Gå til innhold

Ikke bare på Pitcairn

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

17

• Goliath

8

• flisa

2

• Mr Kahn

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det er så grusomt at det er knapt lesbart. Man kan bare håpe at de blir fengslet i jævlig mange år.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ja, det er så grusomt at det er knapt lesbart. Man kan bare håpe at de blir fengslet i jævlig mange år.

Med vennlig hilsen

Ja, vi får håpe på det.

Skrevet

Med vennlig hilsen

Det viser vel bare så godt hvor liten rolle det spiller om det er USAs eller FNs soldater som settes inn i et problemområde.

Bare tenk hvordan det ville vært i Irak hvis Annan og FN hadde fått det som de ville....

Sikker mye bedre enn nå, eller hva...?

Skrevet

Det viser vel bare så godt hvor liten rolle det spiller om det er USAs eller FNs soldater som settes inn i et problemområde.

Bare tenk hvordan det ville vært i Irak hvis Annan og FN hadde fått det som de ville....

Sikker mye bedre enn nå, eller hva...?

Jeg har ikke påstått at USAs soldater (som individer) er verre enn andre nasjoners.

Derimot (historien tatt i betraktning) så er det idioti å tro at det kan bli fred i Midtøsten med soldater fra USA der.

Videre, med FN-soldatene så var det ingen tradisjon fra "høyere hold" om å gjøre slikt. Fra USA så har man Guantanamo som viser hva USA offisielt mener om Menneskerettighetene.

Skrevet

Jeg har ikke påstått at USAs soldater (som individer) er verre enn andre nasjoners.

Derimot (historien tatt i betraktning) så er det idioti å tro at det kan bli fred i Midtøsten med soldater fra USA der.

Videre, med FN-soldatene så var det ingen tradisjon fra "høyere hold" om å gjøre slikt. Fra USA så har man Guantanamo som viser hva USA offisielt mener om Menneskerettighetene.

Egentlig er det vel idioti å tro at Irak kan bli et fredelig demokratisk land - uansett hva man gjør.

Det finnes for mange religiøse (muslimske) maktkåte fundamentalister, og for mange konservative muslimske tilhengere der til at det er gjennomførbart.

Sansyligvis ville det beste vært å la de drive sin egen faenskap i fred.

Desverre har disse religiøse fanatikere desverre for lengst bragt faenskapen utenfor sine egne lands grenser, og da blir vesten tvunget til mottiltak.

Hva som er den beste måten å møte det på vet jeg ikke - annet enn at det ikke er å sitte med hendene i fanget og overlate alt initiativ til dem (å snu det andre kinnet til, for å si det slik).

Skrevet

Egentlig er det vel idioti å tro at Irak kan bli et fredelig demokratisk land - uansett hva man gjør.

Det finnes for mange religiøse (muslimske) maktkåte fundamentalister, og for mange konservative muslimske tilhengere der til at det er gjennomførbart.

Sansyligvis ville det beste vært å la de drive sin egen faenskap i fred.

Desverre har disse religiøse fanatikere desverre for lengst bragt faenskapen utenfor sine egne lands grenser, og da blir vesten tvunget til mottiltak.

Hva som er den beste måten å møte det på vet jeg ikke - annet enn at det ikke er å sitte med hendene i fanget og overlate alt initiativ til dem (å snu det andre kinnet til, for å si det slik).

Nå er det jo engang slik at det er Vesten som i årevis har hatt militære styrker i Midtøsten, og ikke omvendt.

Din "analyse" er derfor i beste fall basert på uvitenhet.

Skrevet

Nå er det jo engang slik at det er Vesten som i årevis har hatt militære styrker i Midtøsten, og ikke omvendt.

Din "analyse" er derfor i beste fall basert på uvitenhet.

Kanskje du skulle stille deg spørsmålet hvorfor det er slik?

Skrevet

Kanskje du skulle stille deg spørsmålet hvorfor det er slik?

hvorfor vi okkuperer og innvaderer andre land?

Skrevet

hvorfor vi okkuperer og innvaderer andre land?

Hvorfor det er blitt nødvendig.

Skrevet

Hvorfor det er blitt nødvendig.

Hvem sier det var "nødvendig"?

Skrevet

Javel. Det var ikke nødvendig fordi om du mente det.

Det mener jeg.

Skrevet

Det mener jeg.

Hva så? Du kan mene hva du vil - det blir ikke noen Sannhet av den grunn.

Skrevet

Hva så? Du kan mene hva du vil - det blir ikke noen Sannhet av den grunn.

For meg så:-)

Skrevet

Voldtekt av småbarn er så grotesk at det ikke finnes ord.

Jeg husker så godt for et par år siden. Baby voldtatt av 6 menn. Det var et afrikansk land, de gjorde det visstnok fordi de trodde dette var måten å kurere AIDS.

Hellige enfold..

Skrevet

Voldtekt av småbarn er så grotesk at det ikke finnes ord.

Jeg husker så godt for et par år siden. Baby voldtatt av 6 menn. Det var et afrikansk land, de gjorde det visstnok fordi de trodde dette var måten å kurere AIDS.

Hellige enfold..

Hei,

Det var fra Sør Afrika, og det er ikke engang uvanlig.

Du kan kjøpe spebarn ("no questions asked" og "no return") for ca 200 kr.

Det er 4000 voldtekter i døgnet (!) (i et land med bare 9 ganger Norges befolkning), og det er så ille at man fører en egen statistikk over folk som har blitt voldtatt (av politiet) når de kom for å anmelde f. eks. ran eller innbrudd.

Og før noen andre gjør dette til en "rase tråd" - det gjelder alle raser.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Det var fra Sør Afrika, og det er ikke engang uvanlig.

Du kan kjøpe spebarn ("no questions asked" og "no return") for ca 200 kr.

Det er 4000 voldtekter i døgnet (!) (i et land med bare 9 ganger Norges befolkning), og det er så ille at man fører en egen statistikk over folk som har blitt voldtatt (av politiet) når de kom for å anmelde f. eks. ran eller innbrudd.

Og før noen andre gjør dette til en "rase tråd" - det gjelder alle raser.

Med vennlig hilsen

Sitat: Og før noen andre gjør dette til en "rase tråd" - det gjelder alle raser

Kommentar:

Jada, Hvite folk i Sør-Afrika voldtar ca.femti ganger oftere enn hvite andre steder og julenisssen finnes, pluss at månen er lagd av grønn ost.

Hvor idiotiske og uvitende tror du at folk på DOL er?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...