Lucretia Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Noen som vet hvor dette selges? Er noen som ønsker seg det til jul, men jeg aner ikke hvor jeg skal finne det. Har vært på glassmagasinet, og diverse andre kjøkkenbutikker og altmuligbutikker. Finnes knekkebrødbokser i det hele tatt, eller må hun nøye seg med en boks, som kan brukes til knekkebrød... hvis jeg f.eks. finner en i knekkebrødstørrelse? Har ikke lett på ikea. Hvis noen vet/tror at de har der, så tar jeg nok turen dit i morgen. 0 Siter
Gjest tips Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Tupperware, hvis du kjenner noen som forhandler, eller vet om et kjøpesenter etc de pleier å stå? Jernia / jernvare har ofte slikt. 0 Siter
Trulterufsa Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Jeg har, og tror de ble kjøpt på Jernia/Stensbak. Eller var det Big? Sistnevnte finnes kanskje ikke lenger? Obs tror jeg også har. Ta en ringerunde, så slipper du fly så fælt. 0 Siter
tiliti Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Akkurat nå har jeg en pen, tett knekkebrødboks i metall kjøpt på Maximat i sverige, 29 kr inkl en pakke knekkebrød. Laget av waasa :-) 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Tupperware hadde iallefall. Ellers kjøpte jeg en i dagligvrebutikk. Gjennomsiktig plastlokk, valgfri farge på bunnen. Helt grei. Jernia har jeg sett har hatt maken til sistnevnte tidligere år. Ellers får du ta med et knekkebrød for å måle.hehe... Behøver jo ikke HETE knekkebrødboks, bare den passer! 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Tupperware har flere typer. Vet ikke hvor du bor, men akkurat i disse dager står de på Sandvika Storsenter... 0 Siter
mumitrollet Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Har en, kjøpt på glassvareforretning for noen år siden. Idiotisk konsept, knekkebrødene holder sg mye bedre i papirpakken. 0 Siter
laban Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Jernia og Europris har i hvert fall hatt tidligere. Kjøp den gjennomsiktige hvis du finner den, ikke den hvite som det står "knekkebrød" på. Kjekt å kunne se om den er (nesten) tom. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Har en, kjøpt på glassvareforretning for noen år siden. Idiotisk konsept, knekkebrødene holder sg mye bedre i papirpakken. Men så deilig å ha de i en praktisk beholder. Slippe papiromslaget som revner. Vår boks tar 3 pakker, da har alle sin favoritt oppi boksen, enkelt og greit 0 Siter
Elis31 Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Tupperware sin lille brødboks er super, her får du plass til en dobbel pakke knekkebrød. Men er på jakt etter en mindre type selv, tror nok de har det i Tupperware det også. Tenkte ellers jeg skulle se innom kjøkkenavdelinger på OBs, Meny eller Maxi de har gjerne noen lure bokser. 0 Siter
Lucretia Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 Tupperware sin lille brødboks er super, her får du plass til en dobbel pakke knekkebrød. Men er på jakt etter en mindre type selv, tror nok de har det i Tupperware det også. Tenkte ellers jeg skulle se innom kjøkkenavdelinger på OBs, Meny eller Maxi de har gjerne noen lure bokser. Fant på Obs! Takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.