Gå til innhold

hva kan en skrive utenom god jul

Anbefalte innlegg

Gjest julekort igjen
Skrevet

Hva kan man skrive utenom god jul og godt nytt år på julekortene.

Tom for ideer.

Skrevet

"må det nye året bringe spennende opplevelser og gleder", f.eks.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Du kan ønske dem en koselig, hyggelig, fredfull, fantastisk (eller hva du vil...) jul.

Gjest linniett
Skrevet

Uten om god jul og godt nyttår kan du f.eks skrive om hvordan dere feirer julaften og andre planer du har for jul og nyttårsfeiringen og skrive litt om det som har skjedd i året som har gått.

Kommer an på hvor god kontakt du har med mottakeren av kortet selvfølgelig.

Har du barn kan du jo skrive om dem - kanskje kjedelig for noen, men jeg synes sånn er koselig de lux!

God jul!

Skrevet

Jeg skrev en gang; Ønsker deg en riktig god jul, og et nytt år med mange nye muligheter!

Og en hel familie var sur på meg - - - - -

Gjest moralsiten
Skrevet

Dersom det er alt du skriver, kan du vellike gjerne droppe hele greia.Utrolig irriterende med kort som ikke siser en dritt.

Skrevet

Jeg skrev en gang; Ønsker deg en riktig god jul, og et nytt år med mange nye muligheter!

Hvordan kunne de bli sur på noe sånt?

Skrevet

Ønsker deg alt godt for julen og resten av ditt liv.....?

Skrevet

Hæ.... kva var det som var feil med DET, da?

Ikkje alltid lett å skjønne seg på folk.

Skrevet

Nei, jeg skjønte ikkenoe! - men så sa de det at han jeg hadde sendt kortet til - som akkurat hadde gått fra min svigerinne,- ble dritfornærmet - akkurat som om jeg ville ha han ut av familien, og min svigerinne ble sur fordi jeg skrev NYE muligheter som om hun ikke var bra nok for han - etc. etc. har ikke sett maken til tolking og piss jeg. Er heldigvis ikke i den familien lenger.

Skrevet

Nei, jeg skjønte ikkenoe! - men så sa de det at han jeg hadde sendt kortet til - som akkurat hadde gått fra min svigerinne,- ble dritfornærmet - akkurat som om jeg ville ha han ut av familien, og min svigerinne ble sur fordi jeg skrev NYE muligheter som om hun ikke var bra nok for han - etc. etc. har ikke sett maken til tolking og piss jeg. Er heldigvis ikke i den familien lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...