Gå til innhold

Julekort med karakterutskrift!!

Anbefalte innlegg

Gjest Nok et julekort innlegg
Skrevet

Så er vi igang med å motta julekort igjen. Må si at Kreativiteten blomstrer når det gjelder å fortelle om hva familien gjør, hvor flinke barna er på skolen osv.

Men det siste julekortet så fikk jeg meg litt bakoversveis. Der hadde moren i familien skrevet opp snittet i karakterene til barna. Ikke at det var dårlige karakterer, men ....

Hva har det med julekort å gjøre? Greit nok med litt skryt men...

Synes dette var drøyt

Gjest gled deg med dem
Skrevet

Forstår at du syns den var drøy.

Men gled deg heller med dem, eller glem hele greia.

Synes vi lever i en verden der vi jammen meg skal bøye oss og føye oss etter alle....hvis ikke slenger de dritt etter oss, selv om dette er et anonymt forum.

skorpionfisken
Skrevet

Forstår at du syns den var drøy.

Men gled deg heller med dem, eller glem hele greia.

Synes vi lever i en verden der vi jammen meg skal bøye oss og føye oss etter alle....hvis ikke slenger de dritt etter oss, selv om dette er et anonymt forum.

Godt sagt!

God jul til deg.

Gjest gled deg med dem
Skrevet

Godt sagt!

God jul til deg.

Riktig god jul til deg også

;-)

Gjest at det går an!
Skrevet

Holder med deg; slikt passer ikke på et julekort.. Bare skryt.

Gjest Karikruskakli.
Skrevet

Ha ha ha, er det mulig??

Jeg skryter her på dol jeg også, men å skrive snittkarakteren til datteren min på julekort har aldri falt meg inn.

Vi pleier å få en del hyggelige julebrev til jul, men et av dem er av en slik karakter at jeg og mannen min får oss en god latter hvert eneste år.

Gjest anonym i tilfelle noen kjenner seg igjen
Skrevet

Vi får noen sånne kjekke julebrev hvert år, masseproduserte brev som forteller oss masse vi ikke er interessert i. Og gir oss en god latter gjør de også.

Har en tante som alltid beskriver barna sine med veldig fete bokstaver. Uansett hva barna gjør, så er det helt fantastisk. Et år var det stort at yngstemann var begynt å studere medisin. Året etterpå var det like fantastisk at h*n hadde hoppet av studie for å jobbe i bar ;-)

Selvfølgelig er det kjekt at hun er stolt av barna uansett hva de gjør, men det blir unektelig litt festlig lesing for oss andre ;-)

Også er det revisoren som alltid ramser opp ting i tallmengder. Fjordårets julekort innehold over 20 henvisninger til et eller annets høyde, lengde eller mengde - inkludert konas jobbturnus!

Men karakterutskrift har vi enda til gode å få!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...