Gå til innhold

Kulturelle forskjeller, eller ligger det annet bak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken oppførsel?

Kan du vise litt mer konkret til hva du mener?

Eller er det bare nok et eksempel på forutinntattheten din?

He-he...du er en merkelig skrue du Sør:-)

Du er bare en løgnaktig skrue, Goliath.

Du har fremdeles til gode å finne ett eneste innlegg som underbygger noen av påstandene du kommer med.

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

29

• Sør

27

• Grip

2

• Mr Kahn

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sannheten kjenner de som pleier å lese hva du skriver.

Og de humrer nok like mye som jeg gjør nå:-)

Innvollsormene dine?

Skrevet

Du er bare en løgnaktig skrue, Goliath.

Du har fremdeles til gode å finne ett eneste innlegg som underbygger noen av påstandene du kommer med.

Det var en tid jeg faktisk tok deg på ordet å gjorde det Sør (fant frem lenkene) - men det har du sikkert også glemt, eller hva?

Og hva er vitsen? Du fossrodde like mye videre, og gjorde ditt beste for å lyve deg ut av det også.

Men nå slutter jeg denne barnslige dialogen med deg for denne gang - først og fremst for de andres skyld her på DOL.

Ha en hyggelig kveld Sør:-)

Skrevet

Det var en tid jeg faktisk tok deg på ordet å gjorde det Sør (fant frem lenkene) - men det har du sikkert også glemt, eller hva?

Og hva er vitsen? Du fossrodde like mye videre, og gjorde ditt beste for å lyve deg ut av det også.

Men nå slutter jeg denne barnslige dialogen med deg for denne gang - først og fremst for de andres skyld her på DOL.

Ha en hyggelig kveld Sør:-)

*ler*

Så du kunne ikke finne lenkene denne gangen heller, akkurat som du aldri har gjort det.

Du er og forblir en løgner, Goliath.

Skrevet

Sannheten kjenner de som pleier å lese hva du skriver.

Og de humrer nok like mye som jeg gjør nå:-)

Yupp :) Fyren er en vandrende vits.

Snart spør han om link til hvor han har kalt seg Sør.

Skrevet

Yupp :) Fyren er en vandrende vits.

Snart spør han om link til hvor han har kalt seg Sør.

Mer fossroing fra deg, fordi du måtte innrømme at du ikke har noen lenke til det du påstod jeg skulle ha skrevet.

Gjest Call me Al
Skrevet

Generelt kan en kanskje si at god grobunn for aggresjon og sinne er å bli behandla dårlig og nedverdigende....

Skrevet

Siden det vi snakker om nå er denne tråden, så burde det være lett for deg å vise til det - eller hva?

He-he...du er bare så patetisk....

Jeg begynner å mistenke denne sørfiguren for å være Pål Steigan. For den som har hatt den tvilsomme fornøyelsen å sitte på motsatt side av bordet med den gjøken, kjenner igjen symptomene.

Få nå det inn i hue, Goliath, det er bare sør som er meningsbrettiget her på DOL. Jeg er sikker på at den fyren kan gjøre seg uvenner selv med de som er enig med ham.

Om noen slike finnes.

*ler*

Skrevet

Jeg begynner å mistenke denne sørfiguren for å være Pål Steigan. For den som har hatt den tvilsomme fornøyelsen å sitte på motsatt side av bordet med den gjøken, kjenner igjen symptomene.

Få nå det inn i hue, Goliath, det er bare sør som er meningsbrettiget her på DOL. Jeg er sikker på at den fyren kan gjøre seg uvenner selv med de som er enig med ham.

Om noen slike finnes.

*ler*

Fint om du evner å diskutere sak, istedet for "Sør".

Skrevet

HVOR "forsvarer" jeg dem?

Det er ikke nødvendig med et spesifikt link da det lyser igjennom i ALLE dine innlegg. Eller er du kanskje blitt så senil at du ikke ser det selv?

Skrevet

Generelt kan en kanskje si at god grobunn for aggresjon og sinne er å bli behandla dårlig og nedverdigende....

Med mange eksempler på slik oppførsel fra mennesker som på eget initiativ har flyttet til Norge - er det så rart hvis de ikke blir behandlet med respekt?

Respekt er noe du gjør deg fortjent til, og ikke noe du har krav på....

Skrevet

Om noen slike finnes.

*ler*

he-he...det har du sansynligvis rett i.

Og uten noen venner, så er det vel kanskje like greit å bruke all tid her på DOL?

ps: kan du tenke deg å ha han til sjef.....?!

Skrevet

Fint om du evner å diskutere sak, istedet for "Sør".

Og det trkker du frem i denne debatten.....!

*ler så jeg hikster*

Skrevet

Mer fossroing fra deg, fordi du måtte innrømme at du ikke har noen lenke til det du påstod jeg skulle ha skrevet.

Nå har du jo klart å gjenta det i en annen tråd, men det er vel snart "glemt" det også?

he-he....

Skrevet

Med mange eksempler på slik oppførsel fra mennesker som på eget initiativ har flyttet til Norge - er det så rart hvis de ikke blir behandlet med respekt?

Respekt er noe du gjør deg fortjent til, og ikke noe du har krav på....

Så du mener de er kollektivt ansvarlige, eller mener du at hver og en av dem har oppført seg dårlig?

Skrevet

Det er ikke nødvendig med et spesifikt link da det lyser igjennom i ALLE dine innlegg. Eller er du kanskje blitt så senil at du ikke ser det selv?

Ah, på samme måte som du forsvarer Pol Pot i alle dine innlegg, og det er ikke nødvendig med noen link?

Skrevet

Så du mener de er kollektivt ansvarlige, eller mener du at hver og en av dem har oppført seg dårlig?

I dette tilfellet dreier det seg om et helt fotballag som oppførte seg dårlig.

Da gjelder det både hver og en av dem og hele laget som en gruppe - spesielt siden man i slike grupper som regel påvirker hverandre i både positiv og negativ retning.

Og i dette tilfellet, helt klart i negativ retning.

Og da er spørsmålet igjen - hva kommer det av?

Og ligger ansvaret for dette på dem (skal de måtte stå til ansvar for egne handlinger?), eller skal vi vise forståelse (ligger ansvaret for dette på andre?).

Skrevet

Ah, på samme måte som du forsvarer Pol Pot i alle dine innlegg, og det er ikke nødvendig med noen link?

heh, hva mener du? Jeg har da ikke skrevet noe om Pol Pot i det HELE! (hva er "Pol Pot" foresten?). Så jeg forstår at du har problemer med å finne et link *rofl*.

Skrevet

Og leser du spørsmålet som jeg svarte på, så var spørsmålet på generelt grunnlag - og svaret selvfølgelig like så.

Skrevet

heh, hva mener du? Jeg har da ikke skrevet noe om Pol Pot i det HELE! (hva er "Pol Pot" foresten?). Så jeg forstår at du har problemer med å finne et link *rofl*.

Det er bare Sørs måte å vise at han kan påstå hva han vil om deg, når han mener du gjør det samme om han.

Han var ikke helt enig i det den gang jeg kom med påstander om hva han i sin tid hadde bedrevet på sine utenlandsturer (og da lå det faktisk noe bak).

Men som vanlig så mener han at det gjelder ett sett med regler for han, og et annet for alle andre:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...