Gjest Angorea Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 ...og kan fortelle litt om den og hva du syntes om boka? Vurderer den som julegave til min 17-år gamle niese... 0 Siter
sjakktrekk Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Jeg har lest alle de bøkene + Vennskap med Gud og en til som jeg ikke husker navnet på akkurat nå. Jeg syns boka er kjempeflott. En herlig julegave å få. Men, får du tak i den innbundet vil jeg gjerne vite hvor... Jeg har lånt bort boka nr 1 til en jeg ikke får igjen boka fra, så jeg må kjøpe ny, men finner bare paper-back utgaven. 0 Siter
Line Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Jeg har lest alle de bøkene + Vennskap med Gud og en til som jeg ikke husker navnet på akkurat nå. Jeg syns boka er kjempeflott. En herlig julegave å få. Men, får du tak i den innbundet vil jeg gjerne vite hvor... Jeg har lånt bort boka nr 1 til en jeg ikke får igjen boka fra, så jeg må kjøpe ny, men finner bare paper-back utgaven. http://www.mao.no/cust/cdeploy?ecaction=ecproditemview&ecpid=2870113&ecpiid=2873064&eccookie=MWnhho8gXNi3ZwgE4A4OOxMRhkrFgJuE7jFsi2ggF5oRCDkSQ80tmrSBgVVm21PNX6hC9wpTUoY2sO4rETVAEjouFqR%2BjLAIdE9n3wKpgtKqlgUeuFL48Bhs0Z1NpWjvJVrXvE0gfZzPYGg4MSIluLfA9z9OZGl0fcORm4rEbyJWaHuORh9hiYwBtvuPaHbBSicHJZ3LFwA%3D Oiiiii... det var en lang link! Der finner du i alle fall den innbundne boka, på www.mao.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.