Gjest Daisy Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 ...jeg liker også den... *rødme* Og en venninne av meg sa oppgitt om eksens nye kjæreste: "hun er jo et lite frø! 18 år og liker KRISTIAN VALEN" 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Jeg har aldri klart ham. En eller annen sa en gang at han var så brunsvidd og hadde så bleika hår at han så ut som et negativ. Godt sagt. Men det kan godt tenkes han er en grepa kar for alt jeg vet. Nei, kjekk er han ikke. 0 Siter
Dory Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 ...jeg liker også den... *rødme* Og en venninne av meg sa oppgitt om eksens nye kjæreste: "hun er jo et lite frø! 18 år og liker KRISTIAN VALEN" *LOL* Jaja, bra vi er flere:)) Jeg heller liker overhoet ikke K V. Men refrenget, ja *Sukk* Det er jo litt fint da. Vi får holde sammen;) 0 Siter
Babette Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Er det virkelig fint for noen - selv en umælende bamse - å måtte tilbringe tiden sin vekselsvis hos Elin Tvedt og Kristian Valen? Ja, det vil jeg tro. Begge er veldig glad i dyr. Og jeg tror neppe bamsen er umælende. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Ja, det vil jeg tro. Begge er veldig glad i dyr. Og jeg tror neppe bamsen er umælende. Men de virker så usannsynlig tette i kålen. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 *LOL* Jaja, bra vi er flere:)) Jeg heller liker overhoet ikke K V. Men refrenget, ja *Sukk* Det er jo litt fint da. Vi får holde sammen;) Starte klubb, kanskje ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.