Gå til innhold

Den smarteste tingen du har i huset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra barnet mitt, og strøm og vann og slike ting som dekker primærbehovene må det være kjøkkenkvernen! En slik kvern man har i vasken som maler alt matavfall i fint fint og spyler det ut i kloakken! Genialt!

Skrevet

Gubben! ;0)

Er han en ting?

LOL

Har han en fast plass og må tørkes støv av eller ryddes bort sånn av og til?

*fnis*

c",)

Skrevet

Jeg har en gammel seng i stua som brukes som sofa. Til stor glede for hele familien.

Skrevet

Det er uten tvil noe jeg har funnet på selv.

Vi har tre barn, også er det oss to voksne, så det sier seg selv at det blir litt kaotisk i gangen når alle skal ha mange sko og støvler der.

Så jeg kjøpte to hyller hos Ikea, ca. halvannen meter tilsammen. Disse hang jeg høyt opp på veggen (ca. 180 cm. høyt) i gangen, og der setter jeg støvlene til de to minste.

Det er plass til 10-12 par på de hyllene, og det er veldig deilig å slippe å ha de stående i gangen, samtidig så er de der når jeg trenger dem.

Har du bodd her? hihi. Har noen hyller som er for høye til at jeg når opp til dem, i gangen her.

Pes! :-)

Skrevet

Bortsett fra barnet mitt, og strøm og vann og slike ting som dekker primærbehovene må det være kjøkkenkvernen! En slik kvern man har i vasken som maler alt matavfall i fint fint og spyler det ut i kloakken! Genialt!

Sånn ville jeg også ha, men det er ikke LOV å ha slike i kommunen her, tro det eller ei! De er visst redd for overbelastning av kloakknettet eller noe slikt...

Skrevet

Sånn ville jeg også ha, men det er ikke LOV å ha slike i kommunen her, tro det eller ei! De er visst redd for overbelastning av kloakknettet eller noe slikt...

Ikkje lov her heller. Stod og tenkte på det så seint som i går kveld at eg hadde innmari lyst på det...

Men en del grums kjem seg jo ned sluket likevel. Ville vel vere betre å få det finmost, vel?

Syns no

Gjest kvinnosaurusen
Skrevet

Det må uten tvil være meg selv. Jeg har godt utviklede logistiske evner og planleggings- og oversiktsevner, noe som kreves når ingen andre i familien gidder å ta i bruk sine egne hjerner.

Skrevet

Jeg vet at noen kommuner har forbud ja. Men på den ene siden sier de at disse er kjempebra for miljølet og søppelplassene, men samtidig kan ikke for mange ha de fordi anlegget ikke er dimensjonert for det!

Kanskje vi burde vurdere å innføre anlegg som er dimensjonert for noe som er miljøvennlig? :-)

Skrevet

Brannvarsler (min nest største frykt i livet er å skulle brenne inne...)

...og håndmansjettene i lær som er festet til sengen.

Skrevet

Stavmixeren- uten tvil.

Med den greier jeg å hakke løk uten tåreflyt. Pluss at det er så enkelt å få klumpfrie sauser og supper. Bruker den hver eneste dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...