Gå til innhold

Om å be ut en mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er klart du kan be ut en mann. Taliban har fortsatt til gode å ta over styringa her til lands.

*Flirer*

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• MsSophie

7

• Goliath

6

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kan jo dele første daten i flere da?

1. daten er middagen. Og så tar dere kanskje noen øl etterpå = date nr 2.

Og går dere hjem til deg eller han senere på kvelden, så kan du jo kalle det for date nr. 3...

Eller....? :-)

"...jammen jammen - tenk om venninna mi får greie på det...tenk om de synes jeg er billig, tenk om han ikke vil møte meg igjen om vi gjør det første kvelden, tenk om noen ser meg, tenk om jeg ikke har tatt på meg det sexy undertøyet, tenk om jeg har glemt å barbere bikinilinja, tenk om strømpebuksa har raknet, tenk om jeg har dårlig ånde, tenk om - tenkt om - tenk om......*wræææææl*"

;-)

Skrevet

"...jammen jammen - tenk om venninna mi får greie på det...tenk om de synes jeg er billig, tenk om han ikke vil møte meg igjen om vi gjør det første kvelden, tenk om noen ser meg, tenk om jeg ikke har tatt på meg det sexy undertøyet, tenk om jeg har glemt å barbere bikinilinja, tenk om strømpebuksa har raknet, tenk om jeg har dårlig ånde, tenk om - tenkt om - tenk om......*wræææææl*"

;-)

aarrrggghhhh!!!

Nå fikk jeg hodepine....:-)

Skrevet

Klart du kan! Og jeg venter på rapport her. ;) Kos deg. :)

Skrevet

Kult!! Selvsagt kan vi.. (altså ikke jeg da, men "vi" damer) :-)

Skrevet

aarrrggghhhh!!!

Nå fikk jeg hodepine....:-)

:-)

Flg. lille vits passer godt:

Den lille høna ble jaget av hanen rundt i hønsegården.

Hjelp, tenkte hun....stopper jeg opp så tror alle de andre hønene jeg er billig, løper jeg for fort blir det ingen ting på meg.....best å snuble:-))

Skrevet

Flg. lille vits passer godt:

Den lille høna ble jaget av hanen rundt i hønsegården.

Hjelp, tenkte hun....stopper jeg opp så tror alle de andre hønene jeg er billig, løper jeg for fort blir det ingen ting på meg.....best å snuble:-))

he-he...det finnes alltid muligheter:-)

Skrevet

*Fnis* Det får vi ta etterhvert. Har fått streng beskjed av min venninne om ikke å rote med ham. "Ikke på den første daten, nei," sa jeg. "Ikke på den andre heller!" sa hun. Jeg bare humret og sa ikke mer...

Du fleiper nå, ikke sant? Klart man kan kysse første kvelden. Hvis jeg hadde vært ute med en mann og det i det minste ikke ble litt klining i avskjedsscenen, ville jeg ha tenkt at han ikke var interessert.

Synes det er koselig å avrunde en hyggelig kveld med puling, jeg. Vel å merke hvis alt klaffer, gnisten er der og begge har lyst.

Skrevet

Du fleiper nå, ikke sant? Klart man kan kysse første kvelden. Hvis jeg hadde vært ute med en mann og det i det minste ikke ble litt klining i avskjedsscenen, ville jeg ha tenkt at han ikke var interessert.

Synes det er koselig å avrunde en hyggelig kveld med puling, jeg. Vel å merke hvis alt klaffer, gnisten er der og begge har lyst.

Amen!

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Vi skal treffes på et spisested i sentrum og jeg tviler sterkt på at han har tenkt å denge eller voldta meg ved matbordet i all offentlighet. :o)

Når jeg leser svarene du får her, føler jeg meg som en 80-åring.

Jeg er visst den eneste som ikke hadde turt.

Var ikke vanlig å sjekke på den måten da jeg var ung.

Skrevet

Det rant meg i hu et innslag på radio forleden, hvor man hadde mye morro av å bytte ut j'en med en p i alle ord som hadde med jul å gjøre.

Da ble det selvsagt pulenisse, puleselskap, pulegaver, osv osv i det uendelige...til høy og støyende latter fra programmørene. Det må ha vært Kanal24.

Jeg funderte en stund på om det var morsomt, men klarte ikke å bestemme meg. I alle fall er vi lette å more, lytterne nå til dags.

Skrevet

Det rant meg i hu et innslag på radio forleden, hvor man hadde mye morro av å bytte ut j'en med en p i alle ord som hadde med jul å gjøre.

Da ble det selvsagt pulenisse, puleselskap, pulegaver, osv osv i det uendelige...til høy og støyende latter fra programmørene. Det må ha vært Kanal24.

Jeg funderte en stund på om det var morsomt, men klarte ikke å bestemme meg. I alle fall er vi lette å more, lytterne nå til dags.

Vel, jeg er iallfall atskillig mer pulete enn julete.

Og jeg hadde sikkert ledd høyt og lenge av pulegaver osv.

Skrevet

Jeg ler så jeg griner her hvertfall, så jeg fant det veldig morsomt.

Men så er jeg en grunn og enkel jente også da:-)))

Skrevet

Når jeg leser svarene du får her, føler jeg meg som en 80-åring.

Jeg er visst den eneste som ikke hadde turt.

Var ikke vanlig å sjekke på den måten da jeg var ung.

Jeg sa ikke at jeg hadde turt det heller, men sa bare at det var helt ok å gjøre det. ;)

Skrevet

Jeg ler så jeg griner her hvertfall, så jeg fant det veldig morsomt.

Men så er jeg en grunn og enkel jente også da:-)))

Jaja..jeg får vel innrømme at jeg dro litt på ene smilebåndet, jeg også da.

Gjest Josefina
Skrevet

Neinei! Jeg har da for guds skyld ikke bedt ut ham! Han gjør jeg alt jeg kan for å glemme. Men jeg treffer ikke denne nye for å glemme den gifte altså, denne nye tiltaler meg veldig gjennom bilder, mailer og meldinger så langt så jeg er kjempespent. :o)

Å, hehe.

Da ønsker jeg deg herlig aften. Jeg håper det blir full klaff!

Skrevet

Ser ikke for meg at vi ender i sengen første kvelden, men etter det er jeg åpen for det om han er så flott som jeg har inntrykk av nå! :o) *Skamløs*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...