Gå til innhold

Om å be ut en mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm. Sitter og kjenner at jeg føler meg overivrig og at dette er uvant. Har truffet flere menn på nettet og de har villet treffes etter 2 mailer og sånt, men jeg har ikke gjort det, har følt det var feil.

Så traff jeg en spesiell en og han var mye mer laidback. Etter noen mailer tok jeg mot til meg og sa jeg hadde veldig lyst til å treffe ham og lurte på om vi kunne ta en matbit. Han ble glad og ville gjerne det og nå er det altså jeg som styrer og skal finne et bord til oss et sted.

Føles litt bakvendt... Men det er da bare tull? Kvinner kan vel like godt be ut en mann som omvendt??

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• MsSophie

7

• Goliath

6

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest navnet mitt
Skrevet

Selvsagt kan du det! Håper du får en fin kveld:) Lykke til..

Skrevet

Selvfølgelig.

Hadde dere bare klart å gjøre det uten å "tenke så mye" rundt det - og uten å analysere alt mulig opp og ned!

:-)

Skrevet

Det er klart du kan be ut en mann. Taliban har fortsatt til gode å ta over styringa her til lands.

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Synes det høres litt skummelt ut.

Jeg hadde ikke turt.

Skrevet

Selvfølgelig.

Hadde dere bare klart å gjøre det uten å "tenke så mye" rundt det - og uten å analysere alt mulig opp og ned!

:-)

Åååå, men det er vi liksom programforpliktet til - all den tid vi er kvinner og er litt kompliserte....:-/

Hadde du bare vist hvor slitsomt det er.....*sukk*

Skrevet

Var ikke han gift?

Neinei! Jeg har da for guds skyld ikke bedt ut ham! Han gjør jeg alt jeg kan for å glemme. Men jeg treffer ikke denne nye for å glemme den gifte altså, denne nye tiltaler meg veldig gjennom bilder, mailer og meldinger så langt så jeg er kjempespent. :o)

Skrevet

Synes det høres litt skummelt ut.

Jeg hadde ikke turt.

Vi skal treffes på et spisested i sentrum og jeg tviler sterkt på at han har tenkt å denge eller voldta meg ved matbordet i all offentlighet. :o)

Skrevet

Åååå, men det er vi liksom programforpliktet til - all den tid vi er kvinner og er litt kompliserte....:-/

Og hadde du bare visst hvor slitsomt det er for oss menn!

Da må jo også vi forsøke å tenke litt - og det er IKKE enkelt når du egentlig ikke forstår bæret av hele "problemstillingen" :-)

Skrevet

Selvsagt er det ikke bakvendt.

Dere er to mennesker, og det ene av dere tar det første initiativet til et møte.

Verre er det ikke. :o)

Lykke til!

Skrevet

Vi skal treffes på et spisested i sentrum og jeg tviler sterkt på at han har tenkt å denge eller voldta meg ved matbordet i all offentlighet. :o)

Uansett hvor mye du skulle ønske i hvert fall litt av det...?

he-he....

Skrevet

Jeg kjenner deg ikke, men føler at jeg gjør det litt alikevel etter å ha vært her inne noen år.

Synes det høres helt greit ut jeg :) Kos deg masse og lykke til!

Regner med at det kommer rapport...

Skrevet

Og hadde du bare visst hvor slitsomt det er for oss menn!

Da må jo også vi forsøke å tenke litt - og det er IKKE enkelt når du egentlig ikke forstår bæret av hele "problemstillingen" :-)

*ler høyt og vulgært*

Skrevet

Litt - LITT - kompliserte?

Vel...

Skrevet

Uansett hvor mye du skulle ønske i hvert fall litt av det...?

he-he....

*Fnis* Det får vi ta etterhvert. Har fått streng beskjed av min venninne om ikke å rote med ham. "Ikke på den første daten, nei," sa jeg. "Ikke på den andre heller!" sa hun. Jeg bare humret og sa ikke mer...

Skrevet

Litt - LITT - kompliserte?

Vel...

Kjeften pår`æ du`a....:-p

Skrevet

*Fnis* Det får vi ta etterhvert. Har fått streng beskjed av min venninne om ikke å rote med ham. "Ikke på den første daten, nei," sa jeg. "Ikke på den andre heller!" sa hun. Jeg bare humret og sa ikke mer...

Kan jo dele første daten i flere da?

1. daten er middagen. Og så tar dere kanskje noen øl etterpå = date nr 2.

Og går dere hjem til deg eller han senere på kvelden, så kan du jo kalle det for date nr. 3...

Eller....? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...