Gå til innhold

Noen som ikke synes at Da Vinci koden er bra

Anbefalte innlegg

Gjest Lesehesten
Skrevet

Har hørt mye positivt om denne boken,men har vanskelig for å tro at jeg skulle like den etter det jeg har hørt. Mannen min har boka og jeg er usikker på om jeg gidder å lese den. Jeg lurer derfor på om det er noen som har lest den og ikke anbefaler den?

Skrevet

Jeg slukte den! :o) Leste de første 100 sidene spredt over flere kvelder og så tok jeg resten i en jafs, satt i 5 timer i strekk bare avbrutt av en halvtimes middagspause! Så jeg anbefaler den jeg. :o)

Men du må lese dem som en krimbok, ikke som en faktabok.

Skrevet

Den er lettlest og veldig, veldig spennende - men ikke stor litteratur.

Skrevet

Boka er helt grei, lettlest, og den typen der hvert kapittel ender på en slik måte at det er vanskelig å la være å lese videre.

Personene er ikke spesielt bra beskrevet, men OK, og det er masse som framstilles som fakta som beviselig er tull, men morsomt tull.

Ikke les for mye om boka på forhånd, da blir det ikke særlig gøy fordi spenningen forsvinner.

Skrevet

Begynnelsen var lovende, men så skled det ut i rene røverromanen, ble mer fantasy, og språket er fullt av klisjeer og dønn kjedelig, pluss at det er masser av snikksnakk og gørrkjedelige beskrivelser som ikke driver handlinga framover, bare gjør boka kjempetykk.

Gjest papirtiger
Skrevet

Ville nok lest den om jeg var deg.

Men det er en middels bra bok. Språket er enkelt og med mange klisjeer, og noen av konspirasjonsteoriene er vanskelige å svelge (spesielt det om disney), men underholdende nok.

Hvis du liker litt konspirasjoner og dokumentarer fra discovery, så vil du nok like boka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...