Sør Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Kan man ut av tåkepratet lese at svaret er JA, er det slik å forstå?, mens du noen innlegg over skriver det stikk motsatte. Kansje du burde prøve medisiner mot schizofreni også? Hvilken del av: "Jeg forfekter likhet for loven." er det du har problemer med å forstå? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Hvilken del av: "Jeg forfekter likhet for loven." er det du har problemer med å forstå? Men herre min hatt da mann! Du skriver jo selv at det er bedre å snakke med forbryterne enn å gi straff som forbeyggede virkemiddel lenger opp! Angivelig ut fra din egen oppsiktsvekkende teori (som tydligvis bare skal gjelde svarte) at det ikke er noe vits å straffe når forbrytelsen alt har skjedd! ------------------ Mer syk filosofi skal man lete lenge etter, som om ikke straff nettopp er ment å skulle forebygge.. 0 Siter
Sør Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Men herre min hatt da mann! Du skriver jo selv at det er bedre å snakke med forbryterne enn å gi straff som forbeyggede virkemiddel lenger opp! Angivelig ut fra din egen oppsiktsvekkende teori (som tydligvis bare skal gjelde svarte) at det ikke er noe vits å straffe når forbrytelsen alt har skjedd! ------------------ Mer syk filosofi skal man lete lenge etter, som om ikke straff nettopp er ment å skulle forebygge.. Enda en gang: Hvilken del av: "Jeg forfekter likhet for loven." er det du har problemer med å forstå? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Enda en gang: Hvilken del av: "Jeg forfekter likhet for loven." er det du har problemer med å forstå? Så hvorfor skravler du da om å forebygge "heller enn" å straffe? Straff er det sterkeste forbyggede virkemiddel samfunnet har til rådighet, og er i hovedsak årsaken til at vi bruker det. Du vrøvler som om dette er atskilte ting, og da kan man begynne å lyre på om du er ved dine fulle fem! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.