Gå til innhold

vanilla sky

Anbefalte innlegg

Gjest immortal
Skrevet

skjønner ikke den filmen, noen som har sett den og vil forklare ?

Skrevet

Jeg så den på kino når den gikk der, og skjønte heller ikke stort. Ikke min type film nei...

Skrevet

Er en stund siden jeg så den, men mesteparten av filmen (ihvertfall fra bilulykken) er en drøm som hovedpersonen har.

Skrevet

Halve filmen er bare "oppspinn", hovedpersonen er egentlig død (eller nedfryst da) og har valgt å kunne drømme mens han ligger endfryst. bare at drømmen altså blir til et surrealistisk mareritt istedetfor en fin drøm mens han venter på å bli vekket opp.

Teit film forøvrig, evigheter på å komme til poenget og drit :P

Skrevet

Jeg så den på kino når den gikk der, og skjønte heller ikke stort. Ikke min type film nei...

Enig - irriterende!

Gjest Call me Al
Skrevet

Kjempefin film! Og hva som er virkelighet og ikke er ikke lett å forstå. Men det er jo nettopp det som gjør den så bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...