Gjest nellllik Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 ...Hva er det? Fåes det kjøpt i Norge? 0 Siter
citoyen Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Det er akkurat det navnet sier. Sigaretter med nelliksmak. Ganske vanlig i USA, men jeg har aldri sett det her i Norge. Du kan kanskje få tak i det i en spesialisert tobakksforretning. De lukter søtlig og (spør du meg) ganske kvalmende. 0 Siter
tiliti Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Det smakte godt iallefall, husker jeg fra jeg var røyker. Og de er utrolig drøye. Du får dem "under disk" på Shangri-la i oslo. 0 Siter
Zarine Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Det er akkurat det navnet sier. Sigaretter med nelliksmak. Ganske vanlig i USA, men jeg har aldri sett det her i Norge. Du kan kanskje få tak i det i en spesialisert tobakksforretning. De lukter søtlig og (spør du meg) ganske kvalmende. Korleis i alle dagar *smakar* nellik, da? Eg kjenner godt til lukta, men smaken? Kanskje vanskeleg å svare på... Alt det merkelege dei skal finne på! 0 Siter
Luise Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Dette var svært vanlig i Indonesia, billigere enn vanlig sigaretter der. De lukter søtlig, og det ble påstått at de var mer avhengighetsskapende og mer helseskadelig enn vanlig tobakk, men jeg vet ikke mer om det - røyker ikke selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.