Gå til innhold

Bursdagsgaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne og en kompis skal feire bursdagene sine sammen neste helg.

Men jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe til dem. Noen forslag? Gidder ikke å bruke mye penger.

Vanligvis kjøper jeg vin til folk, men ingen av disse drikker vin. Derfor aner ikke råd.

Er det greit å kjøpe en dvd-film til hver?

Begge er i slutten av 20-åra.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• cecily

10

• flisa

3

• Dorthe

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dvd-film er helt greit. Kjøp noe de antas å like da. Hvis du vil fortsette å ha dem som venner da.

Skrevet

Jeg syntes det er en fin gave. Og du gir jo selvfølgelig kun bort bra filmer ;-)

Skrevet

Dvd-film er helt greit. Kjøp noe de antas å like da. Hvis du vil fortsette å ha dem som venner da.

Ok. Da gjør jeg det. Var litt usikker på om det blir litt som å kjøpe CD, og jeg liker ikke selv å få CD. Får aldri noe jeg liker, og gavekort blir for kjipt.

Men film har jeg peiling på, så da skal jeg ro noe spenstig i land.

Skrevet

Jeg syntes det er en fin gave. Og du gir jo selvfølgelig kun bort bra filmer ;-)

Selvsagt! :)

Skrevet

Du vet at det finnes folk som ikke har DVD-spiller?

Men selvsagt ikke i din omgangskrets. Måtte bare nevne det.

Helt grei gave til de som har

synes

Skrevet

Du vet at det finnes folk som ikke har DVD-spiller?

Men selvsagt ikke i din omgangskrets. Måtte bare nevne det.

Helt grei gave til de som har

synes

Jeg vet faktisk ikke om jenta har, men hvis ikke får hun faen meg kjøpe det!

Gjest linniett
Skrevet

Ikke for å ødelegge alt for deg, men jeg synes det er lite vits i å eie en film jeg. Når jeg har sett en film en gang er jeg liksom ferdig med den.

Da er det hyggeligere med musikk, men jeg vet jo ikke om du vet musikksmaken til vennene dine.

Du får jo kjøpt en kul topp til dama og en stilig boxer til mannen. Hvilken klesstil har jenta? Det ser du jo. Boxeren derimot må du vel gamble på.

Men kanskje du ikke gir undertøy til en venn....

Lykke til med det du finner på.

Skrevet

DVD er en fin gave dersom du vet de har et spesielt forhold til akkurat den filmen. Eller en film du vet de ikke har sett, som du mener er et must.

Er det ikke en slik film, så hadde jeg faktisk foretrukket noe annet. En CD kan en høre på tusen ganger, men ikke en film.

Med fare for å virke vanskelig, så hadde jeg ikke valgt en CD heller.

Aner ikke hva jeg hadde kjøpt, jeg. Gavekort på to kinobilletter hver, hm...det kunne jeg like å få.

Ja, det kunne jeg. Det hadde jeg i hvertfall brukt.

Skrevet

Ok. Da gjør jeg det. Var litt usikker på om det blir litt som å kjøpe CD, og jeg liker ikke selv å få CD. Får aldri noe jeg liker, og gavekort blir for kjipt.

Men film har jeg peiling på, så da skal jeg ro noe spenstig i land.

Jeg hadde ikke likt å få en film...men så er jeg dobbelt så gammel da - JO, om det var en gammel klassiker som jeg kunne se ommat og ommat så :-)

Skrevet

Jeg hadde ikke likt å få en film...men så er jeg dobbelt så gammel da - JO, om det var en gammel klassiker som jeg kunne se ommat og ommat så :-)

Men du er bestemor. Jeg ville aldri gitt bort dvd-filmer til bestemor. :)

Skrevet

Enten det, eller gavekort på dvd/cd så dekan velge selv?

Nei, mye morsommere å velge filmer selv. Jeg har god smak. Vet aldri med dem. :)

Skrevet

Ikke for å ødelegge alt for deg, men jeg synes det er lite vits i å eie en film jeg. Når jeg har sett en film en gang er jeg liksom ferdig med den.

Da er det hyggeligere med musikk, men jeg vet jo ikke om du vet musikksmaken til vennene dine.

Du får jo kjøpt en kul topp til dama og en stilig boxer til mannen. Hvilken klesstil har jenta? Det ser du jo. Boxeren derimot må du vel gamble på.

Men kanskje du ikke gir undertøy til en venn....

Lykke til med det du finner på.

Jeg kan ikke gi han undertøy. Han er homse og tolker det garantert som et hvilket som helst kvinnfolk. Ergo kommer jeg ikke godt ut av noe sånt. :)

Jeg er av en annen oppfattelse når det gjelder film. Vil eie god film.

Skrevet

DVD er en fin gave dersom du vet de har et spesielt forhold til akkurat den filmen. Eller en film du vet de ikke har sett, som du mener er et must.

Er det ikke en slik film, så hadde jeg faktisk foretrukket noe annet. En CD kan en høre på tusen ganger, men ikke en film.

Med fare for å virke vanskelig, så hadde jeg ikke valgt en CD heller.

Aner ikke hva jeg hadde kjøpt, jeg. Gavekort på to kinobilletter hver, hm...det kunne jeg like å få.

Ja, det kunne jeg. Det hadde jeg i hvertfall brukt.

Hmmm, gavekort på kinobillett er ikke så dumt. Men virker ikke det litt billig? En kinobillett koster jo bare rundt 80 kroner.

Nå får jeg selvsagt filmer til rundt 80 kroner også, men det vet ikke de. :)

Skrevet

Men du er bestemor. Jeg ville aldri gitt bort dvd-filmer til bestemor. :)

Nei - for jeg HAR den alt; "GREASE" :)

Skrevet

Hmmm, gavekort på kinobillett er ikke så dumt. Men virker ikke det litt billig? En kinobillett koster jo bare rundt 80 kroner.

Nå får jeg selvsagt filmer til rundt 80 kroner også, men det vet ikke de. :)

To til hver blir jo 160,- og det må da duge?

Skrevet

Nei - for jeg HAR den alt; "GREASE" :)

Dirty dancing og Saturday Night Fever :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...