Gå til innhold

Om å be ut en mann

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• MsSophie

7

• Goliath

6

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ville ikke gått rett på en treff av typen "date" første gangen man skal møte noen fra nettet. Heller et enkelt møte over en kaffekopp.

Gjest Litt hemmelig i dag :)
Skrevet

Har det på litt samme måte jeg da... Ble singel i sommer, og nå for noen uker siden ble jeg kjent med en via nettet (på chat for første gang!) Han virker så kjekk og grei. Så vi har nå snakket på msn flere ganger i uka og i maaange timer hver gang.. Og har sååå lyst til å treffe ham. Men han bor så langt vekk. Så det er ikke aktuelt å bare møtes over en kaffekopp eller noe slik, det må bli en helgatur. Og da blir det fort litt skummelt. Men jeg er nå på nippet til å bestille meg flybilletter og reise på ei helg jeg har barnefri. Så får det gå som det går. Har alltids noen venner jeg kan oppsøke om det skulle skjære seg helt.

Men tør jeg... ??

Vi får se :)

Lykke til for deg iallefall ;)

Skrevet

You go girl!

Jeg tror guttene liker å bli bedt ut, de jeg har bedt ut har i hvertfall likt å bli jaktet på.

Når det kommer til dating av menn truffet på nettet, så kan jeg fortelle deg at jeg

giftet meg nettopp med en slik en.....og vi havnet i senga allerede første daten.

hehe c",)

Så hopp i det med full styrke.

Skrevet

*Fnis* Det får vi ta etterhvert. Har fått streng beskjed av min venninne om ikke å rote med ham. "Ikke på den første daten, nei," sa jeg. "Ikke på den andre heller!" sa hun. Jeg bare humret og sa ikke mer...

Kjære vene - gubben og jeg var samboere etter 12 timer.....det er det DERE som bestemmer og ikke venninna! :-)

Skrevet

:-)

Flg. lille vits passer godt:

Den lille høna ble jaget av hanen rundt i hønsegården.

Hjelp, tenkte hun....stopper jeg opp så tror alle de andre hønene jeg er billig, løper jeg for fort blir det ingen ting på meg.....best å snuble:-))

*LOLOL*

Skrevet

Når jeg leser svarene du får her, føler jeg meg som en 80-åring.

Jeg er visst den eneste som ikke hadde turt.

Var ikke vanlig å sjekke på den måten da jeg var ung.

Du er da søren meg yngre enn meg og jeg sjekka da jeg var ung også jeg.

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Du er da søren meg yngre enn meg og jeg sjekka da jeg var ung også jeg.

He he, jo det hendte da jeg gjorde det, men ikke gjennom pc`en.

Jeg traff mannen min da jeg var 23, og før det hadde jeg ikke pc en gang. Bare på jobb.

Dessuten har jeg aldri vært på blind date i hele mitt liv.

Jeg var nok litt beskjeden, og sikkert ganske gammeldags og snusfornuftig.

Jeg måtte liksom være forelsket, og det greier jeg ikke å bli gjennom pc`en.

Jeg har sikkert gått glipp av en del morro, men jeg har nå opplevd mye morsomt likevel da. Jeg sjekka/ ble sjekka opp.Og jeg har ihvertfall ikke så mange negative opplevelser bak meg. Jeg har ikke møtt så mange frosker, for å si det slik.

Skrevet

He he, jo det hendte da jeg gjorde det, men ikke gjennom pc`en.

Jeg traff mannen min da jeg var 23, og før det hadde jeg ikke pc en gang. Bare på jobb.

Dessuten har jeg aldri vært på blind date i hele mitt liv.

Jeg var nok litt beskjeden, og sikkert ganske gammeldags og snusfornuftig.

Jeg måtte liksom være forelsket, og det greier jeg ikke å bli gjennom pc`en.

Jeg har sikkert gått glipp av en del morro, men jeg har nå opplevd mye morsomt likevel da. Jeg sjekka/ ble sjekka opp.Og jeg har ihvertfall ikke så mange negative opplevelser bak meg. Jeg har ikke møtt så mange frosker, for å si det slik.

Jeg har møtt mange frosker men man må jo som regel treffe dem også før man møter prinsen ;o)

Skrevet

Jeg ville ikke gått rett på en treff av typen "date" første gangen man skal møte noen fra nettet. Heller et enkelt møte over en kaffekopp.

Vi skal treffes over en matbit, vi har ikke kalt det date overfor hverandre nei. :o)

Han sender så koselige hilsener på mobilen og trivelige små mailer.... *Litt henført* :o)

Skrevet

"...jammen jammen - tenk om venninna mi får greie på det...tenk om de synes jeg er billig, tenk om han ikke vil møte meg igjen om vi gjør det første kvelden, tenk om noen ser meg, tenk om jeg ikke har tatt på meg det sexy undertøyet, tenk om jeg har glemt å barbere bikinilinja, tenk om strømpebuksa har raknet, tenk om jeg har dårlig ånde, tenk om - tenkt om - tenk om......*wræææææl*"

;-)

Nemlig! :o) Dette har du gjort før MsSophie!

Skrevet

Vi skal treffes over en matbit, vi har ikke kalt det date overfor hverandre nei. :o)

Han sender så koselige hilsener på mobilen og trivelige små mailer.... *Litt henført* :o)

En treff der du bestiller bord, og dere spiser middag, er en date, uansett hva du sier.

Hver sin smak, men jeg ville IKKE valgt den formen i et første møte med noen jeg har truffet på Internett.

Skrevet

En treff der du bestiller bord, og dere spiser middag, er en date, uansett hva du sier.

Hver sin smak, men jeg ville IKKE valgt den formen i et første møte med noen jeg har truffet på Internett.

Enig med deg.

Jeg har møtt noen folk fra nettet tidligere, men aldri over noe så "formelt" som en middag på en restaurant.

Det første møte bør foregå i uformelle omgivelser over en øl eller tre, hvor man ikke har planlagt mer enn nettopp en øl eller tre. På den måten kan begge to snike seg unna hvis ting ikke skulle funke.

Hadde en jente jeg bare hadde hatt kontakt med på nettet invitert meg ut på middag, hadde jeg ikke engang blitt med.

Andre møte, greit. Men ikke første.

Skrevet

Enig med deg.

Jeg har møtt noen folk fra nettet tidligere, men aldri over noe så "formelt" som en middag på en restaurant.

Det første møte bør foregå i uformelle omgivelser over en øl eller tre, hvor man ikke har planlagt mer enn nettopp en øl eller tre. På den måten kan begge to snike seg unna hvis ting ikke skulle funke.

Hadde en jente jeg bare hadde hatt kontakt med på nettet invitert meg ut på middag, hadde jeg ikke engang blitt med.

Ikke skap deg nå, det der er det ingen som tror på uansett....:-D

Skrevet

Ikke skap deg nå, det der er det ingen som tror på uansett....:-D

Jeg sa ikke at jeg aldri har spist mat med nettfolk, har tross alt spist både gode og mindre gode middager med folk herfra, men jeg ville aldri takket ja til noe så formelt som en middag på første møte.

Helt seriøst. Øl, sex, whatever, greit nok. Men ikke middag.

Det er mulig jeg har et sykelig forhold til mat. :)

Skrevet

Hva ville du gjort da? Kunne jo alltids gått en tur, men i og med at vi møtes like etter jobb (jeg slutter litt tidligere da) så er vi jo sultne på den tiden så det passet godt.

Skrevet

Enig med deg.

"Andre møte, greit. Men ikke første. "

Så du spiser nesten aldri middag med de du har sex med, he-he ;-) Ref. tidligere innlegg i dag.

Skrevet

"Andre møte, greit. Men ikke første. "

Så du spiser nesten aldri middag med de du har sex med, he-he ;-) Ref. tidligere innlegg i dag.

Hehe, jeg har spist middag med dem senere. Men ikke på første møte. :)

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Jeg har møtt mange frosker men man må jo som regel treffe dem også før man møter prinsen ;o)

Ja, det er sant.

Jeg har vel bare mødt et par av dem, men jeg kvittet meg med dem ganske fort, så de har nesten gått i glemmeboka.

Men du , har ikke du noe på gang nå eller?

Hvordan går det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...