Gå til innhold

Miss Plastisk kirurgi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svaret på mine drømmer. Jeg har alltid hatt et hemmelig ønske om å bli kåret til miss plastikk.

Wendela1365380791
Skrevet

Hva med miss XL som dukker opp i norge til våren. Arrangert av missegeneral Geir Hammnes (eller hva han nå het igjen). Det kan faktis bli noe å se på :-)

Jeg tøyser ikke altså, for her skal det visst være ekte kvins, og ingen øvre aldersgrense. Det er jammen på tide.

Kan jo bli morsomt det.

Gjest papirtiger
Skrevet

Merkelig med det.. De opererer seg for å bli kvitt sine asiatiske trekk. Kjæresten min synes jenter fra Asia er SÅ pene...

Skrevet

Hva med miss XL som dukker opp i norge til våren. Arrangert av missegeneral Geir Hammnes (eller hva han nå het igjen). Det kan faktis bli noe å se på :-)

Jeg tøyser ikke altså, for her skal det visst være ekte kvins, og ingen øvre aldersgrense. Det er jammen på tide.

Kan jo bli morsomt det.

Kanskje vi kunne bruke jula til å kvalifisere oss til dette??

Hmmmmmmm.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...