Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg liker også den... *rødme*

Og en venninne av meg sa oppgitt om eksens nye kjæreste: "hun er jo et lite frø! 18 år og liker KRISTIAN VALEN"

Skrevet

Jeg har aldri klart ham. En eller annen sa en gang at han var så brunsvidd og hadde så bleika hår at han så ut som et negativ. Godt sagt.

Men det kan godt tenkes han er en grepa kar for alt jeg vet.

Nei, kjekk er han ikke.

Skrevet

...jeg liker også den... *rødme*

Og en venninne av meg sa oppgitt om eksens nye kjæreste: "hun er jo et lite frø! 18 år og liker KRISTIAN VALEN"

*LOL* Jaja, bra vi er flere:))

Jeg heller liker overhoet ikke K V. Men refrenget, ja *Sukk* Det er jo litt fint da.

Vi får holde sammen;)

Skrevet

Er det virkelig fint for noen - selv en umælende bamse - å måtte tilbringe tiden sin vekselsvis hos Elin Tvedt og Kristian Valen?

Ja, det vil jeg tro.

Begge er veldig glad i dyr. Og jeg tror neppe bamsen er umælende.

Skrevet

Ja, det vil jeg tro.

Begge er veldig glad i dyr. Og jeg tror neppe bamsen er umælende.

Men de virker så usannsynlig tette i kålen.

Skrevet

*LOL* Jaja, bra vi er flere:))

Jeg heller liker overhoet ikke K V. Men refrenget, ja *Sukk* Det er jo litt fint da.

Vi får holde sammen;)

Starte klubb, kanskje :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...