flisa Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 The 10 Percent Foolery er en ny forretningsidé jeg har kommet på hvor jeg skal tjene raske penger. Dere sender kr 1000 til meg, men beholder 10%. Da har dere tjent kr 100,- fordi dere bare sender kr 900,- til meg. Penger rett i lomma med en gang! Så sender dere videre til 10 stykker og ber dem sende 1000,- til meg, men beholder 10% selv og gir 10 prosent av 10% til dere som er forhandlere i systemet. Det vil si at de sender kr 900,- til meg, beholder kr 100,- selv,men sender 10 kr av dem til dere. Penger rett i lomma med en gang! Så sender de 10 dere sender til, mail til 10 nye som sender kr 1000,- til meg, men beholder 10% selv, og gir 10% av det til sin overordnet som gir 10% av dette igjen til sin overordnet. Enkelt og genialt! Mer penger rett i lomma! Jeg som startet det hele må ha kr 900,- av alle, i og med at jeg regner betydelige administrative kostnader ved organiseringen. Jeg trenger både bil, båt og hus i utlandet, samt noe å leve av de neste 30 år, fordi jeg antageligvis må rømme landet når alle forstår at 10% ikke er det de tror det er. Selsom idé, men den har jo funka for andre, så den fungerer sikker nå også. Ellers så får dere ha en god dag 0 Siter
Gjest kontonummeret? Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Hva er kontonummeret ditt? Denne muligheten kan jeg ikke la gå fra meg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.