Gå til innhold

Billigst mulig flybillett til Athen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger flybillett il Athen eller direkte til Kreta snarest (jeg kommer derfra) og jeg er avhengig å dra dit pga familiesak. Jeg ser helst å reise den 27. desember eller noe og bli borte en uke eller så. Noen som vet hvor jeg kan finne de blilligste billettene? Jeg trenger kun flybilletten tur retur. Jeg er virkelig desperat, og jeg finner bare billetter til 8000 osv, og det har jeg ikke råd til :-(

Gjest javeldå
Skrevet

Du finner flybillett til Athen (ett flybytte) på www.mrjet.no til ca. 4.400,- t/r.

Skrevet

Her er de billigste charter-turene:

http://www.solfaktor.com/no/

Følg lenken på venstre side for å finne billigste rutefly.

Håper det går OK med familien, Moraki.

Med vennlig hilsen

Takk for det.. ja, skal se ser nå.

Skrevet

På Braathens (www.braathens.no) finner du billettpriser til hhv. 1400 og 1500 kroner pr vei på den 27.desember og 3.januar.

Rutefly... jeg har funnet ut at det som regel er det billigste alternativet.

Skrevet

PS; Ser det ble 3950 kroner totalt tur/retur på det søket jeg gjorde.

Skrevet

Ps enda en gang... om du reiser den 28. og kommer hjem den 5. blir den totale prisen 2850 kroner.

Skrevet

Jeg har ei venninne som pleier å reise til Thessaloniki og hun reiser med KLM fordi hun sier det er billigst.

Skrevet

På Braathens (www.braathens.no) finner du billettpriser til hhv. 1400 og 1500 kroner pr vei på den 27.desember og 3.januar.

Rutefly... jeg har funnet ut at det som regel er det billigste alternativet.

Line, søkte du til Athen eller Kreta?

Tusen takk for hjelp.

Skrevet

Tusen takk for hjelp.

Jeg søkte til Athen. Det gikk ingen fly til Kreta med de jeg prøvde på...

Hva heter byen du skal til da, eller rettere sagt, hvor lander flyene hen på Kreta?

Skrevet

Tusen takk for hjelp.

Med KLM koster det 3809 kroner inkl. skatter og avgifter tur/retur Athen, dersom du reiser ut den 29. og hjem den 7.januar.

Om du tenkte å reise på 2.januar, koster det over 8000...

Skrevet

Jeg søkte til Athen. Det gikk ingen fly til Kreta med de jeg prøvde på...

Hva heter byen du skal til da, eller rettere sagt, hvor lander flyene hen på Kreta?

heraklion

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...