkammeret. Eller som et venteværelse hos dåktærn, hvilket går ut på ett. Åkkei da, jeg gir meg. Jeg er sånn anti-kranglete jeg skjønner du ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.