Gjest flau80 Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Har fått til tider smerter og blod ved avføring.har hatt det sånn etter antibiotika kur som gjorde at jeg ble dårlig i magen.ser kanksje for meg at det er ett sår evt noe annet.har lite lyst å gå til lege med dette problemet og lurer derfor på om det er nødvendig?det er ikke plagsomt annet enn da disse periodene med smerter som varer 3-4 dager og er kanskje ca 1 gang i mnd.er friskt blod så virker ikke som det er noe innvendig. Håper noen her kan svare meg evt gi meg råd. 0 Siter
Gjest *ikkjesåsint* Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 når du har hard avføring, så kan det bli ei rift i endetarmen, dette kan være vanskelig at det gror, og kan gå betennelse i. lurt å gå til legen no, då får du berre ein salve som hjelper:) 0 Siter
Gjest Ifuao Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Jeg fikk også samme symptomene etter en hard antibiotikakur. Antagelig var det hemeroider (eller hvodan det nå skrives), for det gikk bort etter noen dager med "sheriproct"-salve, som finnes reseptfritt på apoteket 0 Siter
Gjest flau80 Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 når du har hard avføring, så kan det bli ei rift i endetarmen, dette kan være vanskelig at det gror, og kan gå betennelse i. lurt å gå til legen no, då får du berre ein salve som hjelper:) takk for svar! Jeg hadde relativt løs mage så tror ikke det var hard avføring som forårsaket det.kvier meg litt for å gå til legen med dette.skal prøve ut den salven først! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.