Gå til innhold

voldtekt, helt greit fordi det er en tradisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det samfunnet er pill-råttent. Slikt kan lettere skje når det er små grupper av menneskere som bor helt isolert.

Det er skremmende, og en påminnelse om at man aldri må avslutte kampen for likestilling, og mot overgrep.

Jeg er veldig glad for at ihvertfall noen av krekene fra øyen ble dømt.

Med vennlig hilsen

"Pill-råttent samfunn"? Aner vi generalisering? Er du sikker på at det ikke finnes menn på Pitcairn som ikke går løs på småunger? Tror du ikke disse vil føle seg forulempet av dine skriverier?

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

38

• Goliath

9

• Grip

5

• flisa

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva mener du med det?

Forsvarer du seksuelle overgrep mot barn, begrunnet med at det er "tradisjon", eller at det ikke finnes en lov mot det?

Med vennlig hilsen

Kremt... Hvem er det her som har FORSVART de verst tenkelige groteske overgrep mot jenter med nettopp tradisjon, og utrykkelig slått fast at "straff ikke er veien å gå"?

Jeg sikter til DEG i debatten om somaliere som maltrakterer kjønnsorganene til døtrene sine og ødelegger deres seksualitet for evig og alltid.

---------------------

Du er og blir et dobbeltmenneske av kvalmende dimensjoner!

Skrevet

Kremt... Hvem er det her som har FORSVART de verst tenkelige groteske overgrep mot jenter med nettopp tradisjon, og utrykkelig slått fast at "straff ikke er veien å gå"?

Jeg sikter til DEG i debatten om somaliere som maltrakterer kjønnsorganene til døtrene sine og ødelegger deres seksualitet for evig og alltid.

---------------------

Du er og blir et dobbeltmenneske av kvalmende dimensjoner!

Og jeg regner med at du heller ikke denne gangen har noen lenker til slike innlegg skrevet av meg?

Skrevet

"Pill-råttent samfunn"? Aner vi generalisering? Er du sikker på at det ikke finnes menn på Pitcairn som ikke går løs på småunger? Tror du ikke disse vil føle seg forulempet av dine skriverier?

Et enkelt regnestykke viser at det er mulig at ca 7 voksne menn på øya ikke "går løs på småunger"

Skrevet

Er det 10 menn som bor på øyen? 7 av dem ble dømt. At de 3 siste ikke visste hva som foregikk forekommer meg som meget usannsynlig.

Skrevet

Mange vet nok, men rasjonaliserer seg vekk fra det. De finner alle mulige unnskyldninger og bortforklaringer for hvorfor det må være sånn.

Du trenger ikke dra til Pitcairn eller andre øyer heller. Det der foregår i Norge også. SMI (Senter mot Incest) anslår at 10% av barn opplever en eller annen form for overgrep - fra blotting til de mest alvorlige.

Med vennlig hilsen

SMI = Støttesenter mot incest.

Skrevet

Og jeg regner med at du heller ikke denne gangen har noen lenker til slike innlegg skrevet av meg?

Skyld ikke på seniliteten din. Vi andre er ikke senile og husker godt nok.

---------------------

Det har kanskje tilfeldigvis noe med hudfarge på gjerningsmennene å gjøre at du fryder deg over at sju øyboere straffes for å putte pikken i døtrene sine, mens titusner andre som skjærer vekk halve underlivet ikke engang bør straffes for det? (bare overtales til å slutte) Alt i følge deg selv.

Du vet hva en ekte apartheid-rasist er for noe? Det er slike folk som DEG. En lov for hvite og en for svarte.

Skrevet

Er det 10 menn som bor på øyen? 7 av dem ble dømt. At de 3 siste ikke visste hva som foregikk forekommer meg som meget usannsynlig.

Kanskje, jeg vet ikke. Men er det slik at kunnskap om uakseptable/kriminelle forhold gjør disse "tre" til medskyldige?

I så fall ville det ikke gå mange somaliere fri her i landet, eller? Ikke nordmenn heller, for den sakens skyld. Og da tenker jeg på kriminalitet i sin alminnelighet.

Skrevet

Skyld ikke på seniliteten din. Vi andre er ikke senile og husker godt nok.

---------------------

Det har kanskje tilfeldigvis noe med hudfarge på gjerningsmennene å gjøre at du fryder deg over at sju øyboere straffes for å putte pikken i døtrene sine, mens titusner andre som skjærer vekk halve underlivet ikke engang bør straffes for det? (bare overtales til å slutte) Alt i følge deg selv.

Du vet hva en ekte apartheid-rasist er for noe? Det er slike folk som DEG. En lov for hvite og en for svarte.

Så du har altså intet innlegg å referere til.

Takk.

Skrevet

SMI = Støttesenter mot incest.

Selvsagt. Takk.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Antagelig har ikke Sør satt seg godt nok inn i saken. Han tror antagelig at mennene på Pitcairn er hvite, og det forklarer hans plutselige engasjement for voldtatte kvinner.

Hadde han visst fakta, nemlig at disse mennene er 3/4 "stakkarslige" etniske thahitere hadde vi antagelig sett han på motsatt lei i debatten.

Skrevet

Kanskje, jeg vet ikke. Men er det slik at kunnskap om uakseptable/kriminelle forhold gjør disse "tre" til medskyldige?

I så fall ville det ikke gå mange somaliere fri her i landet, eller? Ikke nordmenn heller, for den sakens skyld. Og da tenker jeg på kriminalitet i sin alminnelighet.

Jeg skrev at *samfunnet* var pill-råttent, og når 60-70% (eller hva det er) er dømt for overgrep, så tror jeg at jeg har mine ord i behold.

Skrevet

Så du har altså intet innlegg å referere til.

Takk.

Selvsagt samler jeg ikke på en halv million linker med struntprat fra deg. Men det er ihverfall godt å se at du ikke prøver ljuge deg fra at du har skrevet dette.

Skrevet

Antagelig har ikke Sør satt seg godt nok inn i saken. Han tror antagelig at mennene på Pitcairn er hvite, og det forklarer hans plutselige engasjement for voldtatte kvinner.

Hadde han visst fakta, nemlig at disse mennene er 3/4 "stakkarslige" etniske thahitere hadde vi antagelig sett han på motsatt lei i debatten.

I motsetning til deg så ser jeg på hvilke handlinger folk gjør seg skyldige i, og ikke hudfargen deres. Jeg er hamrende likeglad om de er hvite, svarte eller annet.

Skrevet

Selvsagt samler jeg ikke på en halv million linker med struntprat fra deg. Men det er ihverfall godt å se at du ikke prøver ljuge deg fra at du har skrevet dette.

*gjesp*

I samme tråd som du påstod at du hadde sex med Hitler?

Skrevet

I motsetning til deg så ser jeg på hvilke handlinger folk gjør seg skyldige i, og ikke hudfargen deres. Jeg er hamrende likeglad om de er hvite, svarte eller annet.

Nei. det er nettopp hva du ikke gjør, aldri har gjort, og sannsynligvis aldri kommer til å gjøre.

Skrevet

Nei. det er nettopp hva du ikke gjør, aldri har gjort, og sannsynligvis aldri kommer til å gjøre.

Hvor da?

Skrevet

*gjesp*

I samme tråd som du påstod at du hadde sex med Hitler?

Ja, fort deg å løp fra dine egne blemmer og horrible uttalelser så mye du vil.

Det hjelper deg intet.

Skrevet

Hvor da?

Her på DOL. Ta medisinene dine så kanskje tåka letter for hva du har sittet og sitter å forfekter av rasediskriminerende propaganda for forskjellsbehandling.

Skrevet

Det er jo prisverdig at du reagerer på svineriet på Pitcairn. Men det er påtakelig hvordan du går i forsvarsposisjon når noen påpeker tilsvarende svineri i andre land, spesielt i land hvor muslimer dominerer.

Er du egentlig muslim likevel? Eller er det bare din kjente sans for totalitære systemer? Det må da være pinlig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...