Dorthe Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Ja, det er sant. Jeg har vel bare mødt et par av dem, men jeg kvittet meg med dem ganske fort, så de har nesten gått i glemmeboka. Men du , har ikke du noe på gang nå eller? Hvordan går det? Jeg venter på ham nå jeg ;o) Men det tar nok noen timer enda før han kommer. Helt ærlig, det hadde jeg aldri trodd, at jeg skulle interessere meg for en mann igjen. Jeg er egentlig drittlei mannfolk. 0 Siter
Gjest KariKruskakli. Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Jeg venter på ham nå jeg ;o) Men det tar nok noen timer enda før han kommer. Helt ærlig, det hadde jeg aldri trodd, at jeg skulle interessere meg for en mann igjen. Jeg er egentlig drittlei mannfolk. Du var nok bare midlertidig drittlei da. Men håper du har lykken med deg denne gangen. Selv om du gruer deg til jul, så har du kanskje noe godt i vente i 2005. Skal krysse fingrene for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.