Gå til innhold

voldtekt, helt greit fordi det er en tradisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, fort deg å løp fra dine egne blemmer og horrible uttalelser så mye du vil.

Det hjelper deg intet.

Hvilke uttalelser, Morsk? Hvor eksisterer de, andre steder enn mellom dine ører?

Hvor er lenken?

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

38

• Goliath

9

• Grip

5

• flisa

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Her på DOL. Ta medisinene dine så kanskje tåka letter for hva du har sittet og sitter å forfekter av rasediskriminerende propaganda for forskjellsbehandling.

Hvor på DOL?

Skrevet

Det er jo prisverdig at du reagerer på svineriet på Pitcairn. Men det er påtakelig hvordan du går i forsvarsposisjon når noen påpeker tilsvarende svineri i andre land, spesielt i land hvor muslimer dominerer.

Er du egentlig muslim likevel? Eller er det bare din kjente sans for totalitære systemer? Det må da være pinlig?

Er du egentlig nazist, Grip? Siden du angriper jøder hele tiden?

Skrevet

Hvilke uttalelser, Morsk? Hvor eksisterer de, andre steder enn mellom dine ører?

Hvor er lenken?

Lenken finnes i DOL sitt arkiv. Du finner dine egne innlegg der. Søk på Sør i feltet for forfatter og let blandt det femisfrrede antall spm kommer opp.

MEN, jeg har alt tilbudt meg å gjøre den jobben for deg mot en legeerklæring på at du har blitt så senil og glemsk at du ikke vet eller husker hva du skriver.

Skrevet

Lenken finnes i DOL sitt arkiv. Du finner dine egne innlegg der. Søk på Sør i feltet for forfatter og let blandt det femisfrrede antall spm kommer opp.

MEN, jeg har alt tilbudt meg å gjøre den jobben for deg mot en legeerklæring på at du har blitt så senil og glemsk at du ikke vet eller husker hva du skriver.

Hvor er lenken, Morsk?

Kan du ikke finne den?

Skrevet

Er du egentlig nazist, Grip? Siden du angriper jøder hele tiden?

Egentlig ikke noe særlig bra forsøk, sør.

Med meg som motstander, har du jo i lengre tid argumentert til støtte for alt og alle som vil jødene til livs. Så hvem som minner mest om nazist her inne, kan neppe være særlig tvil om. Hitler ville vært stolt av deg.

Skrevet

Egentlig ikke noe særlig bra forsøk, sør.

Med meg som motstander, har du jo i lengre tid argumentert til støtte for alt og alle som vil jødene til livs. Så hvem som minner mest om nazist her inne, kan neppe være særlig tvil om. Hitler ville vært stolt av deg.

Hvilke innlegg da?

Dette må være i den samme imaginære tråden til Morsk?

Skrevet

Hvor er lenken, Morsk?

Kan du ikke finne den?

Hvorfor ikke bare gjenta hva du tidligere har skrevet?

Antagelig fordi du er for feig? og ikke at det har vokst vett mellom ørene dine.

Skrevet

Hvorfor ikke bare gjenta hva du tidligere har skrevet?

Antagelig fordi du er for feig? og ikke at det har vokst vett mellom ørene dine.

Flott at du innrømmet at det du skrev bare var løgn.

Skrevet

Hva mener du med det?

Forsvarer du seksuelle overgrep mot barn, begrunnet med at det er "tradisjon", eller at det ikke finnes en lov mot det?

Med vennlig hilsen

Står det noe sted i artikkelen at det var snakk om voldtekt? (jeg finner det ikke)

Uten at jeg vet mer om saken: Jenter i sydligere strøk anses som voksne lenge før vi gjør her i vesten,- eller hva?

Skrevet

Står det noe sted i artikkelen at det var snakk om voldtekt? (jeg finner det ikke)

Uten at jeg vet mer om saken: Jenter i sydligere strøk anses som voksne lenge før vi gjør her i vesten,- eller hva?

Mange land skiller naturlig nok ikke mellom "voldtekt" og "frivillig samleie" når det er snakk om barn. Da heter det voldtekt uansett. Jeg vet ikke om det er slik på New Zeeland; jeg mener det er slik (ihvertfall i noen stater) i USA.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Flott at du innrømmet at det du skrev bare var løgn.

Godt du innrømmer din feighet, skjult som "glemskhet"!.

Skrevet

Godt du innrømmer din feighet, skjult som "glemskhet"!.

Fremdeles ingen lenke, Morsk?

Innleggene var altså bare noe du så på din egen "private kino" på innsiden av øyenlokkene dine.

Skrevet

Fremdeles ingen lenke, Morsk?

Innleggene var altså bare noe du så på din egen "private kino" på innsiden av øyenlokkene dine.

Vi er mange flere her som nå sitter og smiler av din fossroing Sør.

Du viser gang på gang at du ikke en gang er mann til å stå for dine egne tidligere uttalelser.

Det begynner å bli en vane, men er like fullt fremdeles morsomt:-)

Skrevet

"Pill-råttent samfunn"? Aner vi generalisering? Er du sikker på at det ikke finnes menn på Pitcairn som ikke går løs på småunger? Tror du ikke disse vil føle seg forulempet av dine skriverier?

he-he...

Skrevet

Du må gjerne forklare hva du mener med våset du skriver. Hvem er "vennene" mine?

Hvor snur jeg på flisa?

Det ville vært en fordel hvis du faktisk forsøkte å forholde deg til det jeg skriver, istedet for annet tull.

Med vennlig hilsen

Ikke så lett å forholde seg til det du skriver Sør - all den tid du ikke en gang selv er i stand til det.....

Skrevet

Vi er mange flere her som nå sitter og smiler av din fossroing Sør.

Du viser gang på gang at du ikke en gang er mann til å stå for dine egne tidligere uttalelser.

Det begynner å bli en vane, men er like fullt fremdeles morsomt:-)

Hvilke tidligere uttalelser, Goliath?

Jeg kan jo på samme måte konstatere at du fossror fra dine kannibal-innlegg.

Skrevet

Ikke så lett å forholde seg til det du skriver Sør - all den tid du ikke en gang selv er i stand til det.....

I motsetning til deg, så forholder jeg meg til virkeligheten, og ikke løse løgnaktige påstander om hva jeg skal ha skrevet.

Skrevet

Hvilke tidligere uttalelser, Goliath?

Jeg kan jo på samme måte konstatere at du fossror fra dine kannibal-innlegg.

he-he-he....fornøyelig er det.

Håper du får roet deg ned og slappet av litt i kveld Sør.

Kan se ut som om du trenger det:-)

Skrevet

I motsetning til deg, så forholder jeg meg til virkeligheten, og ikke løse løgnaktige påstander om hva jeg skal ha skrevet.

Vi andre lurer fremdeles på hvordan din virkelighet faktisk er:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...