Gå til innhold

Julegavetips?

Gjest så vanskelig

Anbefalte innlegg

Gjest så vanskelig
Skrevet

Har datet en gutt/mann på 30 en stund og det begynner nå å bli litt seriøst.

Jeg har kjøpt en godlukt til ham i julegave, men så har jeg så lyst til å gi ham en liten ting til som er litt sånn personlig på en måte.

Men det er så vanskelig å finne på noe. Føler ikke at jeg kjenner ham nok til å liksom "vite" hva han kunne tenkt seg.

Jeg vet han kommer til å gi meg noe fra gullsmeden og evt. klær fra ham (jeg får hele tiden fine ting fra ham).

Synes derfor det litt kjipt å bare komme med denne godlukten.

Noen tips ?

Gjest et armbåndsur
Skrevet

Klokke er en veldig fin manne-gave, du kan kjøpe en morsom / kul klokke (storm og lignende), et sportsur, eller et mer klassisk dyrt ur, alt ettersom hvor dyr gave du skal gi, hvor lenge dere har vært sammen osv.

Man kan ha flere klokker blant de rimelige / sporty variantene, morosmt å bytte på.

Er veldig personlig, det sier mye om din smak / stil.

Skrevet

Det finnes mange typer og prisklasser av multikniver. Det er noe enhver mann gjerne skulle hatt tror jeg. (litt sånn leketøy for voksne?)

Tv 2 hjelper deg hadde test av slike tidligere og leatherman wave gikk til topps. Ca. 1200,- koster den.

Skrevet

Klokke er en veldig fin manne-gave, du kan kjøpe en morsom / kul klokke (storm og lignende), et sportsur, eller et mer klassisk dyrt ur, alt ettersom hvor dyr gave du skal gi, hvor lenge dere har vært sammen osv.

Man kan ha flere klokker blant de rimelige / sporty variantene, morosmt å bytte på.

De har noen virkelig lekre klokker i alle prisklasser hos Norwegian Design Forum i Oslo, ved siden av Saga kino.

Gjest så vanskelig
Skrevet

VI kjenner han enda mindre enn deg da!

Ja, jeg skjønner det, men det kunne jo være andre i min situasjon som kanskje hadde tenkt ut noe lurt.

Gjest så vanskelig
Skrevet

Jeg tenkte tanken jeg også og hintet litt.

Men nei, han har flere dyre klokker liggende som han ikke bruker.

Likte ikke å gå med dem, sa han.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Ja, jeg skjønner det, men det kunne jo være andre i min situasjon som kanskje hadde tenkt ut noe lurt.

Joda, men PERSONLIG gave, mener jeg, då må du jo kjenne personen. Si noe om hva han er interessert i og opptatt av, så kanskje vi kommer på noe.

Er han klesfrik, så kan du kjøpe en genser. Er han jålete, kan du kjøpe hår- eller hudporodukter. Er han friluftsmenneske, kan du kjøpe fjellsko. Liker han musikk, så kjøper du en CD med yndligsartisten. Liker han å glane på film, så kjøper du en DVD. Er han datafrik, må du finne noe til PC'n. har han bil som hobby, er bilutstyr tingen. Liker han å lese, finner du en bok. F.eks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...