Gjest Big Mac Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/12/18/417967.html Kanskje vi skulle ha noe liknende i norge, men da bør vi begynne i det små. Hva med å kåre Frøken Sillikonpupp? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Svaret på mine drømmer. Jeg har alltid hatt et hemmelig ønske om å bli kåret til miss plastikk. 0 Siter
Wendela1365380791 Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Hva med miss XL som dukker opp i norge til våren. Arrangert av missegeneral Geir Hammnes (eller hva han nå het igjen). Det kan faktis bli noe å se på :-) Jeg tøyser ikke altså, for her skal det visst være ekte kvins, og ingen øvre aldersgrense. Det er jammen på tide. Kan jo bli morsomt det. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Merkelig med det.. De opererer seg for å bli kvitt sine asiatiske trekk. Kjæresten min synes jenter fra Asia er SÅ pene... 0 Siter
msna Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Hva med miss XL som dukker opp i norge til våren. Arrangert av missegeneral Geir Hammnes (eller hva han nå het igjen). Det kan faktis bli noe å se på :-) Jeg tøyser ikke altså, for her skal det visst være ekte kvins, og ingen øvre aldersgrense. Det er jammen på tide. Kan jo bli morsomt det. Kanskje vi kunne bruke jula til å kvalifisere oss til dette?? Hmmmmmmm..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.