Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp, begynner jeg å bli gal??Nå går jeg hjemme hele tiden pga sykemeldt, og tør ikke gå så mye ut. Og da blir det mye radio. Men hjeeeelp,

jeg begyner å å like/kunne sagen til Kristian Valen?? Jeg liker refrenget!

Hjelp, begyner jeg å bli gal nåååå????

Gjest Don't be afraid, you're not aloooone
Skrevet

Husk at vi mennesker er tilpasningsdyktige dyr. Dersom vi hører en sang mange nok ganger, vil hjernen til slutt "tro" at den liker sangen, fordi den kjenner den igjen - og kanskje til og med kan den utenat!

Du er med andre ord helt normal.

Et godt tips: Ha klar en cd du liker i cd-spilleren, slik at neste gang radioen fyrer løs med fysjomsaker, kan du fort switche over til cd, spille en sang, og deretter returnere til radio.

Skrevet

Den mannen syns jeg mye om tidligere, som komiker, men etter at han ble "popartist", så har jeg skrotet han.

Skrevet

Den mannen syns jeg mye om tidligere, som komiker, men etter at han ble "popartist", så har jeg skrotet han.

helt enig!

Skrevet

helt enig!

Jeg har aldri klart ham. En eller annen sa en gang at han var så brunsvidd og hadde så bleika hår at han så ut som et negativ. Godt sagt.

Men det kan godt tenkes han er en grepa kar for alt jeg vet.

Skrevet

Jepp, nå har du blitt steike gal, ingenting å gjøre med dessverre;o)

Skrevet

Call 911.

Jeg likte Kristian Valen som imitator, men synes han har i overkant stort ego som artist. Men han er jo dyrevenn, og det er en kraftig formildende omstendighet.

Hørte også at han og Elin har delt foreldrerett for en bamse. Det er fint for bamsen.

Skrevet

Husk at vi mennesker er tilpasningsdyktige dyr. Dersom vi hører en sang mange nok ganger, vil hjernen til slutt "tro" at den liker sangen, fordi den kjenner den igjen - og kanskje til og med kan den utenat!

Et godt tips: Ha klar en cd du liker i cd-spilleren, slik at neste gang radioen fyrer løs med fysjomsaker, kan du fort switche over til cd, spille en sang, og deretter returnere til radio.

Hehe,tusen takk for tips!! Det var lurt:)

Skrevet

Jeg er helt enig!! Jeg likte han også før, men nå? Nei takk. Men så var det denne sangen da, som har satt seg fast i hjernen min.. *arg* ;)

Skrevet

Du er nok sykere enn de sier ja...... *skrekk*

Hehe, ja stakkars meg;)

Skrevet

Jepp, nå har du blitt steike gal, ingenting å gjøre med dessverre;o)

Nei, jeg skjønner jo det.. Hmmmm, jaja. Jeg får bare sitte å vente til det går over;)

Skrevet

Call 911.

Jeg likte Kristian Valen som imitator, men synes han har i overkant stort ego som artist. Men han er jo dyrevenn, og det er en kraftig formildende omstendighet.

Hørte også at han og Elin har delt foreldrerett for en bamse. Det er fint for bamsen.

Enig, jeg også likte han før. Men ikke nå lengre.. Nei takk:)

Delt foreldre rett for bamse ja.. Huffa mei. Snedige folk.

Jeg må nok bare ringe 911 ja... Ikke noe annet å gjøre.

Skrevet

Enig, jeg også likte han før. Men ikke nå lengre.. Nei takk:)

Delt foreldre rett for bamse ja.. Huffa mei. Snedige folk.

Jeg må nok bare ringe 911 ja... Ikke noe annet å gjøre.

Jeg synes ikke det er snodig å ha delt foreldrerett for en bamse. Skilsmissebamser har også følelser og behov.

Skrevet

Jeg har aldri klart ham. En eller annen sa en gang at han var så brunsvidd og hadde så bleika hår at han så ut som et negativ. Godt sagt.

Men det kan godt tenkes han er en grepa kar for alt jeg vet.

Ja, det var bra sagt:))

Skrevet

Jeg synes ikke det er snodig å ha delt foreldrerett for en bamse. Skilsmissebamser har også følelser og behov.

Ja jo, du har jo rett i det da. Når jeg tenker meg om to ganger, hadde det jo vært leit å måtte sagt hadet til den lille hunden til samboeren min (hunden er en bamse, ikke ekte hund!)

Så det er jo en fin ting ja..:)

Skrevet

Call 911.

Er det virkelig fint for noen - selv en umælende bamse - å måtte tilbringe tiden sin vekselsvis hos Elin Tvedt og Kristian Valen?

Skrevet

Jeg har gått lenge og irritert meg over at jeg ikke kunne sette fingeren på hva som egentlig var så elendig med den sangen.

Så datt det plutselig ned: Han suger jo så jævli i å synge engelsk!

Så nå har jeg det mye bedre etter at det ble oppklart..

Skrevet

Det er det jeg gjør når den grusomme Byggmakkerreklamen (-her står jeg igjen med Lars..!) kommer på P4!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...