Gå til innhold

voldtekt, helt greit fordi det er en tradisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

he-he-he....fornøyelig er det.

Håper du får roet deg ned og slappet av litt i kveld Sør.

Kan se ut som om du trenger det:-)

Så du har fremdeles ikke noen lenker, men må flytte fokus igjen.

Hvor er lenkene, Goliath?

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

38

• Goliath

9

• Grip

5

• flisa

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vi andre lurer fremdeles på hvordan din virkelighet faktisk er:-)

Ja, det gjør du nok, for å finne lenkene til påstandene dine evner du jo ikke.

Skrevet

Så du har fremdeles ikke noen lenker, men må flytte fokus igjen.

Hvor er lenkene, Goliath?

Søk og du vil bli opplyst:-)

Skrevet

Ja, det gjør du nok, for å finne lenkene til påstandene dine evner du jo ikke.

Gidder ikke er nærmere sannheten.

Og de som kjenner sannheten behøver ingen lenker.

Det inbefatter også deg.....

Skrevet

Søk og du vil bli opplyst:-)

Ikke ett eneste innlegg som underbygger det du påstår.

Skrevet

Gidder ikke er nærmere sannheten.

Og de som kjenner sannheten behøver ingen lenker.

Det inbefatter også deg.....

Du kan ikke, fordi det eneste stedet de påståtte innleggene har eksistert er mellom ørene dine.

Skrevet

Du kan ikke, fordi det eneste stedet de påståtte innleggene har eksistert er mellom ørene dine.

Det som egentlig er litt merkelig er hvordan en som deg - som jo forsøker å fremstå her som litt seriøs - kan lyve så glatt samtidig som du vet at veldig mange andre her vet at du lyver?

Men det er ditt valg....

Skrevet

Det som egentlig er litt merkelig er hvordan en som deg - som jo forsøker å fremstå her som litt seriøs - kan lyve så glatt samtidig som du vet at veldig mange andre her vet at du lyver?

Men det er ditt valg....

*ler*

Mer bortforklaringer og løgner fra deg.

Du kunne ikke finne lenkene denne gangen heller, akkurat som du aldri har gjort det.

Du er og forblir en løgner, Goliath.

Skrevet

Selvsagt samler jeg ikke på en halv million linker med struntprat fra deg. Men det er ihverfall godt å se at du ikke prøver ljuge deg fra at du har skrevet dette.

Uten at jeg vil ta noens side, husker faktisk også et slikt innlegg der noen hevdet at straff ikke var veien å gå når det gjaldt omskjæring av jenter.

Men jeg husker ikke hvem forfatteren var da..

Skrevet

Uten at jeg vil ta noens side, husker faktisk også et slikt innlegg der noen hevdet at straff ikke var veien å gå når det gjaldt omskjæring av jenter.

Jeg har påpekt at forebygging er bedre enn å straffe folk når det allerede er gjort. Det er langt bedre å informere om at dette "ikke er en del av islam" (noen tror det), og lignende, enn å la grusomhetene skje, og straffe foreldrene etterpå.

Hensikten må da være å forhindre kjønnslemlestelse?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Står det noe sted i artikkelen at det var snakk om voldtekt? (jeg finner det ikke)

Uten at jeg vet mer om saken: Jenter i sydligere strøk anses som voksne lenge før vi gjør her i vesten,- eller hva?

Aldeles som jeg tenkte - den engelske loven der blir like teit på Pitcairn som om vi plutselig skulle forlangt at U-land skulle følge helsekontroller for barna sine og så lage barnevernsak av at de ikke fulgte opp....

En 13-åring som er oppdratt som at hun er fullverdig og voksen kvinne når hun får mensen (regner med det er det som er tegnet på at hun er voksen) - vil vel føle det som en krenkelse at noen fra et vestlig land kaller henne et barn og dermed kaller hennes tradisjonelle debut for en voldtekt. Det får da være måte på å skape offere. (selv om VI synes hun er det)

Skrevet

Jeg har påpekt at forebygging er bedre enn å straffe folk når det allerede er gjort. Det er langt bedre å informere om at dette "ikke er en del av islam" (noen tror det), og lignende, enn å la grusomhetene skje, og straffe foreldrene etterpå.

Hensikten må da være å forhindre kjønnslemlestelse?

Med vennlig hilsen

Var det senilmedisinene som endelig begynte å virke, siden du nå endelig repeterte vanviddet ditt?

Så det er alstå slik at når den grove forbrytelsen alt har skjedd er det bedre å snakke med folk enn å straffe dem....

Hvorfor gjelder ikke det samme for de sju mennene på Pitcarin, din vanvittige rasist og apartheidtilhenger!?

Skrevet

Aldeles som jeg tenkte - den engelske loven der blir like teit på Pitcairn som om vi plutselig skulle forlangt at U-land skulle følge helsekontroller for barna sine og så lage barnevernsak av at de ikke fulgte opp....

En 13-åring som er oppdratt som at hun er fullverdig og voksen kvinne når hun får mensen (regner med det er det som er tegnet på at hun er voksen) - vil vel føle det som en krenkelse at noen fra et vestlig land kaller henne et barn og dermed kaller hennes tradisjonelle debut for en voldtekt. Det får da være måte på å skape offere. (selv om VI synes hun er det)

Din "logikk" sier at vi derfor skulle latt nazistene slakte jødene, fordi det var "lov" å gjøre det, og det er da "normal oppførsel for nazister å slakte jøder".

Slik misforstått "respekt" er jævlig farlig, flisa.

Hvordan ville du reagert hvis noen hadde voldtatt din 12-årige datter? Ikke bare tro at det er bedre for andre.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Var det senilmedisinene som endelig begynte å virke, siden du nå endelig repeterte vanviddet ditt?

Så det er alstå slik at når den grove forbrytelsen alt har skjedd er det bedre å snakke med folk enn å straffe dem....

Hvorfor gjelder ikke det samme for de sju mennene på Pitcarin, din vanvittige rasist og apartheidtilhenger!?

Fordi der var ugjerningene allerede begått.

Skrevet

Fordi der var ugjerningene allerede begått.

???????????? HÆ?

Du skriver jo selv, sitat: "Jeg har påpekt at forebygging er bedre enn å straffe folk når det allerede er gjort"

Grove overgrep skal altså straffes hvis gjerningsmennene er hvite, men ikke i det hele tatt hvis de er svarte...nøyaktig som jeg har hevdet i hele tråden.

Mulig at du skifter oppfatning om mennene på Pitcair også, når det går opp for deg at de stort sett er Thahitere, eller hva?

Skrevet

Hehe..det tror jeg du husker..

Skrevet

???????????? HÆ?

Du skriver jo selv, sitat: "Jeg har påpekt at forebygging er bedre enn å straffe folk når det allerede er gjort"

Grove overgrep skal altså straffes hvis gjerningsmennene er hvite, men ikke i det hele tatt hvis de er svarte...nøyaktig som jeg har hevdet i hele tråden.

Mulig at du skifter oppfatning om mennene på Pitcair også, når det går opp for deg at de stort sett er Thahitere, eller hva?

*ler*

Er det virkelig så vanskelig?

Forebygging er bedre enn å basere seg kun på å straffe folk når en ulovlig handling (enten man snakker om voldtekt eller kjønnslemlestelse) ALLEREDE er begått.

På Pitcairn var en straffbar handling allerede begått.

Jeg er totalt likeglad med hvilken "rase" de er. Slikt er det kun slike som deg som bryr seg med.

Skrevet

*ler*

Er det virkelig så vanskelig?

Forebygging er bedre enn å basere seg kun på å straffe folk når en ulovlig handling (enten man snakker om voldtekt eller kjønnslemlestelse) ALLEREDE er begått.

På Pitcairn var en straffbar handling allerede begått.

Jeg er totalt likeglad med hvilken "rase" de er. Slikt er det kun slike som deg som bryr seg med.

Bedre med forebygging enn straff???

Til din opplysning: Straff ER en forebyggeden handling, både indivispreventivt og allmenpreventivt for å hindre forbrytelser.

En hvis norsk mann som skjærer vekk kjønnsorganene på sin datter vil få:

1. Minst 5-10 års fengsel

2. Fradømt farskap for evig å alltid.

3. Fradømt all besøksrett, og pålagt besøksforbud.

Man godsnakker ikek emd slike folk!

Kan du svare et klart JA eller NEI på om dette også skal gjelde en svart somalisk far? eller hvor langt er du villig til å gå i å demonstrere din rasisme.

Skrevet

Bedre med forebygging enn straff???

Til din opplysning: Straff ER en forebyggeden handling, både indivispreventivt og allmenpreventivt for å hindre forbrytelser.

En hvis norsk mann som skjærer vekk kjønnsorganene på sin datter vil få:

1. Minst 5-10 års fengsel

2. Fradømt farskap for evig å alltid.

3. Fradømt all besøksrett, og pålagt besøksforbud.

Man godsnakker ikek emd slike folk!

Kan du svare et klart JA eller NEI på om dette også skal gjelde en svart somalisk far? eller hvor langt er du villig til å gå i å demonstrere din rasisme.

Kanskje du bør lese det jeg skriver, Morsk.

Jeg forfekter likhet for loven. Ditt rasepreik gikk ut på dato for 100 år siden.

Skrevet

Kanskje du bør lese det jeg skriver, Morsk.

Jeg forfekter likhet for loven. Ditt rasepreik gikk ut på dato for 100 år siden.

Kan man ut av tåkepratet lese at svaret er JA, er det slik å forstå?, mens du noen innlegg over skriver det stikk motsatte.

Kansje du burde prøve medisiner mot schizofreni også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...