Gå til innhold

Vival


joas

Anbefalte innlegg

Hei NHD eller andre.

Har en bror som har brukt litt narko tidligere ( vet ikke om han bruker det ennu)som ble opperert for ryggen for noen år siden. Men d hjalp ikke, han er veldi plaget med den. Han har også hepatitt C. Han bruker en del vival ca 50 stk i mnd, å han sier at han får dem pga ryggen.sammen med smertestillende. Er d vanlig å gi ut vival sammen med smertestillende for å liksom løse opp muskalaturen som han sjøl sier, jeg syns det hørtes litt rart ut. Hviste ikke hvor jeg sku henvende meg med dette spørsmålet så jeg sendte det hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er ikke uvanlig at en bruker Vival på denne måten. Den har en utmerket muskelavslappende virkning og kan således være med å bryte den onde sirkel: smerter - >stramme muskler -> smerter.

50 tabl på 30 dager er akseptabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...