Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tidligere har jeg hatt problemer med urinveiene, jeg tok dette opp med legen min for ganske lenge siden og hun sa at jeg skulle drikke mye vann og om det ikke hjalp skulle jeg komme å få tatt en urinprøve.

Siden det ga seg slapp jeg og dra tilbake, men jeg holdt meg til bare å drikke vann og juice og brus og alkohol innimellom. Jeg har ikke hatt problemer siden. Og for fem dager siden når jeg var på do, fikk jeg en ekkel følelse, men det svei ikke

men jeg fikk sånn at jeg måtte på do igjen uten at det kommer noe mer enn en dråpe. Og blære virker veldig oppblåst og kan liksom ikke være nær siden da får jeg følelsen av at jeg må på do. Det er som regel bare sånn på begynnelsen av dagen. Og da pleier jeg å drikke vann og juice. Og ca en time etter at jeg har stått opp er alt bra igjen. Og det samme skjer neste morgen. Jeg regner ikke med at det har noe og si, men burde vel legge det til forde. Jeg går på p-sprøyta, begynte med den i oktober.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16834-urinveisinfeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...