Gå til innhold

Spyle juleteet?

Gjest er det noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste et sted at man bør spyle juletreet, for da holder det lenger. Hvorfor det egentlig?

Og så lurer jeg på når man skal spyle det - er det når man har kjøpt det og setter det på verandaen (jeg lar det stå der til lillejulaften) eller er det rett før man skal ta det inn i stuen? (Det fryser kanskje til is hvis jeg spyler det og ikke tar det inn straks??)

Skrevet

Hvor lenge skal det stakkars treet holde da? - en uke holder det sikkert uten spyling også. Man får kanskje vekk noe møkk, men har aldri hørt om at noen har spylt treet...

Har plast vi.:-)

Skrevet

Jeg hørte på jobben at det var ei dame som spylte treet sitt. dette var pga allergi.. Da hun dusjet dette så kom det masse dyr fra treet!

jeg ville også dusje treet, men mannen nektet,, nå står det i stuen... huff,, jeg tenker på de dyrene jeg!!

Skrevet

Jeg hørte på jobben at det var ei dame som spylte treet sitt. dette var pga allergi.. Da hun dusjet dette så kom det masse dyr fra treet!

jeg ville også dusje treet, men mannen nektet,, nå står det i stuen... huff,, jeg tenker på de dyrene jeg!!

En søt liten vaskebjørn. eller bare et ekorn eller to?

En elg var det helt sikkert ikke plass til.

Skrevet

Se positivt på det:Dere kan danse barkebille, barkebille-boogie...rundt juletreet;)

Skrevet

En søt liten vaskebjørn. eller bare et ekorn eller to?

En elg var det helt sikkert ikke plass til.

Det var faktisk en pandabjørn! :-)

Skrevet

Se positivt på det:Dere kan danse barkebille, barkebille-boogie...rundt juletreet;)

ha ha, den var god!

Det skal jeg hvis jeg støter på de!

Skrevet

Det var faktisk en pandabjørn! :-)

Næhei, de bor ikke i Norge, så. Tror ikke på deg.

Skrevet

Næhei, de bor ikke i Norge, så. Tror ikke på deg.

Men kanskje kom treet fra Kina ??

Skrevet

Men kanskje kom treet fra Kina ??

*klø seg i hodet*

Nja, da går det kanskje an.

Skrevet

DYR?????

iiiiiikkkk

Skrevet

Vel, jeg har nå bestemt meg for å spyle treet...etter å ha lest svarene nedenunder. Bare sånn for sikkerhets skyld.

Men bør jeg spyle det rett etter jeg har kjøpt det (treet skal stå på verandaen et par dager) eller vente til jeg skal ta det inn i stuen?

Skrevet

DYR?????

iiiiiikkkk

Juletreet er faktisk stappfullt av små insekter. :o) Du er aldri alene...

Gjest har ikke spylt treet
Skrevet

Faller ikke alle nålene av, da??

Gjest papirtiger
Skrevet

Juletreet er faktisk stappfullt av små insekter. :o) Du er aldri alene...

Ah, nok en grunn til å ha plasttre.

Skrevet

Faller ikke alle nålene av, da??

Hehe, jeg håper ikke vedkommende hadde tenkt å bruke høytrykksspyler. Treene tåler vel litt vann, de står jo ute i regn, så bør jo gå an å få spylt de litt uten at nålene detter av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...