Sør Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Det er i grunn sant, men jeg aner en viss fare for at folk som ikke er inni problematikken faktisk kunne komme i skade for å tro på fyrens løgnspredning.. Så fint at den ariske rasen din har deg til å forklare tingenes tilstand for dem. Hvem skal forklare dem om deg da? 0 Siter
Goliath Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 ...er at, bare vi venter og snur ryggen til, så blir alt bra av seg selv. Underforstått; la diktaturene leve! For hvordan kan det bli fred i Midtøsten med amerikanske FN-soldater. *ironi* Det var sikkert noen som i sin tid lurte på hvordan det kunne bli fred i Europa så lenge de allierte fortsatte å invadere Tyskland. *bitende ironi* Forøvrig skulle jeg ønske flere kunne bli med og isolere dette kranglete uromomentet som aldri klarer å diskutere over mer enn fire linjer - der tre av dem er personangrep. Mye fornuftig i et usedvanlig kort innlegg til deg å være! (ikke vondt ment! Det er ofte mye fornuftig også i dine lange innlegg:-) Men når det gjelder å isolere Sør, så vet jeg ikke om jeg har nok selvbeherskelse til å gjøre det. Om ikke annet så er det jo veldig morsomt til tider, selv om det bare blir sprøyt ut av det meste. Noe av det morsomste er jo å se en som forsøker å fremstå med glorien høyt hevet, og seriøsiteten som en fanebærer, drite så ettertrykkelig på draget gang på gang. Jeg har for lenge siden sluttet å ta Sør seriøst, og anser alle tråder han blander seg inn i for "allerede ødelagt". Og da er det vel like greit å ha det litt morsomt? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Mye fornuftig i et usedvanlig kort innlegg til deg å være! (ikke vondt ment! Det er ofte mye fornuftig også i dine lange innlegg:-) Men når det gjelder å isolere Sør, så vet jeg ikke om jeg har nok selvbeherskelse til å gjøre det. Om ikke annet så er det jo veldig morsomt til tider, selv om det bare blir sprøyt ut av det meste. Noe av det morsomste er jo å se en som forsøker å fremstå med glorien høyt hevet, og seriøsiteten som en fanebærer, drite så ettertrykkelig på draget gang på gang. Jeg har for lenge siden sluttet å ta Sør seriøst, og anser alle tråder han blander seg inn i for "allerede ødelagt". Og da er det vel like greit å ha det litt morsomt? Joda, som underholdning er det sikkert greit, men det går litt på dette med selvaktelse også, en risikerer jo å bli slått i hartkorn med galningen. Forøvrig, en slåss ikke med feier'n. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.