Gå til innhold

DOL/ranglerchatten...

Gjest Innom en tur tro - gammelt dolnick, men ikke nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker denne fremdeles: www.welcome.to/ranglere

Det hendte før at jeg var innom, dog ikke ofte, men det var da koselig når jeg var innom.

Det jeg lurer på, er om noen av de samme menneskene sitter der fremdeles - noen som kan svare på det. Jeg trenger ikke å vite nick, hvis dere ikke har lyst til å fortelle det. Lurer bare på om det er noe av det samme som før.

Er det mange av de gamle som sitter på DOL som er innom der da, og også noen av de nye dolerne kanskje?

Bare lurte, for jeg har lyst til å prate litt.

Skrævlesjuk og lei av julemas :-)

Skrevet

Linken virker, den.

Vet ikke hva du mener med gamle dolere, men vi er ihvertfall flere fra dol som titter innom der sånn innimellom.

Skrevet

Linken virker, den.

Vet ikke hva du mener med gamle dolere, men vi er ihvertfall flere fra dol som titter innom der sånn innimellom.

Deg bla :) Kan ikke huske at jeg har pratet med deg på ranglerne, for det er veeeeeeeeldig lenge siden jeg var innom der.

Men vi har snakket - eller snakket og snakket fru blom. I det minste vært i mange tråder sammen her på DOL :)

Jeg kan vel si det sånn, at jeg kjenner til de fleste nicka som har traktert dol siden 98/99 - ikke personlig altså, men hva de står for osv.

Nå sier jeg ikke mer, for jeg vil ikke bli gjenkjent, og håper at ingen gidder å gjette på hvem jeg er. Jeg vil være anonym nå, av spesielle grunner, så derfor.

Hadde også da tenkt å logge på ranglerne med et ukjent nick, men det kan vel kanskje by på problemer, siden det er basert på at kun kjente dolere slipper inn - og selv de blir silet etter hva jeg har hørt. Så det er vel ikke sikkert jeg er velkommen. Det kommer jo helt an på hvem som er der nå, og det er noe av grunnen til at jeg lurer på akkurat det.

Vel, god jul til deg. Det finnes igrunn nok av annet å gjøre også, så det er ikke så nøye.

Skrevet

Det er ikke så mye liv der som det var før, gitt...

Nei nei, det er igrunn ingenting som er som før, men sånn er det jo bare.

Har det litt dritt for tiden, så det kunne vært greit å pratet med noen som man ikke ser hver dag (eller aldri) - for å si det sånn.

Men du, kan jeg bare få spørre deg om en ting: Fikk du jente eller gutt? Og står alt bra til. Jeg spør, fordi jeg leste du drev med noe ammeputegreier :) så da er det jo ingen hemmelighet for noen her at du har fått barn.

God jul Åsemor

Skrevet

Deg bla :) Kan ikke huske at jeg har pratet med deg på ranglerne, for det er veeeeeeeeldig lenge siden jeg var innom der.

Men vi har snakket - eller snakket og snakket fru blom. I det minste vært i mange tråder sammen her på DOL :)

Jeg kan vel si det sånn, at jeg kjenner til de fleste nicka som har traktert dol siden 98/99 - ikke personlig altså, men hva de står for osv.

Nå sier jeg ikke mer, for jeg vil ikke bli gjenkjent, og håper at ingen gidder å gjette på hvem jeg er. Jeg vil være anonym nå, av spesielle grunner, så derfor.

Hadde også da tenkt å logge på ranglerne med et ukjent nick, men det kan vel kanskje by på problemer, siden det er basert på at kun kjente dolere slipper inn - og selv de blir silet etter hva jeg har hørt. Så det er vel ikke sikkert jeg er velkommen. Det kommer jo helt an på hvem som er der nå, og det er noe av grunnen til at jeg lurer på akkurat det.

Vel, god jul til deg. Det finnes igrunn nok av annet å gjøre også, så det er ikke så nøye.

Du er iallefall velkommen:)

Var selv ny på chatten for et år siden og kan ikke huske at jeg ble silet på noen måte. eneste man lurer på er om du er ny eller er fast rangler med et nytt nick. Folk kan bli litt usikre av sånt, men jeg tror ikke du skal legge så mye vekt på det.

Skrevet

Da får jeg vel bare se om jeg treffer der på ranglere en dag, da. :)

Har nok noen tanker om hvem du kan være, men jeg skal ikke si noe om det, med mindre du sier det selv.

Det trengs egentlig litt flere folk på chatten, for det er flere ganger jeg har vært der, hvor folk nesten bare er pålogga for å se "om det er noe liv", og så skjer det ikke så mye mer, har jeg inntrykk av.

Må vel lage litt liv selv.

Det var en kveld vi hadde det ganske moro der inne; bare hunkjønn (tror jeg), litt vin og mye skravling ;)

Skrevet

Har det litt dritt for tiden, så det kunne vært greit å pratet med noen som man ikke ser hver dag (eller aldri) - for å si det sånn.

Men du, kan jeg bare få spørre deg om en ting: Fikk du jente eller gutt? Og står alt bra til. Jeg spør, fordi jeg leste du drev med noe ammeputegreier :) så da er det jo ingen hemmelighet for noen her at du har fått barn.

God jul Åsemor

Og Åsemor venter ennå... ;)

Tror ikke hun har så mange ukene igjen.

Skrevet

Da får jeg vel bare se om jeg treffer der på ranglere en dag, da. :)

Har nok noen tanker om hvem du kan være, men jeg skal ikke si noe om det, med mindre du sier det selv.

Det trengs egentlig litt flere folk på chatten, for det er flere ganger jeg har vært der, hvor folk nesten bare er pålogga for å se "om det er noe liv", og så skjer det ikke så mye mer, har jeg inntrykk av.

Må vel lage litt liv selv.

Det var en kveld vi hadde det ganske moro der inne; bare hunkjønn (tror jeg), litt vin og mye skravling ;)

Ja, sånn opplever jeg det også.

Temmelig kjedelig mange ganger, ikke noe som skjer. Men en liten sexdiskusjon er alltid morsomt..var ikke du med en gang amber?

Skrevet

God jul Åsemor

Hehe... Ammeputa ble kjøpt inn tidlig, selv om babyen skal ligge inni magen i minst 2 mnd til ;) Den er anvendelig til så mye, og har foreløpig ikke blitt brukt til amming.

Vet ikke kjønn på den som ligger inni der og sparker, men jordmor trodde kanskje hun så en jentetiss forrige gang.

Skrevet

Og Åsemor venter ennå... ;)

Tror ikke hun har så mange ukene igjen.

Åhjoda. Mange, lange uker. 10 uker faktisk.

Skrevet

Vi tar imot alle med åpne armer! Det hender vi spør og graver litt, men det er bare fordi vi ikke har noe bedre å snakke om, og gjerne vil bli kjent med nykomlingen.

Skrevet

Jeg var innom der en natt for et par uker siden, og det fantes ikke et eneste kjentfolk der.

Skrevet

Hehe... Ammeputa ble kjøpt inn tidlig, selv om babyen skal ligge inni magen i minst 2 mnd til ;) Den er anvendelig til så mye, og har foreløpig ikke blitt brukt til amming.

Vet ikke kjønn på den som ligger inni der og sparker, men jordmor trodde kanskje hun så en jentetiss forrige gang.

En jente. Så gøy å nesten vite.

Hvordan gjør du det med babytøy? Alt nøytralt? Eller kan gutten bruke rosa og jenta blått?

Jeg hadde ikke brydd meg om det, tror jeg.. selv om babyrosa er veldig søtt på jenter.

Skrevet

En jente. Så gøy å nesten vite.

Hvordan gjør du det med babytøy? Alt nøytralt? Eller kan gutten bruke rosa og jenta blått?

Jeg hadde ikke brydd meg om det, tror jeg.. selv om babyrosa er veldig søtt på jenter.

Jeg har nesten ikke kjøpt noen klær. Skal arve fra ei med tvillinger, hun har en av hver, så da får jeg det som passer. ;)

Har bare kjøpt 1 bukse og 1 genser og 5-6 bodyer i forskjellige størrelser. Litt rødt og litt blått, men mest nøytralt. Om jeg får ei jente skal jeg ikke kjøpe NOE rosa til henne. ;)

Skrevet

Jeg har nesten ikke kjøpt noen klær. Skal arve fra ei med tvillinger, hun har en av hver, så da får jeg det som passer. ;)

Har bare kjøpt 1 bukse og 1 genser og 5-6 bodyer i forskjellige størrelser. Litt rødt og litt blått, men mest nøytralt. Om jeg får ei jente skal jeg ikke kjøpe NOE rosa til henne. ;)

Ingenting rosa?

_Ingenting_ rosa?

Skrevet

Ingenting rosa?

_Ingenting_ rosa?

Er du gæren.

Bortsett fra vogna da ;)

Skrevet

Å herre jemini..

*stum*

Min vogn inneholder ikke et eneste rosa element, det er iallefall sikkert.

Jeg blir nok en sånn hvor folk sier "for en søt gutt", så må jeg si at "eh, det er ei jente". Blått er en fin farge, rosa er en stygg farge.

Men det kan jo være en gutt inni der og da. Både magefølelse og magefasong tilsier at det er gutt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...