Gjest immortal Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 skjønner ikke den filmen, noen som har sett den og vil forklare ? 0 Siter
Gemini Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Jeg så den på kino når den gikk der, og skjønte heller ikke stort. Ikke min type film nei... 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Er en stund siden jeg så den, men mesteparten av filmen (ihvertfall fra bilulykken) er en drøm som hovedpersonen har. 0 Siter
noami Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Halve filmen er bare "oppspinn", hovedpersonen er egentlig død (eller nedfryst da) og har valgt å kunne drømme mens han ligger endfryst. bare at drømmen altså blir til et surrealistisk mareritt istedetfor en fin drøm mens han venter på å bli vekket opp. Teit film forøvrig, evigheter på å komme til poenget og drit 0 Siter
flisa Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Jeg så den på kino når den gikk der, og skjønte heller ikke stort. Ikke min type film nei... Enig - irriterende! 0 Siter
Gjest Call me Al Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Kjempefin film! Og hva som er virkelighet og ikke er ikke lett å forstå. Men det er jo nettopp det som gjør den så bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.