Gå til innhold

kva feiler det meg??


Gjest *ikkjesåsint*

Anbefalte innlegg

Gjest *ikkjesåsint*

eg har hatt perioder med depresjoner sida eg var 11 år.

hatt mangen innfall, med feile utfall..

veldig høgt oppe, så laaangt nede..

trente mye ei stund, jobbet 7 dager i uken, 3 jobber, og så fall eg ned igjen.

startet alltid med nye prosjekter, jobb og anna, men fullfører aldri.

flyttet 28 ganger, er 26 år..

finner aldri roen, er aldri einig med meg sjølv.

mangen mislykka forhold bak meg, fordi dei forsto meg ikkje, eg skifta meininger om alt heile tida.

no er eg gift, og min mann seier det samme, kortid skal han tro på meg..

eg har vert sykemeldt i alle jobber, og tror alltid det skal bli bra igjen, viss eg berre forandrer litt på ting,jobb,leil..

eg er sykemeldt no og, er langt nede, samtidig som eg er høgt oppe, forstå det den som kan..

eg er veldig forvirra, veit ikkje kva eg vil,kven eg er..

mine foreldre er skillt,mye vondt i barndomen, min far sliter psykisk, men vil aldri innrømme det, mine søsken sliter, min søster har adhd.

eg venter på utreding..

men tror dette kan minne om biopolar lidelse? eller? hjelp noken? setter stor pris på svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest feminina_26

Skjønner at du har det vondt nå! Likevel kommer jeg med en klisjè : prøv å forkuser på det som har vært bra i livet ditt.

Jeg aner jo ikke om du har en sykdom eller ikke, men vet jo at det i alle fall ikke er unormalt å ha det vondt etter et hardt liv.

Ønsker deg lykke til videre, og du skal vite at jeg tenker på deg, og føler med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *ikkjesåsint*

Skjønner at du har det vondt nå! Likevel kommer jeg med en klisjè : prøv å forkuser på det som har vært bra i livet ditt.

Jeg aner jo ikke om du har en sykdom eller ikke, men vet jo at det i alle fall ikke er unormalt å ha det vondt etter et hardt liv.

Ønsker deg lykke til videre, og du skal vite at jeg tenker på deg, og føler med deg!

tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *ikkjesåsint*

Jeg tenker borderline personlighetsforstyrrelse, muligens også bipolar lidelse når jeg leser det du skriver.

borderline personlighetsforstyrrelse? kva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker borderline personlighetsforstyrrelse, muligens også bipolar lidelse når jeg leser det du skriver.

Hvorfor tenker du borderline? Ser du noen psykotiske symptomer i det som er skrevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest en annen

Hvorfor tenker du borderline? Ser du noen psykotiske symptomer i det som er skrevet?

Psykotiske symptomer er ikke en forutsetning for borderline PF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres ut som at du har ganske bra innsikt i din egen situasjon. det er jo en veldig bra forutsetning for å få det bra! du vet og skjønner mye om deg selv. det kan hende du har en psykiatrisk diagnose, men du bør ta kontakt med fastlegen din og prate med han, synes jeg... han kan henvise deg til en psykolog eller psykiater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

jeg vet ikke, men det der er veldig veldig likt meg. jeg er ganske lik deg der. lykke til. dette tror jeg fikser seg for deg, selv om det ikke har gjort det for meg-ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

tusen takk:)

Hei!

Jeg er en 24 år gammel jente som har opplevd omtrent det samme som du skriver med jobber(gjerne 4 på en gang),kaotiske kjærlighetsforhold, impulsive avgjørelser, langt nede, men langt oppe, skilte foreldre, søsken med psykiske problemer etc etc.. Jeg fikk våren 2004 diagnosen biopolar lidelse, eller manisk depressiv.. Går på medisin nå, som til tider funker bra! Tror nok du vil få samme diagnosen om jeg forstår deg rett... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er en 24 år gammel jente som har opplevd omtrent det samme som du skriver med jobber(gjerne 4 på en gang),kaotiske kjærlighetsforhold, impulsive avgjørelser, langt nede, men langt oppe, skilte foreldre, søsken med psykiske problemer etc etc.. Jeg fikk våren 2004 diagnosen biopolar lidelse, eller manisk depressiv.. Går på medisin nå, som til tider funker bra! Tror nok du vil få samme diagnosen om jeg forstår deg rett... Lykke til!

ikkje hyggelig å høre at du har det på samme måte som meg, ønsker deg lykke til min venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...