Gå til innhold

Kulturelle forskjeller, eller ligger det annet bak?

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

29

• Sør

27

• Grip

2

• Mr Kahn

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ville kalle dette dårlig folkeskikk. Alt kan ikke unnskyldes pga at man har en annen etnisk opprinnelse

Skrevet

Jeg ville kalle dette dårlig folkeskikk. Alt kan ikke unnskyldes pga at man har en annen etnisk opprinnelse

Men hvorfor viser de slik dårlig folkeskikk?

Er det oppdragelsen som er "feil"? Er de ikke vandt til å måtte ta konsekvensene for hva de gjør? Er de ikke vandt til å bli satt krav til?

Eller hva annet kan det skyldes?

Skrevet

Men hvorfor viser de slik dårlig folkeskikk?

Er det oppdragelsen som er "feil"? Er de ikke vandt til å måtte ta konsekvensene for hva de gjør? Er de ikke vandt til å bli satt krav til?

Eller hva annet kan det skyldes?

Du skriver: "Eller hva annet kan det skyldes?"

Kanskje du snart skal foreslå at de er "jøder", Goliath? Litt rasehygiene, som vi gjenkjenner fra 1930-årene.

Skrevet

Kanskje du snart skal foreslå at de er "jøder", Goliath? Litt rasehygiene, som vi gjenkjenner fra 1930-årene.

Sør, så du synes denne oppførselen er helt ok??? Vennligst forklar! - Hva tror du hadde skjedd hvis DU hadde gjort det samme i, f.eks. et land som Iran, Pakistan, etc.???

Skrevet

Har du noe saklig svar å komme med, eller er du bare i stand til personlig drittkasting?

Skrevet

Tar du fra en muslim ballen, går det på hans ære løs. Husk at lagkamerater ser på fornedrelsen og all ting.

Hvis du i tillegg legger inn noen tunneller, albuer i trynet og taklinger bakfra er det helvete.

Hehe...du kan jo spørre hvem som helst som har møtt disse karene i lavere divisjoner, bedriftsfotball e.l. Det er helt crazy.

Skrevet

Tar du fra en muslim ballen, går det på hans ære løs. Husk at lagkamerater ser på fornedrelsen og all ting.

Hvis du i tillegg legger inn noen tunneller, albuer i trynet og taklinger bakfra er det helvete.

Hehe...du kan jo spørre hvem som helst som har møtt disse karene i lavere divisjoner, bedriftsfotball e.l. Det er helt crazy.

Det hadde ikke overrasket meg om "æren" er noe av det som skaper problemer her....:-)

Skrevet

Har du noe saklig svar å komme med, eller er du bare i stand til personlig drittkasting?

Innlegget ditt er vel nettopp "drittkasting". Hva annet skulle det være?

Skrevet

Sør, så du synes denne oppførselen er helt ok??? Vennligst forklar! - Hva tror du hadde skjedd hvis DU hadde gjort det samme i, f.eks. et land som Iran, Pakistan, etc.???

Hvor i alle dager har du det fra at jeg synes oppførselen er OK?

Oppførselen er åpenbart ikke OK, men Goliaths trakassering av jøder, muslimer, osv. er enda mindre OK.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Oppførselen er åpenbart ikke OK, men Goliaths trakassering av jøder, muslimer, osv. er enda mindre OK.

Med vennlig hilsen

så hvorfor i #"¤"#"! må skal du da på død og liv forsvare disse dustene?

Skrevet

så hvorfor i #"¤"#"! må skal du da på død og liv forsvare disse dustene?

HVOR "forsvarer" jeg dem?

Skrevet

Innlegget ditt er vel nettopp "drittkasting". Hva annet skulle det være?

Det er ikke ment som noe annet enn hva det gir uttrykk for.

Et åpent og ærlig spørsmål om hva slikt skyldes.

For "normalt" etter hva vi vanligvis er vant med er det ikke. Og når det til stadighet kommer frem nye eksempler som vi nordmenn finner vanskelig å forstå, så er vel noen spørsmål på sin plass?

Men svar har du visst helt klart ikke - og da kan du vel like gjerne holde kjeft?

Skrevet

Med vennlig hilsen

Kan du vise hvor jeg har trakasert jøder, muslimer osv?

Kan du forklare hva i mitt første innlegg her som er "trakaserende"?

Dine patetiske løgner er vi vel forsåvidt blitt ganske så vant med her.

For hvis noen trakaserer her, så må det være deg med all din personlige drittkasting mot dine meningsmotstandere her.

Din dobbeltmoral lyser sterkere enn noens glorie noen gang har gjort.....

Skrevet

Det er ikke ment som noe annet enn hva det gir uttrykk for.

Et åpent og ærlig spørsmål om hva slikt skyldes.

For "normalt" etter hva vi vanligvis er vant med er det ikke. Og når det til stadighet kommer frem nye eksempler som vi nordmenn finner vanskelig å forstå, så er vel noen spørsmål på sin plass?

Men svar har du visst helt klart ikke - og da kan du vel like gjerne holde kjeft?

Enda flere forsøk på bortforklaringer fra deg.

Hva tror du det skyldes, Goliath? Hudfargen? Genetisk sammensetning? At de er "jøder" (eller en eller annen folkegruppe)?

Skrevet

Kan du vise hvor jeg har trakasert jøder, muslimer osv?

Kan du forklare hva i mitt første innlegg her som er "trakaserende"?

Dine patetiske løgner er vi vel forsåvidt blitt ganske så vant med her.

For hvis noen trakaserer her, så må det være deg med all din personlige drittkasting mot dine meningsmotstandere her.

Din dobbeltmoral lyser sterkere enn noens glorie noen gang har gjort.....

Det er din vanlige trakassering av folk med forskjellig hudfarge, rase, religion, Goliath.

Om det er tilfeldigvis er jøder eller muslimer du velger ut i dag, er underordnet. Det er ikke noe bedre å trakassere muslimer enn å trakassere jøder.

Skrevet

Enda flere forsøk på bortforklaringer fra deg.

Hva tror du det skyldes, Goliath? Hudfargen? Genetisk sammensetning? At de er "jøder" (eller en eller annen folkegruppe)?

Jeg spurte "Er de hårsåre, forutinntatte eller er det andre "kulturelle" årsaker som ligger bak slik oppførsel?"

Har du noen forslag, eller bare dritt å komme med?

Skrevet

Jeg spurte "Er de hårsåre, forutinntatte eller er det andre "kulturelle" årsaker som ligger bak slik oppførsel?"

Har du noen forslag, eller bare dritt å komme med?

Du skrev også "Bør vi vise "forståelse", eller sette strengere krav?

For tilfeldigheter er det ikke....."

Skrevet

Det er din vanlige trakassering av folk med forskjellig hudfarge, rase, religion, Goliath.

Om det er tilfeldigvis er jøder eller muslimer du velger ut i dag, er underordnet. Det er ikke noe bedre å trakassere muslimer enn å trakassere jøder.

Det settes altfor lite fokus på muslimenes nazi-lignende menneskesyn.

At du forsvarer denne svinske ideologi er ikke uventet.

Du må nok likevel bare finne deg i at andre ikke synes noe særlig om tvangsgifting, undertrykking av kvinner, unge og minoriteter, vold, terror, mishandling, diskriminering og fattigdom.

Å sammenligne jødene, et folk som frenetisk forsøker å bygge et stabilt demokrati midt i en pøl som domineres av bærere av verdens verste totalitære ideolog, forteller det meste om deg.

...

Så uansett hvor hardt du prøver å bringe kritikk av svineriet til taushet, må du nok finne deg i å tape. Folk begynner å få opp øynene.

Skrevet

Det settes altfor lite fokus på muslimenes nazi-lignende menneskesyn.

At du forsvarer denne svinske ideologi er ikke uventet.

Du må nok likevel bare finne deg i at andre ikke synes noe særlig om tvangsgifting, undertrykking av kvinner, unge og minoriteter, vold, terror, mishandling, diskriminering og fattigdom.

Å sammenligne jødene, et folk som frenetisk forsøker å bygge et stabilt demokrati midt i en pøl som domineres av bærere av verdens verste totalitære ideolog, forteller det meste om deg.

...

Så uansett hvor hardt du prøver å bringe kritikk av svineriet til taushet, må du nok finne deg i å tape. Folk begynner å få opp øynene.

Ved å referere til 20% av verdens befolkning som "nazister" (og særlig når det faktisk var *kristne*, og ikke muslimer som bragte oss nazismen) så har du kastet evt. kort du måtte ha hatt på gulvet.

Du fremstår som en hoffnarr, Grip. Verre enn det, du fremstår som en antisemittisk hoffnarr, fordi du utvanner "nazi" begrepet til folk som åpenbart aldri har vært nazister.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...