Gå til innhold

Hvilken julepresang har du aldri hatt noe brukt for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

husker at jeg fikk en gitarstemmer for mange år siden som jeg aldri skjønte noen ting av. Den ble etterhvert borte. og jeg har nå kjøpt meg en ny en. En annen bok som jeg fikk leste jeg bare baksiden på, og ikke noe mer.

har dere også ubrukte julegaver?

Wendela1365380791
Skrevet

Manuell potetskreller.

Er det ikke merkelig du, at kvinner ofte får ting til bruk i kjøkkenet? Mulig du er av dem som liker det ;), men lell. Og dette var tydeligvis skivebom, huff å huff.

Men jøss, det kan ofte være vrient å kjøpe ting til voksne folk som har det meste fra før.

Skrevet

Er det ikke merkelig du, at kvinner ofte får ting til bruk i kjøkkenet? Mulig du er av dem som liker det ;), men lell. Og dette var tydeligvis skivebom, huff å huff.

Men jøss, det kan ofte være vrient å kjøpe ting til voksne folk som har det meste fra før.

Men det verste er at akkurat den gaven hadde jeg sett sammen med giveren i butikken og løftet opp og sagt; "Har du sett noe så jævlig teit?" - likevel kjøpte han det.......

Gjest les selv da vel!
Skrevet

bøker. alle vet at jeg ikke leser bøker. likevel må noen kjøpe. fordi alle burde lese...

Skrevet

Men det verste er at akkurat den gaven hadde jeg sett sammen med giveren i butikken og løftet opp og sagt; "Har du sett noe så jævlig teit?" - likevel kjøpte han det.......

Hihi kanskje han er av den distre typen og bare husket at du kommenterte den greia spesifikt og satset på at det var noepositivt du sa :)

Gjest Ellers har jeg det bra ;-)
Skrevet

Raclettsett. Sånn gryte med frityrgafler, fondue heter det vel. Vinkarafler har jeg fått flere av, bruker det aldri! Div. lugubre parfymeriartikler jeg kaster siden jeg ikke gidder finne ut hvor de er kjøpt. Smykker jeg av høflighet ikke bytter. CD'er jeg aldri spiller. Bøker jeg aldri leser.

Skrevet

Hihi kanskje han er av den distre typen og bare husket at du kommenterte den greia spesifikt og satset på at det var noepositivt du sa :)

Vi er skilt nå....

Skrevet

Vi fikk ei appelsinjuicepresse i fjor. Vi kjøpte appelsinar i romjula for å prøve ho. Men har aldri brukt ho sidan. Kven har råd til å kjøpe kilovis av appelsinar for å presse juicen sjølv? Ikkje vi... Og i alle fall ikkje når juicen kostar 5 kr/l på Rema.

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

En slags tredings for å henge bananer på.

Skrevet

Som vi har hørt på nyhetene i det siste, innebærer julegavekjøpene et effektivitetstap i samfunnsøkonomien på milliardbeløp.

Gir vi bort en gave til 100 kroner, vil mottaker i mange tilfeller heller hatt en 50-lapp i kontanter.

Moralen er at det mest effektive er å gi penger. Det blir kanskje litt tynt under juletreet, men noen konvolutter med sedler kan jo også ha sin sjarm.

Skrevet

Kanskje derfor han kjøpte det?

Skrevet

Kanskje derfor han kjøpte det?

Skulle ønske det var sånn ja! :)

Skrevet

Jeg har opp i gjennom årene fått sinnsykt mange ting for å ha telys i! Jeg hater ting for å ha telys i!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...