MsSophie Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Ja, men du ser jo ikke å få tråden inn i nåløyet du heller.... Hvor langt nede i rødvinsflasken er fruen? :-) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 ...jeg vil bare få informere om at Dol har et eget forum for slike innlegg - forum for seksualitet, og ber dem vennligs poste innlegg av slik karekter der neste gang, slik at sarte sjeler som meg selv kan unngå å støte på de her ute i det åpne rom.... Akkurat ja! Forresten - grattis med bredbånd:-) Yeah! *Smeller med korken* 0 Siter
MsSophie Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Yeah! *Smeller med korken* ....jeg slo dere med 14 dager...:-) 0 Siter
flisa Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Skrevet 19. desember 2004 Hvor langt nede i rødvinsflasken er fruen? :-) Jeg har ikke fått gått ned og hentan enda - tror jeg legger meg snart - hehe 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 ....jeg slo dere med 14 dager...:-) Vi skal nok veta å ta igjen forspranget. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Jeg har ikke fått gått ned og hentan enda - tror jeg legger meg snart - hehe *fres* Nå ska jæ sitta te jæ schtuper... 0 Siter
flisa Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Skrevet 19. desember 2004 Vi skal nok veta å ta igjen forspranget. Ho slo ikke så hardt 0 Siter
favn Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Jeg tilhører en jenteklubb - eller et nettverk, om du vil kalle det det - somtar vare på hverandre og formidler gode kontakter, både jobbmessig og vennemessig. Vi hadde nylig julebord sammen og endte opp med å sitte og skryte av hverandres gode sider med åtte i promille. Fine greier! (nå er jeg riktignok ikke togli, men jeg tok meg friheten til å svare uansett..) Være med? 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Det finnes losje for kvinner også Er det ikke Maria losjen det heter da? 0 Siter
flisa Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Skrevet 19. desember 2004 Det finnes losje for kvinner også Er det ikke Maria losjen det heter da? Jo, men er ikke det for rike hjemmeværende tro? hehe 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Det finnes losje for kvinner også Er det ikke Maria losjen det heter da? Det er flere losjer for kvinner også! Menv i kvinner trenger normalt ikke en masse ritualer for å tøre å treffes vi da. Vi kan bare avtale det vi! Mannfolka må liksom ha en grunn hele tiden de. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.