Gå til innhold

voldtekt, helt greit fordi det er en tradisjon?

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

38

• Goliath

9

• Grip

5

• flisa

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det samfunnet er pill-råttent. Slikt kan lettere skje når det er små grupper av menneskere som bor helt isolert.

Det er skremmende, og en påminnelse om at man aldri må avslutte kampen for likestilling, og mot overgrep.

Jeg er veldig glad for at ihvertfall noen av krekene fra øyen ble dømt.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det samfunnet er pill-råttent. Slikt kan lettere skje når det er små grupper av menneskere som bor helt isolert.

Det er skremmende, og en påminnelse om at man aldri må avslutte kampen for likestilling, og mot overgrep.

Med vennlig hilsen

Og jeg som slukte barnebøkene om Pitcairn, hvor fantastisk det var å vokse opp der osv. De som skrev boka må vel ha visst noe? og hun norske dama som dro til Pitcairn og giftet seg med en mytterist der, hun må vel ha skjønt at noe var fullstendig på hodet der? Eller blir man hjernevasket av å være så isolert fra omverdenen?

hadde vært spennende å ta en liten titt på de andre britiske isolerte øyene rundt omkring.

Skrevet

Med vennlig hilsen

?????

Og du er altså den samme personen som raser som et vilt dyr mot alle oss som tar opp det omfattende problem med tvangsekteskap=voldtekt av milliontalls muslimske kvinner...

Bør du ikke snart få hjelp for dine scizoaffektive lidelser?

Skrevet

Og jeg som slukte barnebøkene om Pitcairn, hvor fantastisk det var å vokse opp der osv. De som skrev boka må vel ha visst noe? og hun norske dama som dro til Pitcairn og giftet seg med en mytterist der, hun må vel ha skjønt at noe var fullstendig på hodet der? Eller blir man hjernevasket av å være så isolert fra omverdenen?

hadde vært spennende å ta en liten titt på de andre britiske isolerte øyene rundt omkring.

Mange vet nok, men rasjonaliserer seg vekk fra det. De finner alle mulige unnskyldninger og bortforklaringer for hvorfor det må være sånn.

Du trenger ikke dra til Pitcairn eller andre øyer heller. Det der foregår i Norge også. SMI (Senter mot Incest) anslår at 10% av barn opplever en eller annen form for overgrep - fra blotting til de mest alvorlige.

Med vennlig hilsen

Skrevet

?????

Og du er altså den samme personen som raser som et vilt dyr mot alle oss som tar opp det omfattende problem med tvangsekteskap=voldtekt av milliontalls muslimske kvinner...

Du skriver: "mot alle oss"

Er det innvollsormene dine som plager deg?

Din omtanke for "muslimske kvinner" er av samme karakter som Hitlers omtanke for jøder. Falsk.

Skrevet

Du skriver: "mot alle oss"

Er det innvollsormene dine som plager deg?

Din omtanke for "muslimske kvinner" er av samme karakter som Hitlers omtanke for jøder. Falsk.

Du har tidligere demonstrert DIN omtanke for jødiske barn ved å sammenligne de som sprenger vekk hodene deres på skolebussen i 2004 med hjemmefronten i Norge.

Bør ikke du være den siste til å beskylde andre for å ha samme syn på dem som Hitler?

----------------------

Din "sympati" for voldtatte muslimske kvinner har du som nevnt til gangs demonstrert.

Kan et menneske synke særlig dypere enn deg?

Skrevet

Du har tidligere demonstrert DIN omtanke for jødiske barn ved å sammenligne de som sprenger vekk hodene deres på skolebussen i 2004 med hjemmefronten i Norge.

Bør ikke du være den siste til å beskylde andre for å ha samme syn på dem som Hitler?

----------------------

Din "sympati" for voldtatte muslimske kvinner har du som nevnt til gangs demonstrert.

Kan et menneske synke særlig dypere enn deg?

Spar oss dine ynkelig bortforklaringer for hva du har skrevet, Morsk.

Skrevet

Spar oss dine ynkelig bortforklaringer for hva du har skrevet, Morsk.

Bortforklare noe jeg har skrevet? Hva røres det om nå?

Dette var en liten gjennomgang og eksempel på hvilke horrible ting DU har skrevet og står for.

Skrevet

Bortforklare noe jeg har skrevet? Hva røres det om nå?

Dette var en liten gjennomgang og eksempel på hvilke horrible ting DU har skrevet og står for.

Isåfall bør du hoste opp lenker til innlegg hvor jeg har skrevet det.

Skrevet

Isåfall bør du hoste opp lenker til innlegg hvor jeg har skrevet det.

Jada, det skal jeg gjøre så fort du kan hoste opp en legeattest om at du har blitt så senil at du trenger andre til å vise deg hva du skriver og mener.

Skrevet

Jada, det skal jeg gjøre så fort du kan hoste opp en legeattest om at du har blitt så senil at du trenger andre til å vise deg hva du skriver og mener.

Lenkene, Morsk - hvor er de?

Ikke flere bortforklaringer om "leger" - kom med lenkene til det du påstår jeg har skrevet.

Skrevet

?????

*ler så jeg griner*

Skrevet

?????

he-he....på kornet!

Skrevet

Lenkene, Morsk - hvor er de?

Ikke flere bortforklaringer om "leger" - kom med lenkene til det du påstår jeg har skrevet.

Legeattesten, Sør - hvor er den?

Ikke flere bortforklaringer om "lenker" - kom med attesten på at du ikke vet hva du skriver.

Skrevet

Det er vel heller ikke snakk om voldtekt, men deres egne lover - som nå blir overprøvd av engelske, siviliserte lover. Klart det blir galt.

Skrevet

Mange vet nok, men rasjonaliserer seg vekk fra det. De finner alle mulige unnskyldninger og bortforklaringer for hvorfor det må være sånn.

Du trenger ikke dra til Pitcairn eller andre øyer heller. Det der foregår i Norge også. SMI (Senter mot Incest) anslår at 10% av barn opplever en eller annen form for overgrep - fra blotting til de mest alvorlige.

Med vennlig hilsen

Ja, snu på flisa, Sør. Jeg blir kvalm av å lese innleggene dine. Du forsøker alltid å bortforklare harde fakta om at slike ting også skjer her i Norge. Når skal du få øynene opp, at vennene dine ikke er så bra alikevel?

Skrevet

?????

En god avsløring av denne "hvite muslimen" som selvsagt har en annen agenda enn kvinners beste.

Skrevet

Det er vel heller ikke snakk om voldtekt, men deres egne lover - som nå blir overprøvd av engelske, siviliserte lover. Klart det blir galt.

Hva mener du med det?

Forsvarer du seksuelle overgrep mot barn, begrunnet med at det er "tradisjon", eller at det ikke finnes en lov mot det?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ja, snu på flisa, Sør. Jeg blir kvalm av å lese innleggene dine. Du forsøker alltid å bortforklare harde fakta om at slike ting også skjer her i Norge. Når skal du få øynene opp, at vennene dine ikke er så bra alikevel?

Du må gjerne forklare hva du mener med våset du skriver. Hvem er "vennene" mine?

Hvor snur jeg på flisa?

Det ville vært en fordel hvis du faktisk forsøkte å forholde deg til det jeg skriver, istedet for annet tull.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...