Gå til innhold

Den smarteste tingen du har i huset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Epleskreller. Dyrt men svært nyttig for meg som ikke spise skallet på eplet

Skrevet

Hvis du tenker på husholdningsredskap, uten tvil osthøvelen.

Skrevet

Mannen min :o)

Han kan brukes og kommanderes til det meste.

Gjest papirtiger
Skrevet

Elektrisk salt og pepper-bøsser. Hvordan klarte man seg uten ;)

Skrevet

Er ikke helt sikker på om det er kona mi eller dattera mi...

...men en av dem er'e.

Skrevet

Det jeg ikke kunne klare meg foruten må være strøm. Uten støm fungerer omtrent ingenting :-)

Skrevet

...men en av dem er'e.

Ja det er det! :-)

Skrevet

...men en av dem er'e.

Snakk om å se på kvinner som objekter da!

Gjest Mye kjekt
Skrevet

Elektrisk boksåpner, siden jeg har vonde håndledd etter mange senebetennelser tidligere i livet.

Luftrenser siden det blir mindre støvtørring og friskere luft.

Varmepumpe som gir kjølig soverom når det er tropenetter og kjølig stue når det er uutholdelig i sola, samt at det blir deilig og varmt vinterstid.

TV på soverommet. Kos å legge seg tidlig for å se en god film.

Internet som gjør at jeg kan skaffe meg mye nyttig informasjon og lese mye rart her på DOL.

Sentralstøvsuger som får all dritten ut av huset og ikke bare virvler den rundt.

Skrevet

Snakk om å se på kvinner som objekter da!

Hensikten helliger middelet.

Skrevet

Hensikten helliger middelet.

Det gjør det nok av og til. Så får du heller bære over med at du selv rangeres etter bredbånd av din hulde viv... ;-)

Skrevet

Det gjør det nok av og til. Så får du heller bære over med at du selv rangeres etter bredbånd av din hulde viv... ;-)

Tell me about it.

Skrevet

Det er uten tvil noe jeg har funnet på selv.

Vi har tre barn, også er det oss to voksne, så det sier seg selv at det blir litt kaotisk i gangen når alle skal ha mange sko og støvler der.

Så jeg kjøpte to hyller hos Ikea, ca. halvannen meter tilsammen. Disse hang jeg høyt opp på veggen (ca. 180 cm. høyt) i gangen, og der setter jeg støvlene til de to minste.

Det er plass til 10-12 par på de hyllene, og det er veldig deilig å slippe å ha de stående i gangen, samtidig så er de der når jeg trenger dem.

Skrevet

Ammeputa mi!

Blir gåen i ryggen av å sitte på kontorstolen, så for å klare å holde meg på nett så har jeg ammeputa bak ryggen. ;)

For å klare å se på tv har jeg ammeputa under knærne.

For å klare å lese har jeg ammeputa på fanget.

Og for å ligge behagelig om natta har jeg ammeputa mellom beina.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...