Gå til innhold

Noen som har lest boka 'conversations with god'?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og kan fortelle litt om den og hva du syntes om boka? Vurderer den som julegave til min 17-år gamle niese...

Skrevet

Jeg har lest alle de bøkene + Vennskap med Gud og en til som jeg ikke husker navnet på akkurat nå.

Jeg syns boka er kjempeflott. En herlig julegave å få.

Men, får du tak i den innbundet vil jeg gjerne vite hvor... Jeg har lånt bort boka nr 1 til en jeg ikke får igjen boka fra, så jeg må kjøpe ny, men finner bare paper-back utgaven.

Skrevet

Jeg har lest alle de bøkene + Vennskap med Gud og en til som jeg ikke husker navnet på akkurat nå.

Jeg syns boka er kjempeflott. En herlig julegave å få.

Men, får du tak i den innbundet vil jeg gjerne vite hvor... Jeg har lånt bort boka nr 1 til en jeg ikke får igjen boka fra, så jeg må kjøpe ny, men finner bare paper-back utgaven.

http://www.mao.no/cust/cdeploy?ecaction=ecproditemview&ecpid=2870113&ecpiid=2873064&eccookie=MWnhho8gXNi3ZwgE4A4OOxMRhkrFgJuE7jFsi2ggF5oRCDkSQ80tmrSBgVVm21PNX6hC9wpTUoY2sO4rETVAEjouFqR%2BjLAIdE9n3wKpgtKqlgUeuFL48Bhs0Z1NpWjvJVrXvE0gfZzPYGg4MSIluLfA9z9OZGl0fcORm4rEbyJWaHuORh9hiYwBtvuPaHbBSicHJZ3LFwA%3D

Oiiiii... det var en lang link! Der finner du i alle fall den innbundne boka, på www.mao.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...