Gå til innhold

Julegavetips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm.. skulle kanskje "tatt en Babette" og skrevet "store pupper", så hadde muligens noen orket å lese det. Men jeg prøver alikevel.

Trenger tips om hva jeg skal kjøpe til mine foreldre, enten sammen ca. kr 1000,- eller for ca. kr 500,- hver for seg.

De er 50 år og unge til sinns, aktive og har ALT!!

Gjest min nye genser
Skrevet

Varmt ullteppe, skjerf, skohylle (som ser ut som en kommode), fenalår, tempurhodepute, sild på glass.

Skrevet

Samler de på noe spesielt? Det er også greit å spørre dem etter en liste og da, da får de iallefall noe de mener de trenger .)

Skrevet

Konsertbilletter

Gavekort på timer med privatinstruktør i golf (funker hver gang på faren min sm spiller masse)

Abonnement på blad(er)

Skrevet

Hva med å gi teater/konsert-billetter?

Eller gavekort på massasje/spabehandling (tror i hvert fall mødre setter pris på det:)

Om de er friluftsmennesker som liker å gå tur, er kanskje GPS en ide (men kanskje det blir for dyrt), eller turkart/turbøker.Eller turutstyr som thermoser, sekk, turwok etc.

Skrevet

Nye hodeputer eller nye dyner... en ting man stadig utsetter å investere i :)

Skrevet

Hodeputer og/eller dyner var en kjempegod idet - gammel sengetøy er skikkelig ekkelt! Lever mye snadder inni der...

Skrevet

Syns fortsatt dette var en god ide jeg: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=49009

;)

Selv om noen syns den var altfor billig til å kunne gis bort i gave.

Min mor får i år sånn sett til å ha på badet, med sånn tannbørsteglass, to glass og en såpedispenser. Håper jeg får det samme, for vi har begge sånn billig blått plast-sett fra IKEA.

Skrevet

Til henne en skikkelig god pafyme eller gavekort i et parfymeri. Når en kommer opp i alder er det også ok med gode ansiktsprodukter.

Gjest linniett
Skrevet

Har alt..... Da foreslår jeg noe velvære til din mor; fotmassasje, aromaterapitime eller ansiktsbehandling.

Din far kan jo få en masasjetime eller aromaterapi, de kan jo gå til behandling sammen.

Ellers er jo vin og annen god drikke kjekt å gi (og kjekt å få)

Kanskje de kan kaste de gamle kaffekrusene og heller servere sommerens terassekaffe i nye krus?

God jul!

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg en lekker pysjamas, ny mus og tastatur, et par råe støvletter, ny kåpe, en diamantring, ny nesedobb med diamant, kommer ikke på mer i farten til den prisen.

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg en lekker pysjamas, ny mus og tastatur, et par råe støvletter, ny kåpe, en diamantring, ny nesedobb med diamant, kommer ikke på mer i farten til den prisen.

Piercet nese, Dorthe?

det hadde jeg ikke tippet.

Skrevet

Piercet nese, Dorthe?

det hadde jeg ikke tippet.

Ikke?

45 årspresang til meg selv :o)

Skrevet

Ikke?

45 årspresang til meg selv :o)

Kjenner ingen over 45 som har piercing annet enn i ørene...som jeg vet om da...andre steder kan de uansett ha for seg selv alle aldre.

Skrevet

Kjenner ingen over 45 som har piercing annet enn i ørene...som jeg vet om da...andre steder kan de uansett ha for seg selv alle aldre.

LOL, kanskje du kjenner meg igjen pga piercingen :o)

Neida, jeg kjenner flere jeg og egentlig hadde jeg lyst på en tatovering også sist bursdag men fikk ingen med meg og det var vanskelig å bestemme helt alene.

Skrevet

Nesedobb?? Den tror jeg ikke moder`n har brukt for, he he.. Men en deilig pyjamas kanskje...

Skrevet

Med så mange gode ideèr må jeg davel kunne finne noe. De er muligens ikke så kresne som meg ;-)

Er det tenkte på et sett med Satin Sengesett tilhver, men det er jo litt lite liksom selv om de koster kr 599,- per. sett. Selv vil jeg gjerne ha det istedet for en masse annet små greier, og jeg tror muligens også at mamma iallefall deler mitt syn.

Men de ønsker seg ikke noe sier de.

Skrevet

Nesedobb?? Den tror jeg ikke moder`n har brukt for, he he.. Men en deilig pyjamas kanskje...

Så kjedelige mødre dere har da ;o) Ikke engang piercing i nesa.

Skrevet

Så kjedelige mødre dere har da ;o) Ikke engang piercing i nesa.

He he.. Hun er igrunn mer enn nok action i seg selv ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...