Gå til innhold

Bursdagsgaver

Anbefalte innlegg

Gjest linniett
Skrevet

Jeg kan ikke gi han undertøy. Han er homse og tolker det garantert som et hvilket som helst kvinnfolk. Ergo kommer jeg ikke godt ut av noe sånt. :)

Jeg er av en annen oppfattelse når det gjelder film. Vil eie god film.

Da ville jeg svippet avgårde og handlet filmer.

Gi bort noe du ville likt å få sjøl.

Trodde alt dreide seg om jul når det gjelder gaver på denne tiden. Skal de feire bursdagen på fredag eller, ha ha.

Løp og kjøp!

;-)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• cecily

10

• flisa

3

• Dorthe

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dirty dancing og Saturday Night Fever :o)

Datra har Dirty Dancing, og jeg har lånt den, men Saturday Night Fever - fins den på dvd????????? :)))))))) Må ha den!!!! Har ikke sett dne siden den gang den gikk på kino...

Skrevet

To til hver blir jo 160,- og det må da duge?

Nei, det nytter ikke. Hun kommer til å tro jeg forventer at hun ber med meg som en date -, noe hun kommer til å gjøre, og han kommer til å tro jeg forventer en date med han - noe han kommer til å be meg med på.

Urutinert. :)

På den annen side ender jeg opp på kino...

Skrevet

Datra har Dirty Dancing, og jeg har lånt den, men Saturday Night Fever - fins den på dvd????????? :)))))))) Må ha den!!!! Har ikke sett dne siden den gang den gikk på kino...

Jeg har sett den på tv men det må jo gå an å få den på dvd også. Jeg liker den bedre enn Grease.

men jeg fant woodstock, director's cut med mer Henrix her for ikke så lenge siden.

Skrevet

Nei, det nytter ikke. Hun kommer til å tro jeg forventer at hun ber med meg som en date -, noe hun kommer til å gjøre, og han kommer til å tro jeg forventer en date med han - noe han kommer til å be meg med på.

Urutinert. :)

På den annen side ender jeg opp på kino...

c",)

Kjøp tre til hver. Da kan de både ha med seg en ekte date, i tillegg til deg, som selvfølgelig skal sitte i midten.

Skrevet

c",)

Kjøp tre til hver. Da kan de både ha med seg en ekte date, i tillegg til deg, som selvfølgelig skal sitte i midten.

Da er vi plutselig oppe i 240 kroner til hver, og det er i overkant.

:)

Skrevet

Da er vi plutselig oppe i 240 kroner til hver, og det er i overkant.

:)

.... og det var selvsagt den eneste grunnen til at det var en dårlig idé.

Skrevet

.... og det var selvsagt den eneste grunnen til at det var en dårlig idé.

Ja, hadde det ikke vært for prisen så hadde 3 billetter vært en fin og original gave.

Gjest Portofritt
Skrevet

Ja, hadde det ikke vært for prisen så hadde 3 billetter vært en fin og original gave.

Her koster gavebillettene 75 pr stk. Sjekk for sikkerhets skyld hva de tar i Odalen.

Skrevet

Jo, det hadde vel det. Tenkte mer på deg i midten, men det forslaget falt kanskje i smak?

c",)

Skrevet

Jo, det hadde vel det. Tenkte mer på deg i midten, men det forslaget falt kanskje i smak?

c",)

Nja, egentlig. :)

Skrevet

Her koster gavebillettene 75 pr stk. Sjekk for sikkerhets skyld hva de tar i Odalen.

De er nok ganske billige i Odalen også.

Skrevet

Nja, egentlig. :)

Da ville ikke jeg hatt deg med på kinodate. Selv om du hadde spandert popcorn.

Skrevet

Da ville ikke jeg hatt deg med på kinodate. Selv om du hadde spandert popcorn.

Hvorfor ikke?

Jeg er den perfekte kinodate!

*Skuffet*

Skrevet

Hvorfor ikke?

Jeg er den perfekte kinodate!

*Skuffet*

Er du? så hyggelig. Hadde jeg visst det hadde jeg selvsagt ikke sagt det jeg sa.

*smiske smiske*

Skrevet

Er du? så hyggelig. Hadde jeg visst det hadde jeg selvsagt ikke sagt det jeg sa.

*smiske smiske*

Jeg er faktisk ganske kos. Det er det i hvert fall enkelte som sier. Til og med noen jenter. :)

Skrevet

Jeg er faktisk ganske kos. Det er det i hvert fall enkelte som sier. Til og med noen jenter. :)

Er det ikke mest naturlig at det nettopp var jenter som sa det?

Skrevet

Er det ikke mest naturlig at det nettopp var jenter som sa det?

Nei, både gutter, jenter og andre liker meg ofte.

Skrevet

Nei, både gutter, jenter og andre liker meg ofte.

En skikkelig grepa kar, med andre ord.

Greit, du skulle fått være med på kinodate. Jeg får da stole såpass på deg, når du sier du er så kos.

c",)

Skrevet

En skikkelig grepa kar, med andre ord.

Greit, du skulle fått være med på kinodate. Jeg får da stole såpass på deg, når du sier du er så kos.

c",)

Godt å høre.

Men nå skal jeg sove. Nattinatt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...