Gå til innhold

Da vinci koden- I jula??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk frampå jeg også, men det var fordi det er så utrolig mange som ser på boka som noe tilnærmet et faglitterært verk. Siden jeg ikke vet så meget om deg, bortsett fra et nick som ikke er helt stabilt, var jeg i overkant rask med å konkludere mennesket back nicket Dory som en kristenfundementalistisk øversteprest av en eller annen orden.

Heldigvis for meg og alle rundt meg er jeg mann nok til å innrømme mine feil når jeg er raskt ute med leppa.

Alles in ordnug:))

Ja, jeg er ikke helt med på alle diskusjoner her jeg. (Altså, ett "ustabilt nick")Men jeg er en gammel doler egentlig da. Vært her siden 1999. Men jeg har lest mest her.

Og så het jeg doljenta før. Men nå skriver jeg bare mer og mer da. Ekke så sjenert lengre;)

Pst, kjørte forbi tex burgern i går, men verken jeg eller sambo var sultne;( Men vi tar det igjen! Bor ikke så veldig langt derfra så:))

Skrevet

Alles in ordnug:))

Ja, jeg er ikke helt med på alle diskusjoner her jeg. (Altså, ett "ustabilt nick")Men jeg er en gammel doler egentlig da. Vært her siden 1999. Men jeg har lest mest her.

Og så het jeg doljenta før. Men nå skriver jeg bare mer og mer da. Ekke så sjenert lengre;)

Pst, kjørte forbi tex burgern i går, men verken jeg eller sambo var sultne;( Men vi tar det igjen! Bor ikke så veldig langt derfra så:))

Har sett deg her mange ganger tidligere, så du er da ikke ny for meg. :)

Skrevet

Har sett deg her mange ganger tidligere, så du er da ikke ny for meg. :)

Det er bra! Da vet jeg at jeg ikke er helt usynlig!;))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...