Gå til innhold

voldtekt, helt greit fordi det er en tradisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ut av tåkepratet lese at svaret er JA, er det slik å forstå?, mens du noen innlegg over skriver det stikk motsatte.

Kansje du burde prøve medisiner mot schizofreni også?

Hvilken del av: "Jeg forfekter likhet for loven." er det du har problemer med å forstå?

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

38

• Goliath

9

• Grip

5

• flisa

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvilken del av: "Jeg forfekter likhet for loven." er det du har problemer med å forstå?

Men herre min hatt da mann!

Du skriver jo selv at det er bedre å snakke med forbryterne enn å gi straff som forbeyggede virkemiddel lenger opp!

Angivelig ut fra din egen oppsiktsvekkende teori (som tydligvis bare skal gjelde svarte) at det ikke er noe vits å straffe når forbrytelsen alt har skjedd!

------------------

Mer syk filosofi skal man lete lenge etter, som om ikke straff nettopp er ment å skulle forebygge..

Skrevet

Men herre min hatt da mann!

Du skriver jo selv at det er bedre å snakke med forbryterne enn å gi straff som forbeyggede virkemiddel lenger opp!

Angivelig ut fra din egen oppsiktsvekkende teori (som tydligvis bare skal gjelde svarte) at det ikke er noe vits å straffe når forbrytelsen alt har skjedd!

------------------

Mer syk filosofi skal man lete lenge etter, som om ikke straff nettopp er ment å skulle forebygge..

Enda en gang:

Skrevet

Enda en gang:

Så hvorfor skravler du da om å forebygge "heller enn" å straffe?

Straff er det sterkeste forbyggede virkemiddel samfunnet har til rådighet, og er i hovedsak årsaken til at vi bruker det.

Du vrøvler som om dette er atskilte ting, og da kan man begynne å lyre på om du er ved dine fulle fem!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...