Gå til innhold

Kronisk sykdommer-forumet

Anbefalte innlegg

Gjest Kroniker dessverre
Skrevet

ER det mange som ikke har oppdget det? Synes det er lite fart der egentlig. Ifølge statistikkene må det jo være mange her inne med muskel- og skjellettplager og andre kroniske lidelser?

Skrevet

Jeg holder meg langt unna slike forum og foreninger, da jeg ikke orker sytinga og den "veltinga" i det å være syk.

Jeg kan uansett ikke gjøre noe for å bli bedre, og da orker jeg heller ikke å sitte å terpe på det. Bedre å fokusere på noe annet.

Man gjør seg selv ofte til et offer i slike forum og foreninger.

Så meg ser du ikke der inne.

Gjest Kroniker dessverre
Skrevet

Jeg holder meg langt unna slike forum og foreninger, da jeg ikke orker sytinga og den "veltinga" i det å være syk.

Jeg kan uansett ikke gjøre noe for å bli bedre, og da orker jeg heller ikke å sitte å terpe på det. Bedre å fokusere på noe annet.

Man gjør seg selv ofte til et offer i slike forum og foreninger.

Så meg ser du ikke der inne.

For noen er nok det det rette ja! Selv er jeg så heldig å være medlem av en forening hvor det er det sosiale som er i høysetet. Vi gjør artige ting sammen på dgtid. og jeg kan love deg at der er det ikke mye syting og klaging og sykdomsprat! Men galgenhumor har vi, hvis det går trått! Det må til. Så skjær ikke alle over en kam. Har n ok vært uheldig du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...