Gå til innhold

Togli - hva skal vi snakke om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-)

Jeg skal straks gå ned i stua og hente meg en flaske vin, og så skal jeg sitte her i natt, uten dårlig samvittighet for noe eller noen.

Jeg har lyst til å spørre deg, hvorfor er ikke kvinner like "gode" som gutta til å skape nyttige nettverk for hverandre. Jeg tenker på slike hemmelige brorskap som gutta har. hvorfor må vi liksom bare ha syforeninger?

Skrevet

Men atté, det er ikke særlig mye brorskap mellom Mr.Kahn og Sør dah ;o)

Det eneste de tilsynelatende har felles er et glødende engasjement. Tør ikke trenge meg på i trådene deres, pysete som jeg er. Blir garantert argumentert trill rundt!!!

Vi kan jo slarve litt kanskje, det er jo vi damer så flinke til ;o)

Men nå er det nok rett i loppekassa for min del. Må nok fram med puppen (ikke for gubbens skyld altså!)

;o)

Skrevet

Men atté, det er ikke særlig mye brorskap mellom Mr.Kahn og Sør dah ;o)

Det eneste de tilsynelatende har felles er et glødende engasjement. Tør ikke trenge meg på i trådene deres, pysete som jeg er. Blir garantert argumentert trill rundt!!!

Vi kan jo slarve litt kanskje, det er jo vi damer så flinke til ;o)

Men nå er det nok rett i loppekassa for min del. Må nok fram med puppen (ikke for gubbens skyld altså!)

;o)

Mr.Kahn har konsekvent sluttet å svare Sør - om du har lagt merke til det :-)

Ja, sukk,. du får dra fram puppen - det er godt noen trenger oss enda! .-)

Skrevet

Sånn brorskap som Mr. Kahn, Grip og Sør har mener du? ;)

Oh my god, så kjapp jeg er...

*himle*

Skrevet

Sånn brorskap som Mr. Kahn, Grip og Sør har mener du? ;)

Nei - absolutt ikke! :-) et sånt som man kan ha nytte av i karrierestigen .-et sånt som kvinnelige ledere i Telenor ikke har.

Skrevet

Nei - absolutt ikke! :-) et sånt som man kan ha nytte av i karrierestigen .-et sånt som kvinnelige ledere i Telenor ikke har.

Nå vet ikke jeg lenger hva vi snakker om.

Noen som vet hvor senga mi er kanskje?

Skrevet

Hei,

Det er da flere slike nettverk som jeg vet om...

Med vennlig hilsen

Skrevet

Nå vet ikke jeg lenger hva vi snakker om.

Noen som vet hvor senga mi er kanskje?

Min er rett til venstre her - med nytt sengeteppe og dyre pynteputer *skryter* :)

Skrevet

Min er rett til venstre her - med nytt sengeteppe og dyre pynteputer *skryter* :)

Hmm... Og jeg som bare har IKEA-sengesett... Og ikke er senga redd de siste åra heller. ;)

Skal nok finne den en eller annen gang.

Skrevet

Jeg tilhører en jenteklubb - eller et nettverk, om du vil kalle det det - somtar vare på hverandre og formidler gode kontakter, både jobbmessig og vennemessig.

Vi hadde nylig julebord sammen og endte opp med å sitte og skryte av hverandres gode sider med åtte i promille. Fine greier!

(nå er jeg riktignok ikke togli, men jeg tok meg friheten til å svare uansett..)

Skrevet

Jeg tilhører en jenteklubb - eller et nettverk, om du vil kalle det det - somtar vare på hverandre og formidler gode kontakter, både jobbmessig og vennemessig.

Vi hadde nylig julebord sammen og endte opp med å sitte og skryte av hverandres gode sider med åtte i promille. Fine greier!

(nå er jeg riktignok ikke togli, men jeg tok meg friheten til å svare uansett..)

Så fint! :-) Jeg har ofte inntrykk av at kvinner ofte ikke er flinke til å unne hverandre success! :-)

Skrevet

Mr.Kahn har konsekvent sluttet å svare Sør - om du har lagt merke til det :-)

Ja, sukk,. du får dra fram puppen - det er godt noen trenger oss enda! .-)

Dra frem begge, du, her skjer det fan ikke mye allikkavæl.

Skrevet

Så fint! :-) Jeg har ofte inntrykk av at kvinner ofte ikke er flinke til å unne hverandre success! :-)

Det er sant. Jeg har venninner som ble både 40 og 50 før de fikk et kompliment fra venninner. Det er trist, det.

Mange av oss damer er eksperter på komplimenter med dobbel bunn, slik at det blir sittende igjen hos mottageren som noe trist.

Etter hvert lærer man seg heldigvis å ta vare på de gode, direkte, hjertevarme damene når man treffer dem.

Skrevet

E'kke syforeninger hemmelig nok da?

Jeg er bare grinete fordi jeg ikke er medlem av en....

Skrevet

Vi kan jo lage en gammel doler klubb.

Har jeg gjort noe annet enn å dole de siste 6 årene tro?

Skrevet

Du har jo meg?

Skrevet

Du har jo meg?

Ja, men du ser jo ikke å få tråden inn i nåløyet du heller....

Skrevet

Dra frem begge, du, her skjer det fan ikke mye allikkavæl.

...jeg vil bare få informere om at Dol har et eget forum for slike innlegg - forum for seksualitet, og ber dem vennligs poste innlegg av slik karekter der neste gang, slik at sarte sjeler som meg selv kan unngå å støte på de her ute i det åpne rom....

Akkurat ja!

Forresten - grattis med bredbånd:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...